Ja, ik zie daar echt de lol niet van in. Doodsknal en alles kapot.quote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kracht van een granaat als ik me niet vergis.
Dat vinden veel mensen lollig, dingen opblazen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zie daar echt de lol niet van in. Doodsknal en alles kapot.
Beetje apart.quote:Op maandag 5 november 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen lollig, dingen opblazen.
Ach, genoeg momenten geweest dat mensheid er massaal mee aan de gang ging.quote:
Link?quote:Op maandag 5 november 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
Ow shit bitch fight in US slowchat weer hoor
Ja en dat er dan films over gemaakt werden?quote:Op maandag 5 november 2012 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach, genoeg momenten geweest dat mensheid er massaal mee aan de gang ging.
Awwwyeah, Bandz A Make Her Dancequote:Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen man. Ik space op wiet, niet op LSD
.
Dit is het betere werk, van Juicy J. remix met Lil Wayne & 2Chainz.
En een zekere miniserie waar wij het hier weleens over hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat er dan films over gemaakt werden?
"Weleens."quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En een zekere miniserie waar wij het hier weleens over hebben.
Dank.quote:
Te laat.quote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Luie, zoek zelf.
Ok alsjeblieft ik ben in een goede bui [US] Slowchat #26
Helemaal mee eensquote:
Mud shark detected. (no hate)quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awwwyeah, Bandz A Make Her Dance![]()
Vind deze ook heerlijk:
[youtube]
"In China had je gewoon in een put liggen slapen."quote:
True, eet jij regelmatig vis?quote:
Ze wordt ook wel vaak in de zeik genomen hoorquote:Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"In China had je gewoon in een put liggen slapen."
hahahahaha
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf gefeliciteerd kleine chinese meid ik hoop dat je een leuke dag zult hebben of zoals ze dat in het oosten zeggen: tsjing tsjong tsjang kedegedeng chong king kang tsjoengelong!
Hey.quote:Op maandag 5 november 2012 18:29 schreef VeerEli het volgende:
''Hoeveel heeft ze je betaald om dit topic voor haar te openen?'' Verdomme
Omgggggquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Godgloeiende. GE-FE-LI-CI-TEERD, als ik het niet zou menen had ik wel op het kruisje geklikt. Obstinaat meisje. FOEI(onghaai).
quote:Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, eet jij regelmatig vis?
quote:
Oh, toevalligquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keek bij ongeluk in dit topic, heus.
Vrij regelmatig ja.quote:Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, eet jij regelmatig vis?
Wat deed je daar met mijn quote?quote:
Weet ik het.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat deed je daar met mijn quote?!!
Heel toevallig alleen wij twee.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik het.Gebeurt me de laatste tijd soms.
Ze moeten ons hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel toevallig alleen wij twee.
Het is een complot, ik zeg het je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |