Sommige van de ingrediėnten van een frikandel ook.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mijn lul is anders best lekker. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar wel met curry, Zaanse mayonaise en uitjesquote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frikandel speciaal, onvervalst lekker op z'n tijd.
[ afbeelding ]
niet genoeg protein.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo geen rund en varken? Je bent tog geen hindoe en/of moslim =$
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.quote:
het is ook frikandel die staaf, maar daar had ik het niet overquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandelquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.
lulquote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frikandel speciaal, onvervalst lekker op z'n tijd.
[ afbeelding ]
Braafquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandel
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FBquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandel
Ow shit, Ado, het lijkt bijna voorbestemd!quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FB![]()
quote:Een frikadel is een gehaktbal die vooral in Belgiė gegeten wordt. Een frikandel is behalve in Belgische ook te vinden in Nederlandse snackbars; het is een gefrituurd worstje, gemaakt van gehakt vlees.
Echt niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Beetje jammer van die typoquote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ow shit, Ado, het lijkt bijna voorbestemd!
Vond het wel leuk dat ik ook een keertje kon doen, normaal ben ik de lulquote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beetje jammer van die typo![]()
Maar ja
Jouwquote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FB![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand Asian-Joy hierheen halen. Ze moet eens nokken met zanikken, als ze niet kan handelen moet ze naar viva forum.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond het wel leuk dat ik ook een keertje kon doen, normaal ben ik de lul
JAAAHAAAA, het is zonder W!quote:
Haarscherpe analyse.quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Germano het volgende:
[..]
frikadel is gewoon een gefrituurde gehaktbal
sambal in de kutquote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand Asian-Joy hierheen halen. Ze moet eens nokken met zanikken, als ze niet kan handelen moet ze naar viva forum.
Tranny-Joy.quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
GEKKE CHICKS HIER NAHH EERST YNUHH DAN JUMI EN NOU ASIANJOY
en jij ook nogquote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
Het ligt aan ons, niet aan jouquote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
wazjouwprobleem? ik zeg frikadel en iedereen heeft het ineens over frikandel
ga je nu huilen?quote:
altijd tochquote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het ligt aan ons, niet aan jou.
Ik ben de sc-malloot en nog altijd geliefd, maar bedankt voor je bijdrage Jaque Balzaquequote:
Wat?quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
iedereen is gewoon bang ofso xDquote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de sc-malloot en nog altijd geliefd, maar bedankt voor je bijdrage Jaque Balzaque
hah je weet tog hoe dii dinge gaan hier hah ahquote:
was ook niet zo bedoeldquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kvin je nog steeds nie grappig
gewoon omdat alle asians tranny zijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
wat asian-joy is eigenlijk een vent WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
quote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kvin je nog steeds nie grappig
teh fuckquote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hah je weet tog hoe dii dinge gaan hier hah ah
quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
schuren, beetje muziek luisteren, jonko klappen
Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.thewarehouseproject.com/eventProfile.php?eid=15
ga je mee
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is bereik in de trein zo kut, dodelijke verveling
quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.
Ken je Africa Hitech?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.
Nigga nigga niggaquote:
Ja, tof.quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken je Africa Hitech?
[youtube]
Die kende ik nog niet, klinkt best aardig.quote:En dit vind jij vast ook wel tof:
[youtube]
wifi trein?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Tof! Ga ik meer van opzoekenquote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef krioro het volgende:
A_F ken je deze?
Zo niet, verplicht luisteren.
fix wifi danquote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik alleen op mijn laptop, telefoon wil die nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
fix wifi dan
ik heb altijd wifi in de trein
haha pauper foon xxquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik alleen op mijn laptop, telefoon wil die nooit.
Held.quote:Hahaha de vodafone verkoper net aan de deur heeft me keihard laten schrikken, ik trapte er echt volledig in. Ik doe de deur open, zegt ie: "ik kom je namens de voice of holland ophalen voor de blind auditions!" Dus ik zeg: "Wat?!" Hij: "De blind auditions! Je bent geselecteerd!" Dus ik vertel 'm met een verbaasd hoofd dat ik helemaal niet kan zingen. Zegt ie: "grapje, ik kom natuurlijk voor de glasvezel."
nou wilde het niet zeggen, maar nu je het zelf toch zegtquote:
Wat vind jij van die muziek dangg =$ of kunnen we het beter of Boy Better Know en Ghetts en Giggs en zo hebben.quote:
Ja maar jijquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou wilde het niet zeggen, maar nu je het zelf toch zegt
quote:
De naam ken ik, maar niet veel tracks. Deze klinken goed, vooral die eerste.quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Tof! Ga ik meer van opzoeken.
Ken je Jeremiah Jae? Heeft ook tracks produced by FlyLo.
Vind er geen bal aan, kan het ook niet af luisterenquote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat vind jij van die muziek dangg =$ en zo hebben.
quote:of kunnen we het beter of Boy Better Know en Ghetts en Giggs
Kijk mij eens vernieuwde muziek luisteren, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]!!!!! Luister die muziek eens, hoor je ook eens wat kwaliteitsgeluid.
Lol jij was toch quasi UK grime bwoi met je Skepta en Giggs en Wiley en shit?quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, kan het ook niet af luisteren.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
Zijn naam blijven herhalen is wel lekker tijdens het orgasme
quote:Op maandag 5 november 2012 17:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb nu godverdomme een stijve door jou.
Je kent ze blijkbaar beter dan ikquote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lol jij was toch quasi UK grime bwoi met je Skepta en Giggs en Wiley en shit?
En dat op mijn leeftijd, kun je nagaan.quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk mij eens vernieuwde muziek luisteren, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.
Vroeger altijd elke Timwestwoodtv freestyle checkenquote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kent ze blijkbaar beter dan ik. Vind sommige van die shit wel hard, maar zit niet in de scene ofzo
.
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen manquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
En dat op mijn leeftijd, kun je nagaan.
Hier dan, voor die trap lyfe isf (luister als je stoned out of your mind bent en als je het dan nog niet tof vindt ben je homo):
Lol, jij gaat harder in da paint dan ik, heb echt maar 3 Westwood interviews gezien in m'n levenquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vroeger altijd elke Timwestwoodtv freestyle checken.
Het geluk is met de dommenquote:
Kracht van een granaat als ik me niet vergis.quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
haha big boy kk kneuzen vuurwerk, net atoombommen
Bass of future garage of zo. Te hip om in 1 genre geplaatst te worden.quote:Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen man. Ik space op wiet, niet op LSD
.
These cheeks clappin', and they ain't usin' hands.quote:[youtube]
Dit is het betere werk, van Juicy J. remix met Lil Wayne & 2Chainz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ja, ik zie daar echt de lol niet van in. Doodsknal en alles kapot.quote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kracht van een granaat als ik me niet vergis.
Dat vinden veel mensen lollig, dingen opblazen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar echt de lol niet van in. Doodsknal en alles kapot.
Beetje apart.quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen lollig, dingen opblazen.
Ach, genoeg momenten geweest dat mensheid er massaal mee aan de gang ging.quote:
Link?quote:Op maandag 5 november 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
Ow shit bitch fight in US slowchat weer hoor
Ja en dat er dan films over gemaakt werden?quote:Op maandag 5 november 2012 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach, genoeg momenten geweest dat mensheid er massaal mee aan de gang ging.
Awwwyeah, Bandz A Make Her Dancequote:Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen man. Ik space op wiet, niet op LSD
.
Dit is het betere werk, van Juicy J. remix met Lil Wayne & 2Chainz.
En een zekere miniserie waar wij het hier weleens over hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat er dan films over gemaakt werden?
"Weleens."quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En een zekere miniserie waar wij het hier weleens over hebben.
Dank.quote:
Te laat.quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Luie, zoek zelf.
Ok alsjeblieft ik ben in een goede bui [US] Slowchat #26
Helemaal mee eensquote:
Mud shark detected. (no hate)quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awwwyeah, Bandz A Make Her Dance![]()
Vind deze ook heerlijk:
[youtube]
"In China had je gewoon in een put liggen slapen."quote:
True, eet jij regelmatig vis?quote:
Ze wordt ook wel vaak in de zeik genomen hoorquote:Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"In China had je gewoon in een put liggen slapen."
hahahahaha
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf gefeliciteerd kleine chinese meid ik hoop dat je een leuke dag zult hebben of zoals ze dat in het oosten zeggen: tsjing tsjong tsjang kedegedeng chong king kang tsjoengelong!
Hey.quote:Op maandag 5 november 2012 18:29 schreef VeerEli het volgende:
''Hoeveel heeft ze je betaald om dit topic voor haar te openen?'' Verdomme
Omgggggquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Godgloeiende. GE-FE-LI-CI-TEERD, als ik het niet zou menen had ik wel op het kruisje geklikt. Obstinaat meisje. FOEI(onghaai).
quote:Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, eet jij regelmatig vis?
quote:
Oh, toevalligquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keek bij ongeluk in dit topic, heus.
Vrij regelmatig ja.quote:Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, eet jij regelmatig vis?
Wat deed je daar met mijn quote?quote:
Weet ik het.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat deed je daar met mijn quote?!!
Heel toevallig alleen wij twee.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik het.Gebeurt me de laatste tijd soms.
Ze moeten ons hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel toevallig alleen wij twee.
Het is een complot, ik zeg het je
ZO VER DACHT IK NOG GEENEENS.quote:
Op ons gemunt en zo..quote:
Verdorie.quote:
Hmhm! En nu met droge ogen!quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZO VER DACHT IK NOG GEENEENS.
Op dit moment heb ik wel droge ogen ja..quote:
Zo ver is dat toch niet eens?quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZO VER DACHT IK NOG GEENEENS.
Mja, doordenken.. het is niet vergezocht neequote:
Vandaar de 'quote:Op maandag 5 november 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, doordenken.. het is niet vergezocht nee
quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, mensen die iemand gezondheid wensen als ze moeten hoesten.
Best wel logica.
Die was zo subtiel, dat ik hem niet zagquote:
Verwarring alom en zo.quote:
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die was zo subtiel, dat ik hem niet zag
Inwendig whehe doen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verwarring alom en zo.
Inwendige deed ik 'whehe'
quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
[..]
Inwendig whehe doen.
Dat is niet je stijl?quote:Op maandag 5 november 2012 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
God, ik kan echt niet meer tegen die beleefdheid.. ik begin het nu zelf ook te worden.
Dat kan niet hoor..
Ik word er kriegelig van.quote:
...quote:
Ik hou van jequote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awwwyeah, Bandz A Make Her Dance![]()
Vind deze ook heerlijk:
Love making music.quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
.
WE TRIPPY MAYNE.
codeine cups paint a picture so vividquote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
.
WE TRIPPY MAYNE.
OMFG, Three 6 Mafiaquote:
Jaaaaaa stay fly-y-y-yyyyyy-y.quote:
machtige opmerkingquote:
Deze chick, wist niet dat er zulke mensen op FOK! warenquote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaa stay fly-y-y-yyyyyy-y.
This one:
quote:
Kenker, ouwe shitquote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze chick, wist niet dat er zulke mensen op FOK! waren! Lil Flip
.
Ik weet niet of ik verder moet lezen, ik trek dit nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf gefeliciteerd kleine chinese meid ik hoop dat je een leuke dag zult hebben of zoals ze dat in het oosten zeggen: tsjing tsjong tsjang kedegedeng chong king kang tsjoengelong!
boksquote:
Nee, niet die!quote:
Ik ging ook dood daarquote:Op maandag 5 november 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verder moet lezen, ik trek dit niet![]()
![]()
. Tranen in m'n ogen
Ik ben dol op T6M en Juicy J is natuurlijk nog steeds in die stylo.quote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze chick, wist niet dat er zulke mensen op FOK! waren! Lil Flip
.
Dat herken ik.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word er kriegelig van.![]()
Van TE beleefd zijn dan.
Krijg gelijk goeie zin van de plaatquote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaa stay fly-y-y-yyyyyy-y.
This one:
Dan ken je deze vast ook nog welquote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben dol op T6M en Juicy J is natuurlijk nog steeds in die stylo.
Love:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ken je deze vast ook nog wel.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
Beetje kindjes pestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
gewoon kip in die kaka oven pleuren niggaquote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
Geen zin om te koken, wat te doen?
Meth.quote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl natuurlijk, wat andersquote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
Niet in huis mźn.quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
gewoon kip in die kaka oven pleuren nigga
Frituren. Ook gedaan. Broodje kroket en een frikandel erbijquote:
Ja dat kwam ook in me op, maar gisteren al soort van gedaan.quote:Op maandag 5 november 2012 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Frituren. Ook gedaan. Broodje kroket en een frikandel erbij
quote:Op maandag 5 november 2012 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
gewoon kip in die kaka oven pleuren nigga
quote:Op maandag 5 november 2012 19:30 schreef Angel-oy het volgende:
[..]
Hierbij mijn oprechte excuses aan jou, wist niet dat je bordeline had.
Ik zou het niet meer doen. Sorry.
zalquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef krioro het volgende:
Godverdomme, Veer, what have you done. Deze beerput van muziek.
Ik zal wel even een kwaliteitsnummer posten om het niveau op te krikken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef krioro het volgende:
Godverdomme, Veer, what have you done. Deze beerput van muziek.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
in KLB SC zie je alles veranderen. KLB SC is zeg maar de regering van Fok.
Niet zo haten Fasquote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal wel even een kwaliteitsnummer posten om het niveau op te krikken.
Dank je, fijn om te weten dat ik altijd op je kan rekenen in moeilijke tijden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net toen ik dacht dat het niet erger kon.quote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Three 6 had zelfs een nummer met Tiėsto.
Ze heeft de kop van een telraam iddquote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je, fijn om te weten dat ik altijd op je kan rekenen in moeilijke tijden.
Ohjaaaaaaa dat was ik vergetenquote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Three 6 had zelfs een nummer met Tiėsto.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heeft de kop van een telraam idd.
Crewbash.quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heeft de kop van een telraam idd.
Of wat Lisa mafia?quote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enige crew van wie ik enige autoriteit respecteer is de So Solid Crew.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enige crew van wie ik enige autoriteit respecteer is de So Solid Crew.
En met ons velen, denk ik.quote:
Er zijn veel acteurs en actrices verloren gegaanquote:Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de praktijk.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luguber.quote:Op maandag 5 november 2012 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn veel acteurs en actrices verloren gegaan
Ze waren gelovig?quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zet er nou "tot weerziens" in zijn afscheidsbrief.
Het klinkt gewoon hartstikke onpersoonlijk. Alsof je "tot ziens" zegt in een winkel, maar dan tegen je fucking ouders.quote:
Misschien bestaat er toch een hemel.. of hel.quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Moet je eens op een kantoor-vrouwenafdeling kijken.quote:
Weerzienwekkende mensen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Nou ja, hij zei het niet letterlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon hartstikke onpersoonlijk. Alsof je "tot ziens" zegt in een winkel, maar dan tegen je fucking ouders.
Dit is wel waar ja.quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien bestaat er toch een hemel.. of hel.
[..]
Moet je eens op een kantoor-vrouwenafdeling kijken.
Knap staaltje toneel en dat iedere dag.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Echt tegen zo'n dikker meisje wat een knalgroen te strak colbertje aanhad:quote:Op maandag 5 november 2012 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
Dit is wel waar ja.Complete theatervoorstellingen.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt tegen zo'n dikker meisje wat een knalgroen te strak colbertje aanhad:
" OHHH MEID WAT ZIE JE ER GOED UIT, JE DOET ZEKER AAN COLOURBLOCKING (say whut?)."
En dan zodra diegene de hielen heeft gelicht, begint het roddelcircuit..wtf.
Mannen zeiken elkaar af zonder het te menen, vrouwen complimenteren elkaar zonder het te menen. Weet niet welke van de 2 erger is. Denk toch de tweede. Mannen weten het namelijk van elkaar.quote:Op maandag 5 november 2012 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt tegen zo'n dikker meisje wat een knalgroen te strak colbertje aanhad:
" OHHH MEID WAT ZIE JE ER GOED UIT, JE DOET ZEKER AAN COLOURBLOCKING (say whut?)."
En dan zodra diegene de hielen heeft gelicht, begint het roddelcircuit..wtf.
Best leuk wel als er een man bij zit die er niet helemaal mee kan omgaan.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen zeiken elkaar af zonder het te menen, vrouwen complimenteren elkaar zonder het te menen. Weet niet welke van de 2 erger is. Denk toch de tweede. Mannen weten het namelijk van elkaar.
Nog nooit gedaan hoor, maar goed buiten stal heb ik me ook nog nooit in een overwegend feminiene omgeving bevonden.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen zeiken elkaar af zonder het te menen, vrouwen complimenteren elkaar zonder het te menen. Weet niet welke van de 2 erger is. Denk toch de tweede. Mannen weten het namelijk van elkaar.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
maar goed buiten stal heb ik me ook nog nooit in een overwegend feminiene omgeving bevonden.
Rightquote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja, doodmoe word ik er van..quote:Op maandag 5 november 2012 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar ja.Vermoeiende toestanden.
Grappig ook hoe ze het ene moment goede dingen zeggen en een uur later weer gaan afzeiken.
Mja, dan heb ik toch redelijk mannelijk gedrag dan en stiekem meen ik het wel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik besteed er maar zo weinig mogelijk aandacht aan.quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doodmoe word ik er van.._
Anders zou je het niet zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dan heb ik toch redelijk mannelijk gedrag dan en stiekem meen ik het wel.
Echt he. Ik heb zoiets ook nog nooit zien gebeuren en kan het me ook niet echt voorstellen. Denk dat iemand dan wat mensen omwisselt en dat degene die het compliment maakte niet degene is die gelijk ging roddelen.quote:
Ja, daarom..quote:
Aanstellers.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom..
Geen toneelstukjes voor mij.
Mijn omgeving kan dat soms niet handelen.
Ja rest is gewoon gemixt, dus tja.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks. Vind het gewoon grappig dat dat je enige overwegend vrouwelijke omgeving is
.
Vind ik ook, maar goed soms kan het wel wat subtieler.quote:
Ga eens op een willekeurige bouwplaats met alleen maar mannen kijken, daar gebeurt niks anders.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb zoiets ook nog nooit zien gebeuren en kan het me ook niet echt voorstellen. Denk dat iemand dan wat mensen omwisselt en dat degene die het compliment maakte niet degene is die gelijk ging roddelen.
Ach ja, beetje aanpassen is niks mis mee.quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar goed soms kan het wel wat subtieler.
Ja maar bouwvakkers.quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga eens op een willekeurige bouwplaats met alleen maar mannen kijken, daar gebeurt niks anders.
Soms gaat dat wel moeiteloos en soms kost het wat meer moeitequote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, beetje aanpassen is niks mis mee.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom..
Geen toneelstukjes voor mij.
Mijn omgeving kan dat soms niet handelen.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het een omgeving is met alleen maar mannen. Dat kan bijvoorbeeld ook een kantoor o.i.d. zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar bouwvakkers.
Dat is net zoiets als zeggen ga eens bij de zus van ma tokkie kijken.
Maar nooit echt veel, of zie je dat anders?quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms gaat dat wel moeiteloos en soms kost het wat meer moeite
Nee chai jij bent gewoon heel mannelijk in je gedrag jij special snowflake jij.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he. Ik heb zoiets ook nog nooit zien gebeuren en kan het me ook niet echt voorstellen. Denk dat iemand dan wat mensen omwisselt en dat degene die het compliment maakte niet degene is die gelijk ging roddelen.
Ik had dat plaatje met die paardenkut geplaatstquote:
Ja en al mijn vriendinnen en klasgenotes ook allemaal.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee chai jij bent gewoon heel mannelijk in je gedrag jij special snowflake jij.
Neuh.. Ik kan me vrij goed aanpassenquote:Op maandag 5 november 2012 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar nooit echt veel, of zie je dat anders?
quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje met die paardenkut geplaatst
Ik ook wel eigenlijk, als ik er zo aan denk.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuh.. Ik kan me vrij goed aanpassen
Jij dan?
huh?quote:Op maandag 5 november 2012 19:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
oh hahaah jij bent dat in dat andere topic
Een draai om de oren ookquote:
Dacht ik al, jij doet niet zo moeilijkquote:Op maandag 5 november 2012 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, als ik er zo aan denk.
Nee voor de rest zijn alle vrouwen jaloerse onzekere roddelende bitches. Daarom kun je maar beter meer mannenvrienden hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en al mijn vriendinnen en klasgenotes ook allemaal.
die je dan lekker aanrandenquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee voor de rest zijn alle vrouwen jaloerse onzekere roddelende bitches. Daarom kun je maar beter meer mannenvrienden hebben.
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht ik al, jij doet niet zo moeilijk
quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb vas dr youtube account gevonden
Ja lekker ongelijkwaardige vriendschappen met mannen die me allemaal zouden neuken als ik dat zou willen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee voor de rest zijn alle vrouwen jaloerse onzekere roddelende bitches. Daarom kun je maar beter meer mannenvrienden hebben.
Oh lolquote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik schold je net nog uit voor karin-de-pittige-kapsel-vrouw
sorry?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |