Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt je leven lang gespaard zeker
Doet het goed bij de golddiggers
Met die enorme zak, die een liter klaarkomt?quote:Op maandag 5 november 2012 21:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ik je dat filmpje al laten zien van die man die >20 jaar niet gefapt had?
Wacht, watquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.
[..]
Met die enorme zak, die een liter klaarkomt?
Kun je altijd proberen. Misschien wil zo een rijke oliesjeik wel over je heenquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja. Ik ben benieuwd wie mij wil ontmaagden wel. Misschien moet ik het op marktplaats zetten.
Ja die jaquote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En je slaapt al zo slecht.quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Wacht, wat? Dat filmpje wil ik ook zien!
Dat kan niet echt zijn, sperma sterft gewoon weer af toch? TOCH?quote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kutquote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan niet echt zijn, sperma sterft gewoon weer af toch? TOCH?
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat het nu ineens over neuken?quote:
5 als je mazzel hebtquote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kut
Zo langquote:
En als ze die spieren zo lang aan kan spannen dat niet al het kloppende zaad over d'r beentjes naar beneden glijdquote:
De servers van Efukt zijn aan het migreren maar mochten mensen de link willen dan moeten ze even dm'en en dan kunnen ze het later bekijken.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ssstttt.quote:
Klopt. Na ongeveer 3 dagen wordt het weer afgebroken door het lichaam.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het er niet over als het er eenmaal uit is.quote:Op maandag 5 november 2012 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het blijft 3 dagen rondzwemmen in de kut
Doe eens een filmpje danquote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is overigens 38 jaar zonder ejaculatie
Nee. Was het maar waar.quote:
Ik zie je al lachen om een klein pikkie en vervolgens helemaal los gaan in bed.quote:
Ik heb het filmpje gezien. Mijn hemel wat een troep. Er moet een constante spermalucht in die kamer hangen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De servers van Efukt zijn aan het migreren maar mochten mensen de link willen dan moeten ze even dm'en en dan kunnen ze het later bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |