Ik kom nooit in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamheden![]()
Ooit in Rotterdam gereden?
Dat is nog erger
Ik zeg: houden zo..quote:
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplichtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment is Utrecht vrij lelijk.. met al die omleidingen en werkzaamheden![]()
Ooit in Rotterdam gereden?
Dat is nog erger
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplicht![]()
En dan die zebrapadenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik wel, is inderdaad erg .. stoplicht .. 10 meter verder volgend stoplicht![]()
Woudenbergquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geef mij dan maar het rustige Drenthe
Lekker aan de chineesquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef remi1986 het volgende:
nog kwartier en dan verplicht gezellig doen
Jammerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog steeds niks gehoord over dit weekend trouwens...
Wat moet je horen over dit weekend?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog steeds niks gehoord over dit weekend trouwens...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne.
Een Maarten van Rossem doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet vies te zijn als je wel je lul wast en een washandje onder je oksels en kont haalt
Dafuq echtquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Er zijn echt wel genoeg mensen die zich maar één keer douchen per week hoor zelfs. Mijn vader wast zich één keer per week en mijn moeder maar tweewekelijks ofzo en die mensen ruiken veel lekkerder dan de gemiddelde Antwerpenaar, neem dat maar van mij aan
Daar krijg ik een fucking droge huid van man. Soms sla ik het douchen ook weleens over.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Maarten van Rossem doen. Gewoon 2x per dag douchen + tanden poetsen
.
not sure if seriousquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Maarten van Rossem doen. Gewoon 2x per dag douchen + tanden poetsen
.
Bodylotionquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar krijg ik een fucking droge huid van man.
Elke dag douchen is toch normaal of wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]![]()
7 dagen per week douchen vind ik ook overkill. Mar 3 keer wassen? WTF
Wat? Na douchen een frisse deo, voetenspray voor de voeten en bodylotion voor de huidquote:
coño je bent echt wijfquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Na douchen een frisse deo, voetenspray voor de voeten en bodylotion voor de huid. 2x Per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |