En weet jij daar iets van?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En verder? meisje het hele smalle lippen ook bijna geen schaamlippen?
Ik weet er wel iets van, maar ben geen expert.quote:
Goed gelukt, hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben toen ik 9 was op me bek gevallen, was me snijtand links afgebrokentoen moesten ze die trekken en alles naar voor schuiven. Dus wat je op de foto rechts ziet als snijtand, is eigenlijk een hoektand
![]()
Mijn broer viel eens met zijn voortand op een houten leuning van een stoel, stonden die tanden recht naar voren. Mijn moeder duwde het weer recht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben toen ik 9 was op me bek gevallen, was me snijtand links afgebrokentoen moesten ze die trekken en alles naar voor schuiven. Dus wat je op de foto rechts ziet als snijtand, is eigenlijk een hoektand
![]()
Wat zijn jouw ervaringen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet er wel iets van, maar ben geen expert.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn broer viel eens met zijn voortand op een houten leuning van een stoel, stonden die tanden recht naar voren. Mijn moeder duwde het weer recht.
Wow, wtfquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn broer viel eens met zijn voortand op een houten leuning van een stoel, stonden die tanden recht naar voren. Mijn moeder duwde het weer recht.
Ja, dat wel. Kaarsrechte tanden heeft hij nu.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, wtf. Goed afgelopen gewoon?
De ervaringen die ik had beoordeel ik met 'goed', of wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dacht dat het over schaamlippen ging en dat jij daarin iets classificeerde als goed.
Een bepaalde schaamlipgrootte ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De ervaringen die ik had beoordeel ik met 'goed', of wat bedoel je?
Meisje van de basisschool deed een handstand op een de tegels buiten. Zakte ze door d'r armen, had ze zo'n boogje uit die voortanden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een boogje? Hoe gaat dat precies in zijn werk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meisje van de basisschool deed een handstand op een de tegels buiten. Zakte ze door d'r armen, had ze zo'n boogje uit die voortanden.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een boogje? Hoe gaat dat precies in zijn werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |