Held.quote:Hahaha de vodafone verkoper net aan de deur heeft me keihard laten schrikken, ik trapte er echt volledig in. Ik doe de deur open, zegt ie: "ik kom je namens de voice of holland ophalen voor de blind auditions!" Dus ik zeg: "Wat?!" Hij: "De blind auditions! Je bent geselecteerd!" Dus ik vertel 'm met een verbaasd hoofd dat ik helemaal niet kan zingen. Zegt ie: "grapje, ik kom natuurlijk voor de glasvezel."
nou wilde het niet zeggen, maar nu je het zelf toch zegtquote:
Wat vind jij van die muziek dangg =$ of kunnen we het beter of Boy Better Know en Ghetts en Giggs en zo hebben.quote:
Ja maar jijquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou wilde het niet zeggen, maar nu je het zelf toch zegt
quote:
De naam ken ik, maar niet veel tracks. Deze klinken goed, vooral die eerste.quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Tof! Ga ik meer van opzoeken.
Ken je Jeremiah Jae? Heeft ook tracks produced by FlyLo.
Vind er geen bal aan, kan het ook niet af luisterenquote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat vind jij van die muziek dangg =$ en zo hebben.
quote:of kunnen we het beter of Boy Better Know en Ghetts en Giggs
Kijk mij eens vernieuwde muziek luisteren, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]!!!!! Luister die muziek eens, hoor je ook eens wat kwaliteitsgeluid.
Lol jij was toch quasi UK grime bwoi met je Skepta en Giggs en Wiley en shit?quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, kan het ook niet af luisteren.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
Zijn naam blijven herhalen is wel lekker tijdens het orgasme
quote:Op maandag 5 november 2012 17:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb nu godverdomme een stijve door jou.
Je kent ze blijkbaar beter dan ikquote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lol jij was toch quasi UK grime bwoi met je Skepta en Giggs en Wiley en shit?
En dat op mijn leeftijd, kun je nagaan.quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk mij eens vernieuwde muziek luisteren, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.
Vroeger altijd elke Timwestwoodtv freestyle checkenquote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kent ze blijkbaar beter dan ik. Vind sommige van die shit wel hard, maar zit niet in de scene ofzo
.
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen manquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
En dat op mijn leeftijd, kun je nagaan.
Hier dan, voor die trap lyfe isf (luister als je stoned out of your mind bent en als je het dan nog niet tof vindt ben je homo):
Lol, jij gaat harder in da paint dan ik, heb echt maar 3 Westwood interviews gezien in m'n levenquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vroeger altijd elke Timwestwoodtv freestyle checken.
Het geluk is met de dommenquote:
Kracht van een granaat als ik me niet vergis.quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
haha big boy kk kneuzen vuurwerk, net atoombommen
Bass of future garage of zo. Te hip om in 1 genre geplaatst te worden.quote:Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen man. Ik space op wiet, niet op LSD
.
These cheeks clappin', and they ain't usin' hands.quote:[youtube]
Dit is het betere werk, van Juicy J. remix met Lil Wayne & 2Chainz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |