Ja en van de Rabobank.quote:
Damnquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en van de Rabobank.
Maar ja.. want ik reed daar gewoon onschuldig en toen ineens zo van BAM auto ervoor rammen.. maar ze deden het niet snel genoeg, dus zaten ze bijna binnen
Luie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[..]
Las het zelf ook al zo idd, maar geen zin om anders te verwoorden.
Tieft op met je Micraquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn
En nu dan?? Je micra total loss?
Hahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tieft op met je Micra![]()
Nee, niets aan het handje door mijn ontwijkskills![]()
Wat voor kleur is jouw citroentje? Geel?
Ik zal jou eens doen!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand zat op het werk die trololololooo man na te doen.
Wtf.
never gonna give you upquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand zat op het werk die trololololooo man na te doen.
Wtf.
Als SC een live discussiebijeenkomst was, dan was 4ebe er slecht aan toe hier denk ikquote:
Ja idd, stomme mensenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha
Oh beter geen schade dus. Kutmensen soms.
Mijn is geel idd met roze dak en custom madeliefjes op de motorkap
quote:
quote:
Ik hou wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als SC een live discussiebijeenkomst was, dan was 4ebe er slecht aan toe hier denk iken schraal.
NEE, ik ben een slons.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is 4EBE nou lekker of niet? Benieuwd naar pics.
Haar paard is wel lekker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is 4EBE nou lekker of niet? Benieuwd naar pics.
Ja maar ja, zo oogt het al gauw als je 1,04m bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en vanochtend was ik ook nog chubby.
Zal je eens echt laten giechelenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd, stomme mensen!
Ik zit hier te giechelen als een schoolmeisje![]()
Die auto past wel bij je verder!
Hoe de fuck weet jij nou wat hoefkatrol is?quote:
En haar cavia. Met beetje ketchup.quote:
Ja, neequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat waren niet mijn woorden, dus vooruit met die pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |