Guilty.quote:
Lawyered.quote:
Ik ben toch judge, jury and executioner.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben toch judge, jury and executioner.
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?quote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Barbusse het volgende:
Heb je dan ook zo“n charmant helmpje?
Omdat ik anders heul anti-autoritair ga wordenquote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?
Of je die wel schoon houd. Erectieinspectiequote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwaar jouw interesse in mijn Duitse helm?
Erectieinspectiequote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of je die wel schoon houd. Erectieinspectie
Damnquote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MI's... Ik haat zequote:Op maandag 5 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou ik die taak wel toebedelenquote:
Check.quote:
ik vind mezelf stiekem de laatste tijd te lief om streng te kunnen zijnquote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou ik die taak wel toebedelen. Meteen lijfstraffen geven als het niet schoon genoeg is.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind mezelf stiekem de laatste tijd te lief om streng te kunnen zijn
Dan trek je je leren pakje aanquote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaquote:
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ze word weer bevredigt. Dan verandert ze in een poeslief huisvrouwtje. Ze kookt ook nog eens.quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.
Kut. Dan zit ik in een vliegtuig.quote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel voortekenen zijn er nog nodig om te bewijzen dat de wereld 21 december 2012 echt ophoudt te bestaan.
ik heb alleen een leren broekquote:Op maandag 5 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan trek je je leren pakje aan![]()
Verander je zo in een bitch
Nog minimaal 3. Sceptisch als ik benquote:Op maandag 5 november 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |