Miljarden maal moeilijker?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat Bill Gates deed is dan ook wel heel erg vele malen moeilijker dan een schoen in elkaar naaien.
Okayquote:
Oh, lekker een weekje vrij, iddquote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles fijn hierzo. Laatste dag van een weekje vrij. Heel veel geslapen, weinig gedaan dus heerlijk uitgerust. En jij?
Omdat het niet in contrast staat met de geleverde inspanning, mentaal of fysiek.quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom niet.
Jij denkt dat een bedrijf als MS oprichten en runnen geen inspanning kost?quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het niet in contrast staat met de geleverde inspanning, mentaal of fysiek.
Familielid met wie je close bent? Sowieso nooit leuk om slecht nieuws te horen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
Oh, lekker een weekje vrij, idd.
Met mij wel goed, hoor. Slecht nieuws gehad over een familielid, en ik slaap de laatste tijd zo smerig slecht. Maar verder, goed.
Natuurlijk. Ik kan ook wel een schoen in elkaar zetten. Een computer, laat staan de software ervoor schrijven, dat kan ik echt niet.quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het niet in contrast staat met de geleverde inspanning, mentaal of fysiek.
Er bestaat ook nog zoiets als bv Linux.quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft verdomde veel voor deze wereld betekend. Zeldzaam veel, op bijna elk gebied.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel als je nagaat dat er tienduizenden mensen schoenen aan het naaien zijn.
Het kwam uit een goed hart. Airwin vergat dat evenquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik hier zo hard om moest lachen.
Dus?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als bv Linux.
Aannames, aannames, ik vergeet zelden iets.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Het kwam uit een goed hart. Airwin vergat dat even
quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef Kimberliedje het volgende:
Woei, roesje. Ze hebben hier vlakbij een plantage opgerold, en die lucht! Getver.
.quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
Wat voor mooie discussie val ik nu middenin?
Zelden is niet nooit, mijn waarde.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aannames, aannames, ik vergeet zelden iets.
Linux is zo'n twintig jaar te laat met gebruikersvriendelijk worden, je wordt multimiljardair wanneer je voorloopt om anderen en dus je nek uitsteekt waar anderen gaten laten vallen. Er zijn ongetwijfeld miljoenen mensen die dachten dat ze voorliepen, maar ongenadig hard op hun bek zijn gegaan omdat ze nét het verkeerde idee hadden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Faxie het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als bv Linux.
Tuurlijk hij 'verdient' wel wat meer dan menig ander, maar we hebben het hier over bedragen waar je een klein land van kunt kopen. Dat vind ik absurd.
Dat hij veel goede dingen doet met zijn geld staat er los van verder. Ik zei eerder ook dat ik dat allemaal prima vind wat iemand er mee doet.
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familielid met wie je close bent? Sowieso nooit leuk om slecht nieuws te horen.
Enig idee waarom je slecht slaapt?
Ja achquote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat dat ook nooit mogelijk was geweest zonder Bill Gates?
Klopt, het moet wel een beetje geloofwaardig overkomen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Overigens vind ik het weggeven van geld aan goede doelen als multimiljardair wel overrated, volgens mij is dat belastingtechnisch voordeliger voor ze dan niets geven.
Dat is het hem ook...quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Linux is zo'n twintig jaar te laat met gebruikersvriendelijk worden, je wordt multimiljardair wanneer je voorloopt om anderen en dus je nek uitsteekt waar anderen gaten laten vallen. Er zijn ongetwijfeld miljoenen mensen die dachten dat ze voorliepen, maar ongenadig hard op hun bek zijn gegaan omdat ze nét het verkeerde idee hadden.
Overigens vind ik het weggeven van geld aan goede doelen als multimiljardair wel overrated, volgens mij is dat belastingtechnisch voordeliger voor ze dan niets geven.
Je onderschat de waarde van een miljard vermoed ik...quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel als je nagaat dat er tienduizenden mensen schoenen aan het naaien zijn.
Nee hoor, ik weet precies hoe ik het uit ga geven.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je onderschat de waarde van een miljard vermoed ik...
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat een bedrijf als MS oprichten en runnen geen inspanning kost?
Dan moet je wel eerst al je posts openen met "A long time ago, in a galaxy far, far away..."quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, het moet wel een beetje geloofwaardig overkomen.
Maar ik zei dat ik Bill Gates een goed voorbeeld vond van iemand die het wel verdiende.quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.
Laten we het anders eens over loterijwinnaars hebben. Of celebrities. Of voetballers. D'r is meer dan Bill Gates hoor.
Tjah, nu sla je een andere weg in. Een bedrijf runnen is een hele andere tak van sport dan een loterij winnen, goed kunnen acteren/zingen of kunnen voetballen....quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.
Laten we het anders eens over loterijwinnaars hebben. Of celebrities. Of voetballers. D'r is meer dan Bill Gates hoor.
2 maanden met mij in een hotel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet precies hoe ik het uit ga geven.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel 1 van de eerste die heel groot werdquote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om het even welk OS. Dos was niet de eerste.
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?quote:
Zal best wel meevallen vermoed ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach.
Zonder Bill zaten we er nu heel anders bij in ieder geval
quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooooow nouja wel zieligquote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?
Tjah dat zullen we niet wetenquote:
Miljarden jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zei dat ik Bill Gates een goed voorbeeld vond van iemand die het wel verdiende.
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopenquote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een feestje? Wil ik wel zien![]()
Je word zo een furry? Gekleed en al op straat lopen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopen
De derde vandaagquote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk, toch nog een lach op je mond.
Nee helemaal niet, het ging over het verdienen van veel geld. Ik heb het niet over ontvangen van geld, maar over het daadwerkelijk verdienen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, nu sla je een andere weg in. Een bedrijf runnen is een hele andere tak van sport dan een loterij winnen, goed kunnen acteren/zingen of kunnen voetballen....
Ik zie jou wel jagen op bedreigde diersoorten op de Afrikaanse Savanne. Met zo´n kekke tropenhelm, kniebroek en pijp. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, voor de verhalen voor bij het haardvuur.quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?
Bel ff met Hugh Hefner, kun je er geld aan verdienen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopen
Ja ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, het ging over het verdienen van veel geld. Ik heb het niet over ontvangen van geld, maar over het daadwerkelijk verdienen.
Hm nee alleen oortjes en eventueel een staartje.. houd wel van mn vrouwenlichaam zonder vachtjequote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je word zo een furry? Gekleed en al op straat lopen?
Ik alleen als ik 1 van de 50k ben.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik zou ook liever zien dat Bill Gates gewoon 50.000 man een miljoen zou geven. Maarja, hij heeft er harder voor gewerkt dan ik, dus hij verdient het meer om dat geld te hebben.
Ja, laten we de inflatie een handje helpenquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik zou ook liever zien dat Bill Gates gewoon 50.000 man een miljoen zou geven. Maarja, hij heeft er harder voor gewerkt dan ik, dus hij verdient het meer om dat geld te hebben.
Ja een miljard keer zo hardquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bel ff met Hugh Hefner, kun je er geld aan verdienen.
Ik word al moe als ik het lees. Nee, ik denk dat ik Evie opkoop en haar de hele dag als bunny voor mij heen en weer ga laten lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie jou wel jagen op bedreigde diersoorten op de Afrikaanse Savanne. Met zo´n kekke tropenhelm, kniebroek en pijp. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, voor de verhalen voor bij het haardvuur.
Ik schrok evenquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee alleen oortjes en eventueel een staartje.. houd wel van mn vrouwenlichaam zonder vachtje
Succesquote:
Te weinig vorm he?!quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik schrok even.
Doe je dan je knuffeltrui erbij aan?![]()
Zorg dat je in z'n testament komt en pijp hem vervolgens richting een hartverlamming.quote:
Ga niet huilen, ondernemerschap word exponentieel beloond en dat mag ook wel gezien de risico'squote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm goed puntquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Te weinig vorm he?!Liever kort rokje en leuk shirtje
Als je kunt investeren, kun je weer meer geld verdienen. Hij zal geen miljard keer zo hard hebben gewerkt, maar wel een miljard keer zoveel risico hebben genomen.quote:
quote:
Is het zo erg met jequote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je vaker met me meelezen
Kun je met me mee lachen of uit lachen
Die arme jongen verdient minstens een biljoen hoorquote:
Ik moet al gapen als ik het lees. Nee, doe mij maar een Sunseeker Predator 108 met het juiste vrouwelijke personeel dan. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het lees. Nee, ik denk dat ik Evie opkoop en haar de hele dag als bunny voor mij heen en weer ga laten lopen.
O daar ben ik wel goed inquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg dat je in z'n testament komt en pijp hem vervolgens richting een hartverlamming.
Einstein verkocht dan ook geen producten. Schijnt te helpen om rijk te wordenquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die arme jongen verdient minstens een biljoen hoor
Volgens mij was Einstein ook geen miljardair overigens....
Yes pleasequote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]Als er foto's van zijn laat ik ze wel eens zien
Goed puntquote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter he
Jajaja, een ieder die hier al wat langer meepost kan zich de uitgebreide verslagen van Peu nog prima herinneren.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
O daar ben ik wel goed in![]()
![]()
Maar willen is een ander verhaal...
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Einstein verkocht dan ook geen producten. Schijnt te helpen om rijk te worden
Ik doe mezelf al op regelmatige basisquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt serieus ik zou mezelf zo doen.. als hoe ik er uitzag![]()
Welke man doet zichzelf nou niet johquote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe mezelf al op regelmatige basis
Oja kut ik vergis me steedsquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.
Verdomme ik ben laat
Einstein heeft voor de kernbom gezorgd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die arme jongen verdient minstens een biljoen hoor
Volgens mij was Einstein ook geen miljardair overigens....
Van mij had Einstein ook wel een miljard mogen hebben hoor, enkel om wat hij heeft betekend. Maar ja, zo werkt het niet, he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verkopen van producten heeft niks te maken met het verdienen van geld, wel met het ontvangen van geld. Da's iets anders.
Verdomme ik ben laat
Hij wist niet dat ie misbruikt zou worden voor dit soort doeleinden...quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Einstein heeft voor de kernbom gezorgd.
Nee? De zet van bol.com om de handel open te gooien voor derden schijnt anders redelijk zijn vruchten af te werken. Persoonlijk vind ik zoiets wel hun verdienste.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdomme ik ben laat
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij scoort nog dagelijks.quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heeft hij in elk geval wel een paar miljoen gehaald.
Was dat niet Oppenheimer?quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Als hij een euro kreeg voor elke arme schoenmaker die hij daardoor heeft afgemaakt..
En daar was nummer vierquote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Als hij een euro kreeg voor elke arme schoenmaker die hij daardoor heeft afgemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |