Ach, bijna-ongelukken heb ik dagelijks hier in Amsterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niets![]()
Maar vandaag nu twee keer gehad dat mensen het leuk vinden om hun auto wat dichter kennis te laten maken met de mijne.
Stond wel ff te trillen op mn benen, want het ging echt maar net goed!
Jij staat in je auto? Anders kun je niet tegelijk bij de pedalen en het stuur?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niets![]()
Maar vandaag nu twee keer gehad dat mensen het leuk vinden om hun auto wat dichter kennis te laten maken met de mijne.
Stond wel ff te trillen op mn benen, want het ging echt maar net goed!
Lekker comfortabelquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja of de berging beneden ... ook best ruim
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, bijna-ongelukken heb ik dagelijks hier in Amsterdam
jeuk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommeren![]()
Vind het in DH al kiele kiele.
Ja, wel handig als ik ineens moet remmen.. dan moet ik ineens een soort dans achter het stuur doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij staat in je auto? Anders kun je niet tegelijk bij de pedalen en het stuur?
Ben niet vaak in Den Haag geweest maar ik vind Utrecht erger eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet tof om daar te fietsen/ brommeren![]()
Vind het in DH al kiele kiele.
Op het randje van het aanvaardbare ..quote:
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamhedenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben niet vaak in Den Haag geweest maar ik vind Utrecht erger eigenlijk
Ik kom nooit in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamheden![]()
Ooit in Rotterdam gereden?
Dat is nog erger
Ik zeg: houden zo..quote:
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplichtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamheden![]()
Ooit in Rotterdam gereden?
Dat is nog erger
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplicht![]()
En dan die zebrapadenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplicht![]()
Woudenbergquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geef mij dan maar het rustige Drenthe
Lekker aan de chineesquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef remi1986 het volgende:
nog kwartier en dan verplicht gezellig doen
Jammerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog steeds niks gehoord over dit weekend trouwens...
Wat moet je horen over dit weekend?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog steeds niks gehoord over dit weekend trouwens...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne.
Een Maarten van Rossem doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet vies te zijn als je wel je lul wast en een washandje onder je oksels en kont haalt
Dafuq echtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Er zijn echt wel genoeg mensen die zich maar één keer douchen per week hoor zelfs. Mijn vader wast zich één keer per week en mijn moeder maar tweewekelijks ofzo en die mensen ruiken veel lekkerder dan de gemiddelde Antwerpenaar, neem dat maar van mij aan
Daar krijg ik een fucking droge huid van man. Soms sla ik het douchen ook weleens over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Maarten van Rossem doen. Gewoon 2x per dag douchen + tanden poetsen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |