Lekker versquote:
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeienquote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze zullen zoiets vast wel hebben toch? Bij de ah hebben ze de diepvriesvariantverpakking met de engelse naam erop
Ik stuur je wel boerenkool opquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker vers
[..]
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeien
Jij ook al?quote:
Nja, misschien dat het ingevoerd wordt ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker vers
[..]
Nog nooit zoiets gezien hier. Tis nooit koud genoeg om zoiets hier te laten groeien
Trustequote:
Haje wahquote:
Engelse gerechten wel, zoals kidney pie en zo. Maar dat zijn dan geen verse gerechten, maar uit blik of vriezer. Echt gek ben ik er toch niet opquote:Op maandag 5 november 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, misschien dat het ingevoerd wordt ofzo
Ik heb iig heerlijk gegeten en geen kont zin om de afwas te doen nu
Bij deze variant is de diepvriesvariant iig niks minder lekkerquote:Op maandag 5 november 2012 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Engelse gerechten wel, zoals kidney pie en zo. Maar dat zijn dan geen verse gerechten, maar uit blik of vriezer. Echt gek ben ik er toch niet op
Doe mij maar mediterraans eten, met zongerijpte verse groentenquote:Op maandag 5 november 2012 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij deze variant is de diepvriesvariant iig niks minder lekker
Ja, zo zijn wij. Lief.quote:Op maandag 5 november 2012 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al?-Engel- was ook al zo lief
Volgens het recept was het dus mediterraanse boerenkoolquote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe mij maar mediterraans eten, met zongerijpte verse groenten
Het is ja heul nie koudquote:Op maandag 5 november 2012 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens het recept was het dus mediterraanse boerenkool
En met deze kou hou ik van bk
Je hebt duidelijk mijn handen en voeten niet gevoeldquote:
Zo hoort het ookquote:
Jij zit overduidelijk niet hier.quote:Op maandag 5 november 2012 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk mijn handen en voeten niet gevoeld
Nee, volgens mij zit ik op het koudste plekje van het zonnestelselquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit ik op het koudste plekje van het zonnestelsel![]()
Stiekem toch spijt dat ik naar huis ben gegaan
Liefquote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]Hier een warm vuurtje voor je.
[ afbeelding ]
Holy guacamolequote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
Advies gevraagd: Naar je verstand of je gevoel luisteren ?
Dit topic
3 keer een relatie met dezelfde persoon.
Voorbeeld van egoļsme: de rekening delen![]()
Kinderen en relaties
ik zo ookquote:
Ik heb iedere ochtend erg veel moeite om op te staanquote:
Ik snap wat je bedoeldquote:Op maandag 5 november 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb iedere ochtend erg veel moeite om op te staan.
wandelsequote:Op maandag 5 november 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
Slaap lekker damesIk ga naar huis wandelen
Hoe is het leven kree?quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:52 schreef kree het volgende:
Tja tis niet echt gezellig nee hier nu nog.
hmms mss te laat
ja best wel goed eigenlijk, behalve dat ik nog effe een nieuwe baan moet vindenquote:
Hhmmpppffffquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:01 schreef Evie het volgende:
Doe jij de beademing? Begin ik met de hartmassage
ik was al 10 minuten aan het massage geven.. en de hulp die ik had gebeld kwam niet opdagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeg Evie, als jij niks doet gaat het sowieso niet werken he
Dan is het topic doodverklaard op dinsdag 6 november 2012 om 16:44:44quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef Evie het volgende:
[..]
ik was al 10 minuten aan het massage geven.. en de hulp die ik had gebeld kwam niet opdagen![]()
Hm weet ik niet.. we moeten eerst nog uitzoeken wie het isquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is het topic doodverklaard op dinsdag 6 november 2012 om 16:44:44
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er nog nabestaanden die ingelicht moeten worden?
Dan neem ik tot die tijd het vermogen in bewaringquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm weet ik niet.. we moeten eerst nog uitzoeken wie het is
No you don't geef dat pasje maar aan mijquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan neem ik tot die tijd het vermogen in bewaring.
Terwijl jij met de hartmassage bezig was heb ik de zakken al geroldquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
No you don't geef dat pasje maar aan mij
Maar ik heb echt nieuwe laarsjes nodigquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl jij met de hartmassage bezig was heb ik de zakken al gerold![]()
Overigens ben ik daar een betere kandidaat voor want ik ben een man. Jij zou het toch uitgeven aan kleding ditdat.
Vooruit, die kunnen er wel vanafquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar ik heb echt nieuwe laarsjes nodig
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, alles is al weggesluisd. Zo snel kan het gaan he
ik heb wel bier maar mag er van mezelf niet aankomen omdat morgen werken. Dus dan zo maar een jointjequote:
Delen, kom op!quote:
Dus geen bier maar wel wiet....quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wel bier maar mag er van mezelf niet aankomen omdat morgen werken. Dus dan zo maar een jointje
Ik moest lachen.quote:
I look cute and hot if I do thatquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Ik zie je ze ook al koesteren zoals Gollem de ring koestert.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
I look cute and hot if I do thatEven voor de zekerheid erbij vermelden
Jaquote:
Heb ik.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik pisvlek roep mag je reageren
Hij wilt graag je kelder uitproberen.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent om zo tegen mij te praten?
Dit kan ik ook aan jou vragen maar het antwoord weet ik alquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent om zo tegen mij te praten?
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij wilt graag je kelder uitproberen.....
Ennuh dan kan je toch ook 'n biertje nemen....
Jij weet niksquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit kan ik ook aan jou vragen maar het antwoord weet ik al
Dat is niet de alcohol hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.![]()
Nee, ik sta moeilijker op als ik alcohol drink... Met wiet sta ik gewoon net zo moeilijk op als zonder
a I cquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn kelder is even tijdelijk buiten gebruik.![]()
Nee, ik sta moeilijker op als ik alcohol drink... Met wiet sta ik gewoon net zo moeilijk op als zonder
*zucht* ga jij weer eens gewoon stil in je hoekje liggen ofzoquote:
Ben je sjaggie ofzo.. de teringquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zucht* ga jij weer eens gewoon stil in je hoekje liggen ofzo
Wie?quote:
ja.quote:
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed inquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde tiepen... Agh I see..... maar dat werd een hele korte foute afkorting...
hehe... soms is het wel leuk....quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed in
Ik zal m niet inkoppen want je bent niet zo lekker vanavond. Kijk hoe solidair ik ben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Afkortingen ben ik sowieso niet zo goed in
Ik wil graag een klinker kopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe... soms is het wel leuk....
sms s ht wl lk m f t krtn..... hehehe
wie zegt dat ik niet lekker ben?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal m niet inkoppen want je bent niet zo lekker vanavond. Kijk hoe solidair ik ben.
Lekker als in een goede bui ergo sjaggie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet lekker ben?
Ah okequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker als in een goede bui ergo sjaggie.
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op uiterlijk val ik eigenlijk nooit aan, is niet mijn type humor
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet lekker ben?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op uiterlijk val ik eigenlijk nooit aan, is niet mijn type humor
ik had het over ziek, zwak misselijk?quote:
Ow wahaha miscommunicatiequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het over ziek, zwak misselijk?
ik snap er niks meer van, maar waarom beterschap?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wahaha miscommunicatie.
Beterschap!
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap er niks meer van, maar waarom beterschap?
voor 'n biertjequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil graag een klinker kopen
"Dat scheelt" zegt de dokter... Dat is namelijk uw vrouw nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij niet
Ow gelukkigquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
"Dat scheelt" zegt de dokter... Dat is namelijk uw vrouw niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |