Nee helemaal niet, het ging over het verdienen van veel geld. Ik heb het niet over ontvangen van geld, maar over het daadwerkelijk verdienen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, nu sla je een andere weg in. Een bedrijf runnen is een hele andere tak van sport dan een loterij winnen, goed kunnen acteren/zingen of kunnen voetballen....
Ik zie jou wel jagen op bedreigde diersoorten op de Afrikaanse Savanne. Met zo´n kekke tropenhelm, kniebroek en pijp. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, voor de verhalen voor bij het haardvuur.quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?
Bel ff met Hugh Hefner, kun je er geld aan verdienen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopen
Ja ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, het ging over het verdienen van veel geld. Ik heb het niet over ontvangen van geld, maar over het daadwerkelijk verdienen.
Hm nee alleen oortjes en eventueel een staartje.. houd wel van mn vrouwenlichaam zonder vachtjequote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je word zo een furry? Gekleed en al op straat lopen?
Ik alleen als ik 1 van de 50k ben.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik zou ook liever zien dat Bill Gates gewoon 50.000 man een miljoen zou geven. Maarja, hij heeft er harder voor gewerkt dan ik, dus hij verdient het meer om dat geld te hebben.
Ja, laten we de inflatie een handje helpenquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
Ik zou ook liever zien dat Bill Gates gewoon 50.000 man een miljoen zou geven. Maarja, hij heeft er harder voor gewerkt dan ik, dus hij verdient het meer om dat geld te hebben.
Ja een miljard keer zo hardquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef twi het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bel ff met Hugh Hefner, kun je er geld aan verdienen.
Ik word al moe als ik het lees. Nee, ik denk dat ik Evie opkoop en haar de hele dag als bunny voor mij heen en weer ga laten lopen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie jou wel jagen op bedreigde diersoorten op de Afrikaanse Savanne. Met zo´n kekke tropenhelm, kniebroek en pijp. Gewoon, omdat het kan. Gewoon, voor de verhalen voor bij het haardvuur.
Ik schrok evenquote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee alleen oortjes en eventueel een staartje.. houd wel van mn vrouwenlichaam zonder vachtje
Succesquote:
Te weinig vorm he?!quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik schrok even.
Doe je dan je knuffeltrui erbij aan?![]()
Zorg dat je in z'n testament komt en pijp hem vervolgens richting een hartverlamming.quote:
Ga niet huilen, ondernemerschap word exponentieel beloond en dat mag ook wel gezien de risico'squote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopen
Hm goed puntquote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Te weinig vorm he?!Liever kort rokje en leuk shirtje
Als je kunt investeren, kun je weer meer geld verdienen. Hij zal geen miljard keer zo hard hebben gewerkt, maar wel een miljard keer zoveel risico hebben genomen.quote:
quote:
Is het zo erg met jequote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je vaker met me meelezen
Kun je met me mee lachen of uit lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |