of je vaderquote:Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
net zoals chocolade witte aanslag krijgt als het te lang blijft liggen
sukkeltje, waarom droppen dangquote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was nog vroeg, dan ben ik niet in voor grapjes.
Maandag mopperdagquote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan niemand dan gewoon aardig doen tegen elkaar?
wij tochquote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja ik snap hem niet hoor, allebei lijkt me niet logisch, maar zou niet weten wat je er dan wel mee bedoelt. :Squote:
Morgen een SPSS toets, moet dat hele programma nog masteren. Heb vandaag al 2 pagga's gezet, een eitje gebakken, alles om maar niet te hoeven lerenquote:
Als k nou zeg maandag gedichtendag maakt gij dan een gedichtje?quote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Morgen een SPSS toets, moet dat hele programma nog masteren. Heb vandaag al 2 pagga's gezet, een eitje gebakken, alles om maar niet te hoeven leren. Was 3 dagen achter elkaar vrij, niet geleerd natuurlijk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
SPSS, fucking hellquote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Morgen een SPSS toets, moet dat hele programma nog masteren. Heb vandaag al 2 pagga's gezet, een eitje gebakken, alles om maar niet te hoeven leren. Was 3 dagen achter elkaar vrij, niet geleerd natuurlijk
.
ok jammerquote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik snap hem niet hoor, allebei lijkt me niet logisch, maar zou niet weten wat je er dan wel mee bedoelt. :S
quote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Als k nou zeg maandag gedichtendag maakt gij dan een gedichtje?
Maandag gedichtendagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gek dat ik dit echt doe
Ik heb wel tip maar geen vloe
Ik ken George, maar geen Clue
Dus, voor jou een oprechte fuck you
quote:Op maandag 5 november 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet verdomme alleen nog m'n afstudeerstage fixen en deze kuttoets en wat Spaanse toetsjes, sinds jaar 2 alquote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
SPSS, fucking hell. Succes daarmee
. Als ik alle tijd heb om te studeren doe ik ook alles behalve dat, ja
. Als ik jou was zou ik er eentje draaien en het opgeven.
Nee, bek houdenquote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hehe, ik heb ook nog Spaans jaar 3 open staan. Voor jaar 2 vrijstelling gekregen omdat ik een cursus had gevolgdquote:Op maandag 5 november 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet verdomme alleen nog m'n afstudeerstage fixen en deze kuttoets en wat Spaanse toetsjes, sinds jaar 2 al. Statistiek en Spaans krijg ik er maar niet in, waarom is dit verplicht
. Geef mij een marketingkennistoets, laat me een essay schrijven van 5.000 woorden, ik pijp een zwerver, maar dit niet
!
?quote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe durf je hier 175 ekkies voor te vragen dan. Shit. De prullenbak accepteert die telefoon niet eens meer.
doet die het nog?quote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe durf je hier 175 ekkies voor te vragen dan. Shit. De prullenbak accepteert die telefoon niet eens meer.
met de buks op geschoten?quote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een handige harrie kan zoiets makkelijk zelf fixen voor een klein bedrag. En die houdt hem zelf of verkoopt het tegen meerprijs weer door.quote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 15:27 schreef Chai het volgende:
http://www.speld.nl/2012/11/05/apple-klaagt-apple-aan/
Whut, is jaar 3 bij jou niet half jaar stage en half jaar minor? Dat was echt m'n chillste jaarquote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook nog Spaans jaar 3 open staan. Voor jaar 2 vrijstelling gekregen omdat ik een cursus had gevolgd. Alsnog alles vergeten, maar hookay
.
Goed gefixt. Domheid pays offquote:Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mocht een nieuwe en duurdere uitzoeken
Nee, jaar 3 alleen theorie. Jaar 4 minor en afstuderen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, is jaar 3 bij jou niet half jaar stage en half jaar minor? Dat was echt m'n chillste jaar.
Jaar 4 is bij mij een half jaar les (stond ong 7,5 gemiddeld voor alle vakkenquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, jaar 3 alleen theorie. Jaar 4 minor en afstuderen.
Haha Ally, kaoloquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
Over smerige wijven gesproken, Allure_, waar ga jij meestal uit?
Ik schuif alles op om te YOLO'en.quote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jaar 4 is bij mij een half jaar les (stond ong 7,5 gemiddeld voor alle vakken) en half jaar afstudeerstage. Twijfel nu of ik SPSS en Spaans niet gewoon opschuif naar tijdens m'n afstudeerstage in feb, kan ik nog 3 maanden YOLO'en
.
quote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, soms heb je dagen dat je jezelf tegen de bar omhoog moet hijsen.
quote:
wd of die chinees?quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo lullig doen he. Daar kan dat meisje niet tegen.
Ik vond dat serieus kænkergrappigquote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo lullig doen he. Daar kan dat meisje niet tegen.
hartverwarmend, als je naast me zat kreeg je een vloeitjequote:Op maandag 5 november 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb even getemd,quote:Op maandag 5 november 2012 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vond dat serieus kænkergrappig.
Hoezo twijfelen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waka Flocka komt in december naar de Melkweg, twijfel serieus om te gaan![]()
.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb even getemd,
Al verbloem je het woord kanker nog zo met rare lettertjes, ik moest er toch door denken aan mijn paard met kanker en toen moest ik huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |