Nou, ik zou je best graag serieus willen nemen hoorquote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk. Niemand die mij niet serieus neemt, me uitlacht of zich beter voelt dan ik, hoor.
ik bedoel het idealisme, en ik bedoel ook helemaal niemand persoonlijk. fuck zeg, ik geef het op.quote:Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk. Niemand die mij niet serieus neemt, me uitlacht of zich beter voelt dan ik, hoor.
Mwoah, in mijn beleving valt dat mee. Tuurlijk heb je dat soort mensen, maar echt niet iedereen is zo. En hier op een forum is het natuurlijk bijzonder makkelijk om kort door de bocht en/of lomp over te komen. Het zijn slechts allemaal korte stukjes tekst.quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet, beste barb. mijn punt is dat wanneer je idealistsch ingesteld bent mensen je niet serieus nemen, ze je uitlachen en zichzelf verheven voelen. precies wat ik hier ook zie, zij het indirect of tussen de regels in een fluwelen handschoen.
Dat kan ik wel. Maar ik vraag jou waarom 90% van de mensen die het niet met je eens is geen fundamentele zorgen kunnen hebben en als antwoord gooi jij het op Westerse wereld versus rest van de wereld.quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
procentueel te verwaarlozen. en dan nog, dat is mijn punt helemaal niet. ik zou dus eerder zeggen dat jij kortzichtig bent aangezien je blijkbaar niet in een breder kader kunt of wilt denken.
onzin, aangezien ik niet de mogelijkheden heb om een significant verschil te maken. in dat opzicht draag jij dus meer bij dan ik.quote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
En dawg, jij doet alsof je een beter persoon bent omdat je geeft om de arme mensen. Maar feitelijk dragen jij en ik even veel bij aan hun bestaan.
Doe dat maar. Want je lult echt bullshit.quote:Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel het idealisme, en ik bedoel ook helemaal niemand persoonlijk. fuck zeg, ik geef het op.
Ach, je noemt me treurig, maar je bedoelt mij in het algemeen?quote:Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin, aangezien ik niet de mogelijkheden heb om een significant verschil te maken. in dat opzicht draag jij dus meer bij dan ik.
maar nvmd. ga meer weer terug naar horloges van 90k. dan hoeven jullie je niet meer aangevallen te voelen, net als nu. wat ook onnodig is maar kennelijk betrekken jullie het op jezelf.
maar toch doe je het omdat je je aangevallen voelt? duidelijk.quote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, je noemt me treurig, maar je bedoelt mij in het algemeen?![]()
En ja, dat is waar, feitelijk trek jij weg van de arme mensen wat ik voor ze bijdraag, maar dat leek me niet nodig om neer te zetten.
Jij begon er over?quote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
maar toch doe je het omdat je je aangevallen voelt? duidelijk.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
bedankt nog dat jullie mijn leven betalen.
Dan wel even in onze prachtige wagen langs dawgie rijden, om te wijzen en te lachen?quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
Muur, ga je mee naar de PC Hooft om eens lekker decadent te doen, gewoon omdat het kan?
En dan ook vooral niks aan armlastige mensen geven, he.
ik ben daar oprecht dankbaarvoor hoor.quote:
Nou ja, jij begint er meteen over dat egoïsme hot is, terwijl wij het enkel en alleen over dure horloges hebben. Dat eeuwige hippie geneuzel van je komt ook wel de keel uit, hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
ik zou bijna denken dat ik jullie intelligentie heb overschat. maar het lijkt gewoon onzekerheid te zijn aangezien er gedacht wordt dat ik jullie aanval.
zegt wel weer genoeg. ik ga mijn gesubsidieerde joint roken. bedankt nog dat jullie mijn leven betalen.
Wat ben je toch ook een hilarisch mannetje.quote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben daar oprecht dankbaarvoor hoor.
ik vind het soms wel kut dat het nodig is.
maar jullie reacties spreken wel boekdelen, ik had dus gewoon gelijk. en nu weg. adios mensen.
Ja. Altijd als het over dure dingen gaat is er wel een persoon die het nodig vindt de kapitalistische wereld te verketterenquote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Het topic heeft een aparte wending genomen
Nouja ik vind het zelf ook een beetje van de zotte als mensen multimiljardair zijn... niemand 'verdient' dat in de definitie van dat woord als je 't mij vraagt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Altijd als het over dure dingen gaat is er wel een persoon die het nodig vindt de kapitalistische wereld te verketteren.
Nee hoor, dit gebeurt gewoon om de zoveel tijdquote:Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Het topic heeft een aparte wending genomen
quote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik vind het zelf ook een beetje van de zotte als mensen multimiljardair zijn... niemand 'verdient' dat in de definitie van dat woord als je 't mij vraagt.
Neemt niet weg dat het nou eenmaal zo is, en mensen mogen wat mij betreft dan wel van hun geld genieten.
Problemen mee, kutkapitalist?quote:
Waarom niet? Er zijn gewoon een paar mensen die enorm veel geld hebben. Ook een groot deel van dat kleine deel mensen dat veel geld heeft, doet ook gewoon dingen voor het goede doel, hoorquote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik vind het zelf ook een beetje van de zotte als mensen multimiljardair zijn... niemand 'verdient' dat in de definitie van dat woord als je 't mij vraagt.
Neemt niet weg dat het nou eenmaal zo is, en mensen mogen wat mij betreft dan wel van hun geld genieten.
Zoals bijvoorbeeld het kopen van dit:quote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]Ja.
En de meeste mensen die zoveel geld bezitten doen er heel veel mooie dingen mee.
Als je die vervolgens inzet om weeskinderen mee uit rijden te nemen, helemaal goed, tochquote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld het kopen van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, als ik stinkend rijk word ga ik mijn geld inzetten om dat soort gedrochten uit te bannen. Die weeskinderen kunnen een fiets krijgen. Is gezonder.quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die vervolgens inzet om weeskinderen mee uit rijden te nemen, helemaal goed, toch.
En als je dat niet doet, ook helemaal goed, toch? De economie moet toch draaien.
Als ik rijk ben koop ik zo'n autoquote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als ik stinkend rijk word ga ik mijn geld inzetten om dat soort gedrochten uit te bannen. Die weeskinderen kunnen een fiets krijgen. Is gezonder.
Ik maak een verschil tussen hoe ik vind dat het zou moeten zijn, en hoe het daadwerkelijk is.quote:Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn gewoon een paar mensen die enorm veel geld hebben. Ook een groot deel van dat kleine deel mensen dat veel geld heeft, doet ook gewoon dingen voor het goede doel, hoor.
Laat mensen lekker zelf weten wat ze met hun geld doen, niet iedereen heeft veel op met de mensheid.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik rijk ben koop ik zo'n auto. En dan ga ik de hele tijd rondjes om je enorme villa rijden, want ik heb toch niks beters te doen.
Dan zet ik mijn roze Hummer op een roze schip en vaar om je territoriale wateren heenquote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik rijk ben koop ik een eiland. Met eigen terretoriale wateren. Opzouten met dat lelijke ding.
Mij dus ook niet. Ik vraag je alleen waarom iemand het niet zou verdienen multimiljonair te zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik maak een verschil tussen hoe ik vind dat het zou moeten zijn, en hoe het daadwerkelijk is.
Wat maakt het dat iemand die geluk heeft gehad en miljonair is dat meer verdiend zou hebben dan iemand die zich 80 uur per week kapot werkt? Nou niet dus als je 't mij vraagt.
Waarom haten op mij, ben je jaloers op mijn geld?quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn roze Hummer op een roze schip en vaar om je territoriale wateren heen.
Jij haat mijn roze Hummerquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom haten op mij, ben je jaloers op mijn geld?
Ik heb alleen liefquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom haten op mij, ben je jaloers op mijn geld?
Hartstochtelijk en passioneel ja. Wat is er mis met een Aston?quote:
Jij bent lid van D66quote:
slechts een teken van onderstrepen van mijn punt. net als murdera. denk zelf maar even na welk punt je onderschrijft met welke woorden. of niet.quote:Op maandag 5 november 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, jij begint er meteen over dat egoïsme hot is, terwijl wij het enkel en alleen over dure horloges hebben. Dat eeuwige hippie geneuzel van je komt ook wel de keel uit, hoor.
Vooral omdat het in dit geval totaal ongefundeerd was omdat je geen flauw idee hebt wat wij al dan niet voor de mensheid doen.
Niks. Die wil ik dan ookquote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hartstochtelijk en passioneel ja. Wat is er mis met een Aston?
Jij begon zelf over je gezondheid, dacht ik.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
slechts een teken van onderstrepen van mijn punt. net als murdera. denk zelf maar even na welk punt je onderschrijft met welke woorden. of niet.
overigens vind ik het jammer murdera, dat je het persoonlijk op mijn gezondheid probeert te spelen. ik ben ook grof en direct maar ik zal zoiets nooit tegen iemand gebruiken.
Krijg je daar geld voor?quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
CBS Enquete. Nooit geweten dat dat zo leuk is.![]()
Gezondheid? Nee hoor. Jij zei dat ik meer bijdraag omdat jij enkel neemt. Dan kan je het mij niet kwalijk nemen dat ik het grappig vind om dat te herhalen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
slechts een teken van onderstrepen van mijn punt. net als murdera. denk zelf maar even na welk punt je onderschrijft met welke woorden. of niet.
overigens vind ik het jammer murdera, dat je het persoonlijk op mijn gezondheid probeert te spelen. ik ben ook grof en direct maar ik zal zoiets nooit tegen iemand gebruiken.
Nee, maar ze klonk wel leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je daar geld voor?
Je ziet me enkel als lustobject.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Mur, als jij zo een klokkie om je pols klikt ben ik je beste maat?
Die man met de witte blouse die meteen rechtsomkeert maakt?quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
Precies zo loop ik rond in de IKEA.
[ afbeelding ]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij dus ook niet. Ik vraag je alleen waarom iemand het niet zou verdienen multimiljonair te zijn.
Die vrouw met het ijsje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die man met de witte blouse die meteen rechtsomkeert maakt?
Ik lijk wel op die vrouw met de zonnebril, beetje de IKEA architectuur bekijken en van binnen huilen.quote:
Scherp opgemerkt!quote:
Ik moet zeggen dat Bill Gates het wel echt verdient imo.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lijk wel op die vrouw met de zonnebril, beetje de IKEA architectuur bekijken en van binnen huilen.
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Bill Gates het wel echt verdient imo.
Die gast rechts achter lijkt wel zo een type die met een laptop sjouwt en dan elke dag zijn excel lijst bijwerktquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]die bek ook.
"ik probeer het echt leuk te vinden."
Ja, dat snap ik. Maar je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.
Wat Bill Gates deed is dan ook wel heel erg vele malen moeilijker dan een schoen in elkaar naaienquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.
Een èckte hardwerkende Nederlandertmquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gast rechts achter lijkt wel zo een type die met een laptop sjouwt en dan elke dag zijn excel lijst bijwerkt![]()
Hij heeft verdomde veel voor deze wereld betekend. Zeldzaam veel, op bijna elk gebied.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.
Weet je zeker dat je je spaarzame gevatte opmerkingen aan zulke onzin wil besteden?quote:
Hij is gewoon briljant geweest en kan oprecht zeggen: you jelly?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft verdomde veel voor deze wereld betekend. Zeldzaam veel, op bijna elk gebied.
True. Maar dat maakt die 1 euro per dag voor de ander niet direct rechtvaardig lijkt me toch?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft verdomde veel voor deze wereld betekend. Zeldzaam veel, op bijna elk gebied.
Het is maandargh he?quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je spaarzame gevatte opmerkingen aan zulke onzin wil besteden?
Maar het betekent ook niet dat Bill zijn miljarden niet verdiend heeftquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar dat maakt die 1 euro per dag voor de ander niet direct rechtvaardig lijkt me toch?
Daar hadden we het ook niet over.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar dat maakt die 1 euro per dag voor de ander niet direct rechtvaardig lijkt me toch?
Dat zul je mij ook niet horen zeggenquote:Op maandag 5 november 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het betekent ook niet dat Bill zijn miljarden niet verdiend heeft!
Maar ik welquote:
Liever een crèpe Suzette.quote:
De middelste. Geef me een koekje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
Wat voor mooie discussie val ik nu middenin?
M neh.. alleen oortjes en staartje net gemaakt.. want ik was gek...quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met van die kleine scherpe klauwtjes die maar wat graag mijn hand in gaan?
Je hebt het niet tegen je vriendin kerel. Die mag je rond commanderen.quote:
Voor een feestje? Wil ik wel zienquote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
M neh.. alleen oortjes en staartje net gemaakt.. want ik was gek...
Vind mezelf toch knapper als bunny
quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen je vriendin kerel. Die mag je rond commanderen.
Arme drommel ben je toch. #wereldproblemen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef twi het volgende:
Ik zit een beetje vol van de zelfgemaakte kipnuggets
Hai!quote:
Ik weet niet waarom ik hier zo hard om moest lachen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De middelste. Geef me een koekje.
Hier moet je trots op zijnquote:Op maandag 5 november 2012 20:32 schreef twi het volgende:
Ik zit een beetje vol van de zelfgemaakte kipnuggets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |