Ik vond dat als kind wel heerlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis wel de blokjes kaas met het zilveruitje..
Oh wacht, dat is niet voor kinderen..
Wollah, ga nederlands leren mattie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je tanden eigenlijk niet echt goed op elkaar past?
Bij mij is dat rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je tanden eigenlijk niet echt goed op elkaar past?
Hij moet gewoon wat lager drukken.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even goed wakker worden zouden deze leute wel waarderen denk ik.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond dat als kind wel heerlijk.
Mi zweedse gene pool jwz.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt iig meer lip dan Ally.
Bezem tfoeequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wollah, ga nederlands leren mattie.
Mja, nooit een beugel gehadquote:
Het heet metal, want het is harder dan rock.quote:
Tegelijk ook nog, nice.quote:[..]Kwamen wij op dezelfde verjaardagen?
Weet niet. Heb jij vaker een verband gezien tussen de grootte van een meisje haar lippen in het gezicht en tussen haar benen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zouden ally d'r schaamlippen ook onzichtbaar zijn?
Ik een nachtbeugel die ik elke ochtend moest zoeken omdat ik hem in mijn slaap weggooide.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, nooit een beugel gehad
Ik wilde vroeger een slotjes beugel.
Eng idee wel..quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het heet metal, want het is harder dan rock.
[..]
Tegelijk ook nog, nice.
Maar dat zou zomaar kunnen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik een nachtbeugel die ik elke ochtend moest zoeken omdat ik hem in mijn slaap weggooide.
Heb een keer een negerin gehad met gigantische schaamlippen. Is wetenschappelijk bewijs.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Heb jij vaker een verband gezien tussen de grootte van een meisje haar lippen in het gezicht en tussen haar benen?
Nee, meer zo'n bitje zoals je bij boksen hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
!!
Met zo'n constructie voor over je hoofd?
Ja, bedankt voor de correctie.quote:
En verder? meisje het hele smalle lippen ook bijna geen schaamlippen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een keer een negerin gehad met gigantische schaamlippen. Is wetenschappelijk bewijs.
Hè bahquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Heb jij vaker een verband gezien tussen [...] haar benen?
Ik neuk geen meisjes met kleine lippen. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En verder? meisje het hele smalle lippen ook bijna geen schaamlippen?
Je hebt er een neus voor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de correctie.
Alle neuzen dezelfde kant op, etc.
"Bef me! CB!''quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een keer een negerin gehad met gigantische schaamlippen. Is wetenschappelijk bewijs.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Bef me! CB!''
"In the name of science!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |