Je ziet me enkel als lustobject.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Mur, als jij zo een klokkie om je pols klikt ben ik je beste maat?
Die man met de witte blouse die meteen rechtsomkeert maakt?quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
Precies zo loop ik rond in de IKEA.
[ afbeelding ]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij dus ook niet. Ik vraag je alleen waarom iemand het niet zou verdienen multimiljonair te zijn.
Die vrouw met het ijsje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die man met de witte blouse die meteen rechtsomkeert maakt?
Ik lijk wel op die vrouw met de zonnebril, beetje de IKEA architectuur bekijken en van binnen huilen.quote:
Scherp opgemerkt!quote:
Ik moet zeggen dat Bill Gates het wel echt verdient imo.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lijk wel op die vrouw met de zonnebril, beetje de IKEA architectuur bekijken en van binnen huilen.
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Bill Gates het wel echt verdient imo.
Die gast rechts achter lijkt wel zo een type die met een laptop sjouwt en dan elke dag zijn excel lijst bijwerktquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]die bek ook.
"ik probeer het echt leuk te vinden."
Ja, dat snap ik. Maar je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdienen in de zuiverste zin van het woord he? Mi 'verdient' niemand zoiets.
Wat Bill Gates deed is dan ook wel heel erg vele malen moeilijker dan een schoen in elkaar naaienquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.
Een èckte hardwerkende Nederlandertmquote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gast rechts achter lijkt wel zo een type die met een laptop sjouwt en dan elke dag zijn excel lijst bijwerkt![]()
Hij heeft verdomde veel voor deze wereld betekend. Zeldzaam veel, op bijna elk gebied.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komop zeg, multimiljardair staat totaal niet in contrast met -ik noem maar iets- een chinees die 80 uur per week schoenen naait voor 1,- per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |