ik was al 10 minuten aan het massage geven.. en de hulp die ik had gebeld kwam niet opdagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
Zeg Evie, als jij niks doet gaat het sowieso niet werken he

Dan is het topic doodverklaard op dinsdag 6 november 2012 om 16:44:44quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef Evie het volgende:
[..]
ik was al 10 minuten aan het massage geven.. en de hulp die ik had gebeld kwam niet opdagen![]()

Hm weet ik niet.. we moeten eerst nog uitzoeken wie het isquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is het topic doodverklaard op dinsdag 6 november 2012 om 16:44:44
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er nog nabestaanden die ingelicht moeten worden?

Dan neem ik tot die tijd het vermogen in bewaringquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm weet ik niet.. we moeten eerst nog uitzoeken wie het is

No you don't geef dat pasje maar aan mijquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan neem ik tot die tijd het vermogen in bewaring.

Terwijl jij met de hartmassage bezig was heb ik de zakken al geroldquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
No you don't geef dat pasje maar aan mij

Maar ik heb echt nieuwe laarsjes nodigquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl jij met de hartmassage bezig was heb ik de zakken al gerold![]()
Overigens ben ik daar een betere kandidaat voor want ik ben een man. Jij zou het toch uitgeven aan kleding ditdat.

Vooruit, die kunnen er wel vanafquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar ik heb echt nieuwe laarsjes nodig

quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, alles is al weggesluisd. Zo snel kan het gaan he

ik heb wel bier maar mag er van mezelf niet aankomen omdat morgen werken. Dus dan zo maar een jointjequote:

Delen, kom op!quote:

Dus geen bier maar wel wiet....quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wel bier maar mag er van mezelf niet aankomen omdat morgen werken. Dus dan zo maar een jointje

Ik moest lachen.quote:

I look cute and hot if I do thatquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Ik zie je ze ook al koesteren zoals Gollem de ring koestert.

quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
I look cute and hot if I do thatEven voor de zekerheid erbij vermelden

Jaquote:

Heb ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |