Shit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Bobbyyyyyyy. je kortte laatst een gif voor me in van technoviking, kan je dat weer doen? Ik mag nu een gif met max 150 kB hebben
Ja, maar ik heb het origineel niet meer. Als je hem nog kan vinden zal ik even kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Bobbyyyyyyy. je kortte laatst een gif voor me in van technoviking, kan je dat weer doen? Ik mag nu een gif met max 150 kB hebben
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het origineel niet meer. Als je hem nog kan vinden zal ik even kijken
Alweer niks nieuws, alweer niks nieuws gebeurt.quote:
yea i know, but it sucks want mensen snappen niet wat het doel isquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef BobbyB het volgende:
Wd ken je cinemagr.am al?
http://cinemagr.am/web/home
Ja, maar jij wel. Vond het echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
yea i know, but it sucks want mensen snappen niet wat het doel is
je vindt me hipster?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar jij wel. Vond het echt iets voor jou.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alweer niks nieuws, alweer niks nieuws gebeurt.
IK KAN TEGEN JULLIE VROUWEN OOK NOOIT GEWOON IETS ZEGGEN ZONDER DAT ER VAN ALLES ACHTER GEZOCHT WORDT HEquote:
Beter leren selecteren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK KAN TEGEN JULLIE VROUWEN OOK NOOIT GEWOON IETS ZEGGEN ZONDER DAT ER VAN ALLES ACHTER GEZOCHT WORDT HE
quote:
He verdoriequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal straks op mijn laptop wel even proberen.
Had ik ook weleensquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
waarom krijg ik bericht op facebook dat iemand bij de sportschool is? zo'n incheckmelding. waar zet ik dit uit, ik vind die gast kk irritant. had van de week al notifications uitgezet, maar werkt niet
Je kan toch alle incheckmeldingen uitzetten? Geloof zelfs notifications van een bepaald persoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
waarom krijg ik bericht op facebook dat iemand bij de sportschool is? zo'n incheckmelding. waar zet ik dit uit, ik vind die gast kk irritant. had van de week al notifications uitgezet, maar werkt niet
DAT HEB IK TOCH GEDAAN ZEI IK GVDquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan toch alle incheckmeldingen uitzetten? Geloof zelfs notifications van een bepaald persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |