Die is snoeihard in zijn bips gepakt jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van mij had Tesla wel flink wat mogen hebben. Maar die is hard genaaid.
Ik ken hem welquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is snoeihard in zijn bips gepakt ja.
Veel mensen kennen hem niet eens.
Ik zag het niggerquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
Ik hd trouwens de laatste post.
[..]
Meh.
SSST.
WAS DAT NIET OPPENHEIMER?!?!quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
Ik hd trouwens de laatste post.
[..]
Meh.
SSST.
Toffe film.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken hem wel.
Tevens ook een goede rol van David Bowie in The Prestige.
Dat je raakbaar bent.quote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
Wat houdt lobi eigenlijk in? Zo werd ik laatst ook genoemd en ik wist niet of ik beledigd moest zijn of gecomplimenteerd.
Zo een kerel op mijn werk had een kaart van de wereld gemaakt en daar alle voornamen van een aantal wetenschappers erop gezet waaronder Albert etc. Ik mistte Nikolayquote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken hem wel.
Tevens ook een goede rol van David Bowie in The Prestige.
Zekerquote:
Wtf... Raakbaar vind ik ook zo'n stom woord. Net alsof iemand je neer wil schieten of zo.quote:
Als iedereen zo krijgen wat hij verdient, dan zouden er een hoop mensen een stuk armer worden, en een hoop mensen een stuk rijker.quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij had Einstein ook wel een miljard mogen hebben hoor, enkel om wat hij heeft betekend. Maar ja, zo werkt het niet, he.
Evie is ook raakbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf... Raakbaar vind ik ook zo'n stom woord. Net alsof iemand je neer wil schieten of zo.
Geefbaar dan. Gezeik ook altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf... Raakbaar vind ik ook zo'n stom woord. Net alsof iemand je neer wil schieten of zo.
nee hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iedereen zo krijgen wat hij verdient, dan zouden er een hoop mensen een stuk armer worden, en een hoop mensen een stuk rijker.
Maar nee zo werkt het niet nee. Volgens mij ging het daar in de eerste instantie wel een beetje over.
Geefbaar, net alsof je iemand weg wilt geven.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mensen je graag vol willen spuiten met hun zaad.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat mensen je graag vol willen spuiten met hun zaad.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Evie is ook raakbaar.
Van bijna 200 meter.
Ook stomquote:
Ja, datquote:Op maandag 5 november 2012 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geefbaar, net alsof je iemand weg wilt geven.
Ik vind het een mooi woord.quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je valt binnen zijn referentiekader van vrouwen met wie hij graag seks zou willen hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het betekent. Maar ik vind het dus een raar woordquote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd, als zo een meidje op je klimt en jij begint te spuiten (zal niet lang duren overigens), dan spuit je haar zo tegen het plafond aan.quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi woord.
Iemand willen raken met de kracht van 1000 zonnen.
Dat ze hun warme zaad langs je benen omlaag willen zien lopen, wanneer je naakt in de kamer staat.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het betekent. Maar ik vind het dus een raar woord.
Het was een vrouw die lobi tegen me zeiquote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je valt binnen zijn referentiekader van vrouwen met wie hij graag seks zou willen hebben
Jahaaa, ik weet wat het betekentquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ze hun warme zaad langs je benen omlaag willen zien lopen, wanneer je naakt in de kamer staat.
Dan wil ze je uithollen tot je haar gillend onderspuitquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een vrouw die lobi tegen me zei.
Ik bewaar me voor die meid.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd, als zo een meidje op je klimt en jij begint te spuiten (zal niet lang duren overigens), dan spuit je haar zo tegen het plafond aan.
Wellicht had ze nog ergens wat zitten van een vorige keer.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
Dat ze je zou scharen tot je spuitend klaar kwam, over haar heen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is me inmiddels duidelijkquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan wil ze je uithollen tot je haar gillend onderspuit
quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Lobi
the hottest Nigerian chick 2 rock the sox of Allen!
damn its Lobi i wanna tap that
Je hebt je leven lang gespaard zekerquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bewaar me voor die meid.
Ook niet fappen, want ik moet al mijn zaad opsparen natuurlijk he?
Silverdiggers.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt je leven lang gespaard zeker
Doet het goed bij de golddiggers
Had ik je dat filmpje al laten zien van die man die >20 jaar niet gefapt had?quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bewaar me voor die meid.
Ook niet fappen, want ik moet al mijn zaad opsparen natuurlijk he?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht had ze nog ergens wat zitten van een vorige keer.
Ik weet wat het betekent, inmiddelsquote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ze je zou scharen tot je spuitend klaar kwam, over haar heen.
Leg het me nog een keer uitquote:
Die was echt nasty.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ik je dat filmpje al laten zien van die man die >20 jaar niet gefapt had?
Drommel heeft er een mooi filmpje van.quote:
Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt je leven lang gespaard zeker
Doet het goed bij de golddiggers
Met die enorme zak, die een liter klaarkomt?quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ik je dat filmpje al laten zien van die man die >20 jaar niet gefapt had?
Wacht, watquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.
[..]
Met die enorme zak, die een liter klaarkomt?
Kun je altijd proberen. Misschien wil zo een rijke oliesjeik wel over je heenquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.
Ja die jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En je slaapt al zo slecht.quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Wacht, wat? Dat filmpje wil ik ook zien!
Dat kan niet echt zijn, sperma sterft gewoon weer af toch? TOCH?quote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kutquote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan niet echt zijn, sperma sterft gewoon weer af toch? TOCH?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat het nu ineens over neuken?quote:
5 als je mazzel hebtquote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kut
Zo langquote:
En als ze die spieren zo lang aan kan spannen dat niet al het kloppende zaad over d'r beentjes naar beneden glijdquote:
De servers van Efukt zijn aan het migreren maar mochten mensen de link willen dan moeten ze even dm'en en dan kunnen ze het later bekijken.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ssstttt.quote:
Klopt. Na ongeveer 3 dagen wordt het weer afgebroken door het lichaam.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het er niet over als het er eenmaal uit is.quote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kut
Doe eens een filmpje danquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is overigens 38 jaar zonder ejaculatie
Nee. Was het maar waar.quote:
Ik zie je al lachen om een klein pikkie en vervolgens helemaal los gaan in bed.quote:
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De servers van Efukt zijn aan het migreren maar mochten mensen de link willen dan moeten ze even dm'en en dan kunnen ze het later bekijken.
Na 38 jaar is alle sperma in je lichaam doodquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is overigens 38 jaar zonder ejaculatie
Dam zwemmen ze nog wel ff rond hoorquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het er niet over als het er eenmaal uit is.
38 jaar lang gespaardquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na 38 jaar is alle sperma in je lichaam dood![]()
Pst, het is nep.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.
Ik had wel eens een filmpje gezien van iemand die het wel aardig wat jaartjes opzat te houden en toen ging knallen maar die wil je niet zienquote:
Was niet allemaal sperma. Die kerel had saline injecties gezet geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.
Dank je Kaneel, als ik jou toch niet had om me op dit soort momenten gerust te stellen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Na ongeveer 3 dagen wordt het weer afgebroken door het lichaam.
Nee, die willen we niet zienquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had wel eens een filmpje gezien van iemand die het wel aardig wat jaartjes opzat te houden en toen ging knallen maar die wil je niet zien
Ik zeg toch net dat het niet echt kan zijn.quote:
Ja, dat is wat ik doe he?quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je Kaneel, als ik jou toch niet had om me op dit soort momenten gerust te stellen.
Zo veel kan ook helemaal nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet allemaal sperma. Die kerel had saline injecties gezet geloof ik.
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je al lachen om een klein pikkie en vervolgens helemaal los gaan in bed.
Hoe weet jij dat nou?quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik niet.
Dan ga je al iets verder terug dan ikquote:
Merci, dat jij er bent.quote:
Altijd, je weet toch hoe goed ik kan vertellen?quote:
Pfoe wat een opluchting.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik niet.
Een waar woord.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd, je weet toch hoe goed ik kan vertellen?
Alsof jij een kleine penis hebt, gekkie.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Merci, dat jij er bent.
[ afbeelding ]
Ja, ik durfde al bijna geen seks te hebben met Samzz.quote:
Wat ben ik toch een mallerd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij een kleine penis hebt, gekkie.
Dus als je nog langer slecht blijft slapen, kun je altijd nog opteren voor een verhaal voor het slapengaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |