Gij ongelovige!quote:Op maandag 5 november 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog minimaal 3. Sceptisch als ik ben.
dat was een rekenfoutquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.quote:
Had ik je al verteld dat je klein geloofwaardigheidsprobleem had? Bij deze dan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.
Nu nog maar 2?
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag ben ik mijn interesse in borsten totaal verloren. Het doet mij helemaal niks meer.
Nu nog maar 2?
1.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog maar 2?
Heerlijk.. Met rode pesto, amandelen, paprika (die ik niet lust en dus vervang door vleestomaat), tomatensaus en knoflookquote:
Ik lig daar niet zo wakker vanquote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bah, nu vind ik je niet meer aantrekkelijk.
Dat klinkt allemaal wel erg lekker.quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heerlijk.. Met rode pesto, amandelen, paprika (die ik niet lust en dus vervang door vleestomaat), tomatensaus en knoflook
Dat had je niet hoeven melden hoor, dat wist ik alquote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik lig daar niet zo wakker van
Dat is niet mijn probleem.quote:
Moet ik het receptje mailen?quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel erg lekker.Alleen zie ik die combo met boerenkool niet zo
Voor de zekerheidquote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had je niet hoeven melden hoor, dat wist ik al
*geeft bert en ernie pleister*quote:
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?quote:Op maandag 5 november 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet ik het receptje mailen?
De combo is raar maar erg goed
Sturen we opquote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?
Ze zullen zoiets vast wel hebben toch? Bij de ah hebben ze de diepvriesvariantverpakking met de engelse naam eropquote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dank je maar hoeft niet. Waar moet ik hier in godsnaam boerenkool vinden?
Lekker versquote:
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeienquote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze zullen zoiets vast wel hebben toch? Bij de ah hebben ze de diepvriesvariantverpakking met de engelse naam erop
Ik stuur je wel boerenkool opquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker vers
[..]
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeien
Jij ook al?quote:
Nja, misschien dat het ingevoerd wordt ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker vers
[..]
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeien
Trustequote:
Haje wahquote:
Engelse gerechten wel, zoals kidney pie en zo. Maar dat zijn dan geen verse gerechten, maar uit blik of vriezer. Echt gek ben ik er toch niet opquote:Op maandag 5 november 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, misschien dat het ingevoerd wordt ofzo
Ik heb iig heerlijk gegeten en geen kont zin om de afwas te doen nu
Bij deze variant is de diepvriesvariant iig niks minder lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Engelse gerechten wel, zoals kidney pie en zo. Maar dat zijn dan geen verse gerechten, maar uit blik of vriezer. Echt gek ben ik er toch niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |