quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen Fas daar laatst over begon moest ik ook het topic daarvoor doorspitten uit pure nieuwsgierigheid
Why u mad tho.quote:
quote:
Heeft je vriendin dat weleens tegen je gezegd?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Duidelijk is: "Je mag best mijn band fixen maar een blowjob zit er niet in", dat is duidelijk, een beetje half om de hete brij heen draaien door te mompelen dat je een vriend hebt schiet niet op.
Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
waarom is vas abonnementhouder echt kaka
quote:
kk skeer ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
kaaaanker wie heeft me nu weer een abo gegeven
Ze bedoelt notes denk ik. Ik heb er nu precies 200quote:
71quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze bedoelt notes denk ik. Ik heb er nu precies 200![]()
.
Je hebt 200 notes gekregen van onze moderators. Ik heb m'n notes tot 180 ofzo ingezien, zonder betalen.
Oeps haha, notes.quote:
Haha wie heb je weggejaagdquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeps haha, notes.
Haha, heb een note voor nieuwe users wegjagen. Geleerd van de enige echte wd wel
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oeps haha, notes.
Haha, heb een note voor nieuwe users wegjagen. Geleerd van de enige echte wd wel
Ik stond toen wel in de file, dus met die pijn lang in de auto.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan ineens een file in je gezicht krijgen?
Maar dat is idd wel eng..
Net als zowat in slaap vallen achter het stuur.
Ik weet niet manquote:
Dat is discriminatiequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet man
Heb een note voor deze post: "Breng me even een bucket, niggers" in nachtbagger![]()
x100
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb een note voor nieuwe users wegjagen
Is dat wel redelijk snel weggetrokken dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik stond toen wel in de file, dus met die pijn lang in de auto.![]()
Ja, dat ken ik ook.Op de snelweg.
welke muggenzifter heeft die shit gegeven dan. de teringquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet man
Heb een note voor deze post: "Breng me even een bucket, niggers" in nachtbagger![]()
x100
Na een dag of twee-drie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat wel redelijk snel weggetrokken dan?
Echt zulke situaties.._
Te gaar.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
jammer dat je nog steeds niet slikt, maar zie dat wel voor een keer door de vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |