quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef twi het volgende:
Overigens vind ik het weggeven van geld aan goede doelen als multimiljardair wel overrated, volgens mij is dat belastingtechnisch voordeliger voor ze dan niets geven.
Dat is het hem ook...quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Linux is zo'n twintig jaar te laat met gebruikersvriendelijk worden, je wordt multimiljardair wanneer je voorloopt om anderen en dus je nek uitsteekt waar anderen gaten laten vallen. Er zijn ongetwijfeld miljoenen mensen die dachten dat ze voorliepen, maar ongenadig hard op hun bek zijn gegaan omdat ze nét het verkeerde idee hadden.
Overigens vind ik het weggeven van geld aan goede doelen als multimiljardair wel overrated, volgens mij is dat belastingtechnisch voordeliger voor ze dan niets geven.
Je onderschat de waarde van een miljard vermoed ik...quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel als je nagaat dat er tienduizenden mensen schoenen aan het naaien zijn.
Nee hoor, ik weet precies hoe ik het uit ga geven.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je onderschat de waarde van een miljard vermoed ik...
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat een bedrijf als MS oprichten en runnen geen inspanning kost?
Dan moet je wel eerst al je posts openen met "A long time ago, in a galaxy far, far away..."quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, het moet wel een beetje geloofwaardig overkomen.
Maar ik zei dat ik Bill Gates een goed voorbeeld vond van iemand die het wel verdiende.quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.
Laten we het anders eens over loterijwinnaars hebben. Of celebrities. Of voetballers. D'r is meer dan Bill Gates hoor.
Tjah, nu sla je een andere weg in. Een bedrijf runnen is een hele andere tak van sport dan een loterij winnen, goed kunnen acteren/zingen of kunnen voetballen....quote:Op maandag 5 november 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niet voor die bedragen.
Laten we het anders eens over loterijwinnaars hebben. Of celebrities. Of voetballers. D'r is meer dan Bill Gates hoor.
2 maanden met mij in een hotel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet precies hoe ik het uit ga geven.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel 1 van de eerste die heel groot werdquote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om het even welk OS. Dos was niet de eerste.
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?quote:
Zal best wel meevallen vermoed ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach.
Zonder Bill zaten we er nu heel anders bij in ieder geval
quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooooow nouja wel zieligquote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een snuff movie maken? Gewoon omdat zulke dingen kunnen op zo'n moment?
Tjah dat zullen we niet wetenquote:
Miljarden jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zei dat ik Bill Gates een goed voorbeeld vond van iemand die het wel verdiende.
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopenquote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een feestje? Wil ik wel zien![]()
Je word zo een furry? Gekleed en al op straat lopen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen feestje .. laatst een feestje als bunny gehad, en vond het verdraaid leuk om als bunny rond te lopen
De derde vandaagquote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk, toch nog een lach op je mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |