Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen manquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
En dat op mijn leeftijd, kun je nagaan.
Hier dan, voor die trap lyfe isf (luister als je stoned out of your mind bent en als je het dan nog niet tof vindt ben je homo):
Lol, jij gaat harder in da paint dan ik, heb echt maar 3 Westwood interviews gezien in m'n levenquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vroeger altijd elke Timwestwoodtv freestyle checken.
Het geluk is met de dommenquote:
Kracht van een granaat als ik me niet vergis.quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
haha big boy kk kneuzen vuurwerk, net atoombommen
Bass of future garage of zo. Te hip om in 1 genre geplaatst te worden.quote:Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen man. Ik space op wiet, niet op LSD
.
These cheeks clappin', and they ain't usin' hands.quote:[youtube]
Dit is het betere werk, van Juicy J. remix met Lil Wayne & 2Chainz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ja, ik zie daar echt de lol niet van in. Doodsknal en alles kapot.quote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kracht van een granaat als ik me niet vergis.
Dat vinden veel mensen lollig, dingen opblazen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar echt de lol niet van in. Doodsknal en alles kapot.
Beetje apart.quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen lollig, dingen opblazen.
Ach, genoeg momenten geweest dat mensheid er massaal mee aan de gang ging.quote:
Link?quote:Op maandag 5 november 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
Ow shit bitch fight in US slowchat weer hoor
Ja en dat er dan films over gemaakt werden?quote:Op maandag 5 november 2012 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach, genoeg momenten geweest dat mensheid er massaal mee aan de gang ging.
Awwwyeah, Bandz A Make Her Dancequote:Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen man. Ik space op wiet, niet op LSD
.
Dit is het betere werk, van Juicy J. remix met Lil Wayne & 2Chainz.
En een zekere miniserie waar wij het hier weleens over hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat er dan films over gemaakt werden?
"Weleens."quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En een zekere miniserie waar wij het hier weleens over hebben.
Dank.quote:
Te laat.quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Luie, zoek zelf.
Ok alsjeblieft ik ben in een goede bui [US] Slowchat #26
Helemaal mee eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |