quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik pisvlek roep mag je reageren
Hij wilt graag je kelder uitproberen.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent om zo tegen mij te praten?
Dit kan ik ook aan jou vragen maar het antwoord weet ik alquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent om zo tegen mij te praten?
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij wilt graag je kelder uitproberen.....
Ennuh dan kan je toch ook 'n biertje nemen....
Jij weet niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit kan ik ook aan jou vragen maar het antwoord weet ik al
Dat is niet de alcohol hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.![]()
Nee, ik sta moeilijker op als ik alcohol drink... Met wiet sta ik gewoon net zo moeilijk op als zonder
a I cquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.![]()
Nee, ik sta moeilijker op als ik alcohol drink... Met wiet sta ik gewoon net zo moeilijk op als zonder
*zucht* ga jij weer eens gewoon stil in je hoekje liggen ofzoquote:
Ben je sjaggie ofzo.. de teringquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zucht* ga jij weer eens gewoon stil in je hoekje liggen ofzo
Wie?quote:
ja.quote:
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed inquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde tiepen... Agh I see..... maar dat werd een hele korte foute afkorting...
hehe... soms is het wel leuk....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed in
Ik zal m niet inkoppen want je bent niet zo lekker vanavond. Kijk hoe solidair ik ben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed in
Ik wil graag een klinker kopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe... soms is het wel leuk....
sms s ht wl lk m f t krtn..... hehehe
wie zegt dat ik niet lekker ben?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal m niet inkoppen want je bent niet zo lekker vanavond. Kijk hoe solidair ik ben.
Lekker als in een goede bui ergo sjaggie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet lekker ben?
Ah okequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker als in een goede bui ergo sjaggie.
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op uiterlijk val ik eigenlijk nooit aan, is niet mijn type humor
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet lekker ben?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op uiterlijk val ik eigenlijk nooit aan, is niet mijn type humor
ik had het over ziek, zwak misselijk?quote:
Ow wahaha miscommunicatiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het over ziek, zwak misselijk?
ik snap er niks meer van, maar waarom beterschap?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wahaha miscommunicatie.
Beterschap!
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap er niks meer van, maar waarom beterschap?
voor 'n biertjequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil graag een klinker kopen
"Dat scheelt" zegt de dokter... Dat is namelijk uw vrouw nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij niet
Ow gelukkigquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
"Dat scheelt" zegt de dokter... Dat is namelijk uw vrouw niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |