Na 38 jaar is alle sperma in je lichaam doodquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is overigens 38 jaar zonder ejaculatie

Dam zwemmen ze nog wel ff rond hoorquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het er niet over als het er eenmaal uit is.

38 jaar lang gespaardquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na 38 jaar is alle sperma in je lichaam dood![]()

Pst, het is nep.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.

Ik had wel eens een filmpje gezien van iemand die het wel aardig wat jaartjes opzat te houden en toen ging knallen maar die wil je niet zienquote:

Was niet allemaal sperma. Die kerel had saline injecties gezet geloof ik.quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.

Dank je Kaneel, als ik jou toch niet had om me op dit soort momenten gerust te stellen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Na ongeveer 3 dagen wordt het weer afgebroken door het lichaam.

Nee, die willen we niet zienquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had wel eens een filmpje gezien van iemand die het wel aardig wat jaartjes opzat te houden en toen ging knallen maar die wil je niet zien

Ik zeg toch net dat het niet echt kan zijn.quote:

Ja, dat is wat ik doe he?quote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je Kaneel, als ik jou toch niet had om me op dit soort momenten gerust te stellen.

Zo veel kan ook helemaal nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet allemaal sperma. Die kerel had saline injecties gezet geloof ik.

Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik nietquote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je al lachen om een klein pikkie en vervolgens helemaal los gaan in bed.

Hoe weet jij dat nou?quote:

Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik niet.

Dan ga je al iets verder terug dan ikquote:

Merci, dat jij er bent.quote:

Altijd, je weet toch hoe goed ik kan vertellen?quote:

Pfoe wat een opluchting.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit lachen om een kleine penis, zo ben ik niet.

Een waar woord.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd, je weet toch hoe goed ik kan vertellen?
Alsof jij een kleine penis hebt, gekkie.quote:

quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Merci, dat jij er bent.
[ afbeelding ]
Ja, ik durfde al bijna geen seks te hebben met Samzz.quote:

Wat ben ik toch een mallerd.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij een kleine penis hebt, gekkie.

Dus als je nog langer slecht blijft slapen, kun je altijd nog opteren voor een verhaal voor het slapengaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |