Die is snoeihard in zijn bips gepakt jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van mij had Tesla wel flink wat mogen hebben. Maar die is hard genaaid.
Ik ken hem welquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is snoeihard in zijn bips gepakt ja.
Veel mensen kennen hem niet eens.
Ik zag het niggerquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
Ik hd trouwens de laatste post.
[..]
Meh.
SSST.
WAS DAT NIET OPPENHEIMER?!?!quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
Ik hd trouwens de laatste post.
[..]
Meh.
SSST.
Toffe film.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken hem wel.
Tevens ook een goede rol van David Bowie in The Prestige.
Dat je raakbaar bent.quote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
Wat houdt lobi eigenlijk in? Zo werd ik laatst ook genoemd en ik wist niet of ik beledigd moest zijn of gecomplimenteerd.
Zo een kerel op mijn werk had een kaart van de wereld gemaakt en daar alle voornamen van een aantal wetenschappers erop gezet waaronder Albert etc. Ik mistte Nikolayquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken hem wel.
Tevens ook een goede rol van David Bowie in The Prestige.
Zekerquote:
Wtf... Raakbaar vind ik ook zo'n stom woord. Net alsof iemand je neer wil schieten of zo.quote:
Als iedereen zo krijgen wat hij verdient, dan zouden er een hoop mensen een stuk armer worden, en een hoop mensen een stuk rijker.quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij had Einstein ook wel een miljard mogen hebben hoor, enkel om wat hij heeft betekend. Maar ja, zo werkt het niet, he.
Evie is ook raakbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf... Raakbaar vind ik ook zo'n stom woord. Net alsof iemand je neer wil schieten of zo.
Geefbaar dan. Gezeik ook altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf... Raakbaar vind ik ook zo'n stom woord. Net alsof iemand je neer wil schieten of zo.
nee hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iedereen zo krijgen wat hij verdient, dan zouden er een hoop mensen een stuk armer worden, en een hoop mensen een stuk rijker.
Maar nee zo werkt het niet nee. Volgens mij ging het daar in de eerste instantie wel een beetje over.
Geefbaar, net alsof je iemand weg wilt geven.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mensen je graag vol willen spuiten met hun zaad.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat mensen je graag vol willen spuiten met hun zaad.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Evie is ook raakbaar.
Van bijna 200 meter.
Ook stomquote:
Ja, datquote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geefbaar, net alsof je iemand weg wilt geven.
Ik vind het een mooi woord.quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je valt binnen zijn referentiekader van vrouwen met wie hij graag seks zou willen hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het betekent. Maar ik vind het dus een raar woordquote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd, als zo een meidje op je klimt en jij begint te spuiten (zal niet lang duren overigens), dan spuit je haar zo tegen het plafond aan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi woord.
Iemand willen raken met de kracht van 1000 zonnen.
Dat ze hun warme zaad langs je benen omlaag willen zien lopen, wanneer je naakt in de kamer staat.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het betekent. Maar ik vind het dus een raar woord.
Het was een vrouw die lobi tegen me zeiquote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je valt binnen zijn referentiekader van vrouwen met wie hij graag seks zou willen hebben
Jahaaa, ik weet wat het betekentquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ze hun warme zaad langs je benen omlaag willen zien lopen, wanneer je naakt in de kamer staat.
Dan wil ze je uithollen tot je haar gillend onderspuitquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een vrouw die lobi tegen me zei.
Ik bewaar me voor die meid.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd, als zo een meidje op je klimt en jij begint te spuiten (zal niet lang duren overigens), dan spuit je haar zo tegen het plafond aan.
Wellicht had ze nog ergens wat zitten van een vorige keer.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
Dat ze je zou scharen tot je spuitend klaar kwam, over haar heen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is me inmiddels duidelijkquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan wil ze je uithollen tot je haar gillend onderspuit
quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Lobi
the hottest Nigerian chick 2 rock the sox of Allen!
damn its Lobi i wanna tap that
Je hebt je leven lang gespaard zekerquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bewaar me voor die meid.
Ook niet fappen, want ik moet al mijn zaad opsparen natuurlijk he?
Silverdiggers.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt je leven lang gespaard zeker
Doet het goed bij de golddiggers
Had ik je dat filmpje al laten zien van die man die >20 jaar niet gefapt had?quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bewaar me voor die meid.
Ook niet fappen, want ik moet al mijn zaad opsparen natuurlijk he?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht had ze nog ergens wat zitten van een vorige keer.
Ik weet wat het betekent, inmiddelsquote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ze je zou scharen tot je spuitend klaar kwam, over haar heen.
Leg het me nog een keer uitquote:
Die was echt nasty.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ik je dat filmpje al laten zien van die man die >20 jaar niet gefapt had?
Drommel heeft er een mooi filmpje van.quote:
Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt je leven lang gespaard zeker
Doet het goed bij de golddiggers
Met die enorme zak, die een liter klaarkomt?quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ik je dat filmpje al laten zien van die man die >20 jaar niet gefapt had?
Wacht, watquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.
[..]
Met die enorme zak, die een liter klaarkomt?
Kun je altijd proberen. Misschien wil zo een rijke oliesjeik wel over je heenquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.
Ja die jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En je slaapt al zo slecht.quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Wacht, wat? Dat filmpje wil ik ook zien!
Dat kan niet echt zijn, sperma sterft gewoon weer af toch? TOCH?quote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kutquote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan niet echt zijn, sperma sterft gewoon weer af toch? TOCH?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat het nu ineens over neuken?quote:
5 als je mazzel hebtquote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kut
Zo langquote:
En als ze die spieren zo lang aan kan spannen dat niet al het kloppende zaad over d'r beentjes naar beneden glijdquote:
De servers van Efukt zijn aan het migreren maar mochten mensen de link willen dan moeten ze even dm'en en dan kunnen ze het later bekijken.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ssstttt.quote:
Klopt. Na ongeveer 3 dagen wordt het weer afgebroken door het lichaam.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het er niet over als het er eenmaal uit is.quote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kut
Doe eens een filmpje danquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is overigens 38 jaar zonder ejaculatie
Nee. Was het maar waar.quote:
Ik zie je al lachen om een klein pikkie en vervolgens helemaal los gaan in bed.quote:
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De servers van Efukt zijn aan het migreren maar mochten mensen de link willen dan moeten ze even dm'en en dan kunnen ze het later bekijken.
Na 38 jaar is alle sperma in je lichaam doodquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is overigens 38 jaar zonder ejaculatie
Dam zwemmen ze nog wel ff rond hoorquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het er niet over als het er eenmaal uit is.
38 jaar lang gespaardquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na 38 jaar is alle sperma in je lichaam dood![]()
Pst, het is nep.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.
Ik had wel eens een filmpje gezien van iemand die het wel aardig wat jaartjes opzat te houden en toen ging knallen maar die wil je niet zienquote:
Was niet allemaal sperma. Die kerel had saline injecties gezet geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.
Dank je Kaneel, als ik jou toch niet had om me op dit soort momenten gerust te stellen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Na ongeveer 3 dagen wordt het weer afgebroken door het lichaam.
Nee, die willen we niet zienquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had wel eens een filmpje gezien van iemand die het wel aardig wat jaartjes opzat te houden en toen ging knallen maar die wil je niet zien
Ik zeg toch net dat het niet echt kan zijn.quote:
Ja, dat is wat ik doe he?quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je Kaneel, als ik jou toch niet had om me op dit soort momenten gerust te stellen.
Zo veel kan ook helemaal nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet allemaal sperma. Die kerel had saline injecties gezet geloof ik.
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je al lachen om een klein pikkie en vervolgens helemaal los gaan in bed.
Hoe weet jij dat nou?quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik niet.
Dan ga je al iets verder terug dan ikquote:
Merci, dat jij er bent.quote:
Altijd, je weet toch hoe goed ik kan vertellen?quote:
Pfoe wat een opluchting.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik niet.
Een waar woord.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd, je weet toch hoe goed ik kan vertellen?
Alsof jij een kleine penis hebt, gekkie.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Merci, dat jij er bent.
[ afbeelding ]
Ja, ik durfde al bijna geen seks te hebben met Samzz.quote:
Wat ben ik toch een mallerd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij een kleine penis hebt, gekkie.
Dus als je nog langer slecht blijft slapen, kun je altijd nog opteren voor een verhaal voor het slapengaan.quote:
Jouw onderschrift is niet in lijn met de Trias Politicaquote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus als je nog langer slecht blijft slapen, kun je altijd nog opteren voor een verhaal voor het slapengaan.
Natuurlijk is dat een belofte. Wat is een belofte?quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Murdera het volgende:
Goed samzz, is dat een belofte? Dan ben ik er klaar voor.
quote:
Nou en?quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Jouw onderschrift is niet in lijn met de Trias Politica.
Het verbaast mij niks. Als het buiten de lijntjes is, vind jij het niet per definitie erg.quote:
Klopt. Alleen maar binnen de lijntjes kleuren is soms ook zo saai.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks. Als het buiten de lijntjes is, vind jij het niet per definitie erg.
Wanneer gaan wij es samen buiten de lijntjes kleuren dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Alleen maar binnen de lijntjes kleuren is soms ook zo saai.
Niet, hequote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij es samen buiten de lijntjes kleuren dan?
Dat weet je nu al zeker voor de rest van je leven?quote:
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kanquote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet je nu al zeker voor de rest van je leven?
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kan.
Je boekt progressiequote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.
Hooguit gezien vanuit jouw blikveld.quote:
True, true.quote:Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hooguit gezien vanuit jouw blikveld.
Ik heb helaas geen kristallen bolquote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval al stukken minder definitief.
Ik heb geen haast. Ik geniet gewoon optimaal van de voorpret.quote:
Ik zou niet gaan hopen als ik jou wasquote:Op maandag 5 november 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen haast. Ik geniet gewoon optimaal van de voorpret.
Ik hoop niet, ik verwacht...quote:
Vertrouwens-builder dit. Top.quote:Op maandag 5 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kan nu ook niet zeggen wanneer het wel kan.
Photobucket die de nieuwe Instagram wil worden lay-out?quote:Op maandag 5 november 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Photobucket is helemaal veranderd, ik kan er niet mee omgaan.
Ik weet niet wat Instagram is (?) maar ik weet wel dat ik geen idee heb hoe ik bij m'n oude foto's moet komen zonder iedere keer naar beneden te scrollen en te wachten tot alle foto's geladen zijnquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Photobucket die de nieuwe Instagram wil worden lay-out?
Dan is het iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat Instagram is (?) maar ik weet wel dat ik geen idee heb hoe ik bij m'n oude foto's moet komen zonder iedere keer naar beneden te scrollen en te wachten tot alle foto's geladen zijn.
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vindenquote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het iets anders.
Ik doelde hier op. Ergens anders las ik dat ze die functionaliteit wilde integreren in de UI van Photobucket.
Dat noemen ze dan vooruitgangquote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vinden.
Ik weet wat Photobucket is.quote:Op maandag 5 november 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, nee. Photobucket is gewoon een online fotoalbum net als mijnalbum en zo. Alleen nu helemaal omgegooid en ik kan niks weer vinden.
Eerst hadden ze pagina's die je dan aan kon klikken om zo naar de gewenste pagina te gaan. Nu niet meerquote:
God, neequote:Op maandag 5 november 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wat Photobucket is.Wees maar alvast gewaarschuwd, wellicht wordt het binnenkort nog erger.
Misschien valt het mee. Ik lees dat de fotoservice van Twitter door Photobucket wordt verzorgd. Dat betekent niet dat ze heel Photobucket op de kop gaan gooien.quote:
Nee, dat hebben ze al gedaan, zoals ik zei. Ik heb geen flauw idee hoe ik bij m'n oude foto's moet komenquote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien valt het mee. Ik lees dat de fotoservice van Twitter door Photobucket wordt verzorgd. Dat betekent niet dat ze heel Photobucket op de kop gaan gooien.
http://thenextweb.com/twi(...)latform-celebrities/
Zitten daar naaktfoto's bij?quote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze al gedaan, zoals ik zei. Ik heb geen flauw idee hoe ik bij m'n oude foto's moet komen.
quote:
Naaktportretten?quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee. Maar wel veel foto's van oude tekeningen en schilderijen en opdrachten en zo.
Een van de opdrachten betrof wel een naaktkat, ja.quote:
Was het proberen waard.quote:Op maandag 5 november 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee. Maar wel veel foto's van oude tekeningen en schilderijen en opdrachten en zo.
Doe hem een foto van die kale poes dan.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
Een van de opdrachten betrof wel een naaktkat, ja.
Ja, voor aan de muur hierquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem een foto van die kale poes dan.
Goed danquote:Op maandag 5 november 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem een foto van die kale poes dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Goed dan.
Da's van Facebook, niet van Photobucket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik kan 'm op Photobucket niet vindenquote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's van Facebook, niet van Photobucket.
quote:
Wat, heb jij haar op facebook?quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's van Facebook, niet van Photobucket.
Nee, maar ik herken een URL als ik er één zie.quote:
Je ziet toch aan de url al dat ie van Facebook komtquote:
Mensen die Samzz niet op FB hebbenquote:
Guilty.quote:
Lawyered.quote:
Ik ben toch judge, jury and executioner.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben toch judge, jury and executioner.
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?quote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Barbusse het volgende:
Heb je dan ook zo´n charmant helmpje?
Omdat ik anders heul anti-autoritair ga wordenquote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?
Of je die wel schoon houd. Erectieinspectiequote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?
Erectieinspectiequote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of je die wel schoon houd. Erectieinspectie
Damnquote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MI's... Ik haat zequote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou ik die taak wel toebedelenquote:
Check.quote:
ik vind mezelf stiekem de laatste tijd te lief om streng te kunnen zijnquote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou ik die taak wel toebedelen. Meteen lijfstraffen geven als het niet schoon genoeg is.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind mezelf stiekem de laatste tijd te lief om streng te kunnen zijn
Dan trek je je leren pakje aanquote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaquote:
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ze word weer bevredigt. Dan verandert ze in een poeslief huisvrouwtje. Ze kookt ook nog eens.quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.
Kut. Dan zit ik in een vliegtuig.quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.
ik heb alleen een leren broekquote:Op maandag 5 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan trek je je leren pakje aan![]()
Verander je zo in een bitch
Nog minimaal 3. Sceptisch als ik benquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook alles verpesten hequote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb alleen een leren broek![]()
Het rokje ben ik op de een of andere manier kwijtgeraakt maar weet niet hoe of wanneer
dat werd ik hiervoor ookquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze word weer bevredigt. Dan verandert ze in een poeslief huisvrouwtje. Ze kookt ook nog eens.
quote:
Bah, nu vind ik je niet meer aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat werd ik hiervoor ook
En ja, ik heb mezelf betrapt de laatste tijd veel meer gekookt te hebben dan anders.. Net om half 10 nog vlinderpasta met boerenkool gemaakt
Gij ongelovige!quote:Op maandag 5 november 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog minimaal 3. Sceptisch als ik ben.
dat was een rekenfoutquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.quote:
Had ik je al verteld dat je klein geloofwaardigheidsprobleem had? Bij deze dan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.
Nu nog maar 2?
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.
Nu nog maar 2?
1.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog maar 2?
Heerlijk.. Met rode pesto, amandelen, paprika (die ik niet lust en dus vervang door vleestomaat), tomatensaus en knoflookquote:
Ik lig daar niet zo wakker vanquote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bah, nu vind ik je niet meer aantrekkelijk.
Dat klinkt allemaal wel erg lekker.quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heerlijk.. Met rode pesto, amandelen, paprika (die ik niet lust en dus vervang door vleestomaat), tomatensaus en knoflook
Dat had je niet hoeven melden hoor, dat wist ik alquote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik lig daar niet zo wakker van
Dat is niet mijn probleem.quote:
Moet ik het receptje mailen?quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel erg lekker.Alleen zie ik die combo met boerenkool niet zo
Voor de zekerheidquote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had je niet hoeven melden hoor, dat wist ik al
*geeft bert en ernie pleister*quote:
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet ik het receptje mailen?
De combo is raar maar erg goed
Sturen we opquote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?
Ze zullen zoiets vast wel hebben toch? Bij de ah hebben ze de diepvriesvariantverpakking met de engelse naam eropquote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?
Lekker versquote:
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeienquote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze zullen zoiets vast wel hebben toch? Bij de ah hebben ze de diepvriesvariantverpakking met de engelse naam erop
Ik stuur je wel boerenkool opquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker vers
[..]
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeien
Jij ook al?quote:
Nja, misschien dat het ingevoerd wordt ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker vers
[..]
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeien
Trustequote:
Haje wahquote:
Engelse gerechten wel, zoals kidney pie en zo. Maar dat zijn dan geen verse gerechten, maar uit blik of vriezer. Echt gek ben ik er toch niet opquote:Op maandag 5 november 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, misschien dat het ingevoerd wordt ofzo
Ik heb iig heerlijk gegeten en geen kont zin om de afwas te doen nu
Bij deze variant is de diepvriesvariant iig niks minder lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Engelse gerechten wel, zoals kidney pie en zo. Maar dat zijn dan geen verse gerechten, maar uit blik of vriezer. Echt gek ben ik er toch niet op
Doe mij maar mediterraans eten, met zongerijpte verse groentenquote:Op maandag 5 november 2012 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij deze variant is de diepvriesvariant iig niks minder lekker
Ja, zo zijn wij. Lief.quote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al?-Engel- was ook al zo lief
Volgens het recept was het dus mediterraanse boerenkoolquote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe mij maar mediterraans eten, met zongerijpte verse groenten
Het is ja heul nie koudquote:Op maandag 5 november 2012 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens het recept was het dus mediterraanse boerenkool
En met deze kou hou ik van bk
Je hebt duidelijk mijn handen en voeten niet gevoeldquote:
Zo hoort het ookquote:
Jij zit overduidelijk niet hier.quote:Op maandag 5 november 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk mijn handen en voeten niet gevoeld
Nee, volgens mij zit ik op het koudste plekje van het zonnestelselquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit ik op het koudste plekje van het zonnestelsel![]()
Stiekem toch spijt dat ik naar huis ben gegaan
Liefquote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]Hier een warm vuurtje voor je.
[ afbeelding ]
Holy guacamolequote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
Advies gevraagd: Naar je verstand of je gevoel luisteren ?
Dit topic
3 keer een relatie met dezelfde persoon.
Voorbeeld van egoïsme: de rekening delen![]()
Kinderen en relaties
ik zo ookquote:
Ik heb iedere ochtend erg veel moeite om op te staanquote:
Ik snap wat je bedoeldquote:Op maandag 5 november 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb iedere ochtend erg veel moeite om op te staan.
wandelsequote:Op maandag 5 november 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
Slaap lekker damesIk ga naar huis wandelen
Hoe is het leven kree?quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:52 schreef kree het volgende:
Tja tis niet echt gezellig nee hier nu nog.
hmms mss te laat
ja best wel goed eigenlijk, behalve dat ik nog effe een nieuwe baan moet vindenquote:
Hhmmpppffffquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef Evie het volgende:
Doe jij de beademing? Begin ik met de hartmassage
ik was al 10 minuten aan het massage geven.. en de hulp die ik had gebeld kwam niet opdagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeg Evie, als jij niks doet gaat het sowieso niet werken he
Dan is het topic doodverklaard op dinsdag 6 november 2012 om 16:44:44quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef Evie het volgende:
[..]
ik was al 10 minuten aan het massage geven.. en de hulp die ik had gebeld kwam niet opdagen![]()
Hm weet ik niet.. we moeten eerst nog uitzoeken wie het isquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is het topic doodverklaard op dinsdag 6 november 2012 om 16:44:44
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er nog nabestaanden die ingelicht moeten worden?
Dan neem ik tot die tijd het vermogen in bewaringquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm weet ik niet.. we moeten eerst nog uitzoeken wie het is
No you don't geef dat pasje maar aan mijquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan neem ik tot die tijd het vermogen in bewaring.
Terwijl jij met de hartmassage bezig was heb ik de zakken al geroldquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
No you don't geef dat pasje maar aan mij
Maar ik heb echt nieuwe laarsjes nodigquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl jij met de hartmassage bezig was heb ik de zakken al gerold![]()
Overigens ben ik daar een betere kandidaat voor want ik ben een man. Jij zou het toch uitgeven aan kleding ditdat.
Vooruit, die kunnen er wel vanafquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar ik heb echt nieuwe laarsjes nodig
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, alles is al weggesluisd. Zo snel kan het gaan he
ik heb wel bier maar mag er van mezelf niet aankomen omdat morgen werken. Dus dan zo maar een jointjequote:
Delen, kom op!quote:
Dus geen bier maar wel wiet....quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wel bier maar mag er van mezelf niet aankomen omdat morgen werken. Dus dan zo maar een jointje
Ik moest lachen.quote:
I look cute and hot if I do thatquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Ik zie je ze ook al koesteren zoals Gollem de ring koestert.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
I look cute and hot if I do thatEven voor de zekerheid erbij vermelden
Jaquote:
Heb ik.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik pisvlek roep mag je reageren
Hij wilt graag je kelder uitproberen.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent om zo tegen mij te praten?
Dit kan ik ook aan jou vragen maar het antwoord weet ik alquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent om zo tegen mij te praten?
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij wilt graag je kelder uitproberen.....
Ennuh dan kan je toch ook 'n biertje nemen....
Jij weet niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit kan ik ook aan jou vragen maar het antwoord weet ik al
Dat is niet de alcohol hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.![]()
Nee, ik sta moeilijker op als ik alcohol drink... Met wiet sta ik gewoon net zo moeilijk op als zonder
a I cquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.![]()
Nee, ik sta moeilijker op als ik alcohol drink... Met wiet sta ik gewoon net zo moeilijk op als zonder
*zucht* ga jij weer eens gewoon stil in je hoekje liggen ofzoquote:
Ben je sjaggie ofzo.. de teringquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zucht* ga jij weer eens gewoon stil in je hoekje liggen ofzo
Wie?quote:
ja.quote:
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed inquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde tiepen... Agh I see..... maar dat werd een hele korte foute afkorting...
hehe... soms is het wel leuk....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed in
Ik zal m niet inkoppen want je bent niet zo lekker vanavond. Kijk hoe solidair ik ben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed in
Ik wil graag een klinker kopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe... soms is het wel leuk....
sms s ht wl lk m f t krtn..... hehehe
wie zegt dat ik niet lekker ben?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal m niet inkoppen want je bent niet zo lekker vanavond. Kijk hoe solidair ik ben.
Lekker als in een goede bui ergo sjaggie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet lekker ben?
Ah okequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker als in een goede bui ergo sjaggie.
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op uiterlijk val ik eigenlijk nooit aan, is niet mijn type humor
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet lekker ben?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op uiterlijk val ik eigenlijk nooit aan, is niet mijn type humor
ik had het over ziek, zwak misselijk?quote:
Ow wahaha miscommunicatiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het over ziek, zwak misselijk?
ik snap er niks meer van, maar waarom beterschap?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wahaha miscommunicatie.
Beterschap!
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap er niks meer van, maar waarom beterschap?
voor 'n biertjequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil graag een klinker kopen
"Dat scheelt" zegt de dokter... Dat is namelijk uw vrouw nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij niet
Ow gelukkigquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
"Dat scheelt" zegt de dokter... Dat is namelijk uw vrouw niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |