abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118859320
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doe vrijwilligerswerk. Niemand die mij niet serieus neemt, me uitlacht of zich beter voelt dan ik, hoor.

Nou, ik zou je best graag serieus willen nemen hoor :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_118859338
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doe vrijwilligerswerk. Niemand die mij niet serieus neemt, me uitlacht of zich beter voelt dan ik, hoor.

ik bedoel het idealisme, en ik bedoel ook helemaal niemand persoonlijk. fuck zeg, ik geef het op. :)
pi_118859378
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is mijn punt ook niet, beste barb. mijn punt is dat wanneer je idealistsch ingesteld bent mensen je niet serieus nemen, ze je uitlachen en zichzelf verheven voelen. precies wat ik hier ook zie, zij het indirect of tussen de regels in een fluwelen handschoen.
Mwoah, in mijn beleving valt dat mee. Tuurlijk heb je dat soort mensen, maar echt niet iedereen is zo. En hier op een forum is het natuurlijk bijzonder makkelijk om kort door de bocht en/of lomp over te komen. Het zijn slechts allemaal korte stukjes tekst.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_118859381
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
ik geef het op. :)
^O^
  maandag 5 november 2012 @ 19:04:12 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_118859388
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef dawg het volgende:

[..]

procentueel te verwaarlozen. en dan nog, dat is mijn punt helemaal niet. ik zou dus eerder zeggen dat jij kortzichtig bent aangezien je blijkbaar niet in een breder kader kunt of wilt denken.
Dat kan ik wel. Maar ik vraag jou waarom 90% van de mensen die het niet met je eens is geen fundamentele zorgen kunnen hebben en als antwoord gooi jij het op Westerse wereld versus rest van de wereld.

Kom gewoon met een antwoord. Waarom kunnen die 90% van de mensen die het niet met je eens zijn geen fundamentele zorgen hebben?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_118859446
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dit.
En dawg, jij doet alsof je een beter persoon bent omdat je geeft om de arme mensen. Maar feitelijk dragen jij en ik even veel bij aan hun bestaan.
onzin, aangezien ik niet de mogelijkheden heb om een significant verschil te maken. in dat opzicht draag jij dus meer bij dan ik.

maar nvmd. ga meer weer terug naar horloges van 90k. dan hoeven jullie je niet meer aangevallen te voelen, net als nu. wat ook onnodig is maar kennelijk betrekken jullie het op jezelf. :)
  maandag 5 november 2012 @ 19:05:27 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_118859454
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:03 schreef dawg het volgende:

[..]

ik bedoel het idealisme, en ik bedoel ook helemaal niemand persoonlijk. fuck zeg, ik geef het op. :)
Doe dat maar. Want je lult echt bullshit.

Ja, er zijn mensen die idealistisch gedachtengoed weghonen. Maar in mijn ervaring zijn er meer mensen die andere mensen, dieren of de natuur ook helpen, dan mensen die dat niet doen.
pi_118859484
oehh pasta in de maak :9
dus
pi_118859525
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:05 schreef dawg het volgende:

[..]

onzin, aangezien ik niet de mogelijkheden heb om een significant verschil te maken. in dat opzicht draag jij dus meer bij dan ik.

maar nvmd. ga meer weer terug naar horloges van 90k. dan hoeven jullie je niet meer aangevallen te voelen, net als nu. wat ook onnodig is maar kennelijk betrekken jullie het op jezelf. :)
Ach, je noemt me treurig, maar je bedoelt mij in het algemeen? :') _O-
En ja, dat is waar, feitelijk trek jij weg van de arme mensen wat ik voor ze bijdraag, maar dat leek me niet nodig om neer te zetten.
pi_118859611
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ach, je noemt me treurig, maar je bedoelt mij in het algemeen? :') _O-
En ja, dat is waar, feitelijk trek jij weg van de arme mensen wat ik voor ze bijdraag, maar dat leek me niet nodig om neer te zetten.
maar toch doe je het omdat je je aangevallen voelt? duidelijk. ~:)
pi_118859674
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef dawg het volgende:

[..]

maar toch doe je het omdat je je aangevallen voelt? duidelijk. ~:)
Jij begon er over? :')

En het leek me grappig om het dan uit te typen. En ik had gelijk. :D
pi_118859784
ik zou bijna denken dat ik jullie intelligentie heb overschat. maar het lijkt gewoon onzekerheid te zijn aangezien er gedacht wordt dat ik jullie aanval. :')

zegt wel weer genoeg. ik ga mijn gesubsidieerde joint roken. bedankt nog dat jullie mijn leven betalen.
  maandag 5 november 2012 @ 19:12:57 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_118859808
Muur, ga je mee naar de PC Hooft om eens lekker decadent te doen, gewoon omdat het kan 8-)?

En dan ook vooral niks aan armlastige mensen geven, he.
pi_118859813
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
bedankt nog dat jullie mijn leven betalen.
_O- En daar hebben we hem. :D
pi_118859836
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
Muur, ga je mee naar de PC Hooft om eens lekker decadent te doen, gewoon omdat het kan 8-)?

En dan ook vooral niks aan armlastige mensen geven, he.
Dan wel even in onze prachtige wagen langs dawgie rijden, om te wijzen en te lachen?
pi_118859882
Niveautje weer :')
pi_118859919
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- En daar hebben we hem. :D
ik ben daar oprecht dankbaarvoor hoor. :)

ik vind het soms wel kut dat het nodig is.
maar jullie reacties spreken wel boekdelen, ik had dus gewoon gelijk. en nu weg. adios mensen. :)
  maandag 5 november 2012 @ 19:16:14 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_118859957
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
ik zou bijna denken dat ik jullie intelligentie heb overschat. maar het lijkt gewoon onzekerheid te zijn aangezien er gedacht wordt dat ik jullie aanval. :')

zegt wel weer genoeg. ik ga mijn gesubsidieerde joint roken. bedankt nog dat jullie mijn leven betalen.
Nou ja, jij begint er meteen over dat egoïsme hot is, terwijl wij het enkel en alleen over dure horloges hebben. Dat eeuwige hippie geneuzel van je komt ook wel de keel uit, hoor.

Vooral omdat het in dit geval totaal ongefundeerd was omdat je geen flauw idee hebt wat wij al dan niet voor de mensheid doen :).
pi_118859960
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef dawg het volgende:

[..]

ik ben daar oprecht dankbaarvoor hoor. :)

ik vind het soms wel kut dat het nodig is.
maar jullie reacties spreken wel boekdelen, ik had dus gewoon gelijk. en nu weg. adios mensen. :)
Wat ben je toch ook een hilarisch mannetje. :D
Rookze. :*
pi_118860000
Het topic heeft een aparte wending genomen :')
  maandag 5 november 2012 @ 19:21:31 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_118860171
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Ja. Altijd als het over dure dingen gaat is er wel een persoon die het nodig vindt de kapitalistische wereld te verketteren :P.
pi_118860289
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja. Altijd als het over dure dingen gaat is er wel een persoon die het nodig vindt de kapitalistische wereld te verketteren :P.
Nouja ik vind het zelf ook een beetje van de zotte als mensen multimiljardair zijn... niemand 'verdient' dat in de definitie van dat woord als je 't mij vraagt.

Neemt niet weg dat het nou eenmaal zo is, en mensen mogen wat mij betreft dan wel van hun geld genieten.
pi_118860344
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Nee hoor, dit gebeurt gewoon om de zoveel tijd :')
pi_118860362
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')