gewoon een reden erbij geven, is misschien leuk voor de discussie hier.quote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef Germano het volgende:
[..]
ik hoef haar niet naakt te zien, wat moet ik verder zeggen?
vervelend is dat hequote:Op maandag 5 november 2012 14:49 schreef Chai het volgende:
Ik zou er bij niemand hier iets op tegen hebben, eventueel alleen op veilige afstand, ik ben te nieuwsgierig aangelegd.
Of twee zoenende mannenquote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga iets moslimonvriendelijks kijken, plaatjes van varkens of zo.
Ik wil het alleen van Anne weten. Oh wacht.quote:
De recentste sexy foto's van haar waren met kleding aan.quote:Op maandag 5 november 2012 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil het alleen van Anne weten. Oh wacht.
ik voel mij niet tot haar aangetrokkenquote:Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een reden erbij geven, is misschien leuk voor de discussie hier.
ik zou er op zich niks op tegen hebben
Wat lees ik hier.quote:
das waarquote:
maar wel weinigquote:Op maandag 5 november 2012 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
De recentste sexy foto's van haar waren met kleding aan.
thx!quote:
Die waren opwindender dan de rar pics tbh.quote:Op maandag 5 november 2012 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
De recentste sexy foto's van haar waren met kleding aan.
Nageltjes goed verzorgen na een hefty weekend natuurlijkquote:
Ja ja we snappen het nu welquote:Op maandag 5 november 2012 14:52 schreef Germano het volgende:
[..]
ik voel mij niet tot haar aangetrokken
Dat mag ik hopen ja.quote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die waren opwindender dan de rar pics tbh.
Dat zij niet de laatste, Chai.quote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #77
quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nageltjes goed verzorgen na een hefty weekend natuurlijk.
Pics!quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook spang gelakte nageltjes nu.
kpd is er daarna volgens mij nog wat geweest, maar kan nu ff niet zoeken, want: werkquote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa
tr is al geplaatstquote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef Germano het volgende:
[..]
ongevraagd foto's van jou plaatsen, wat een bitch
Ah vandaar, ik had gewoon gegoogled.quote:Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kpd is er daarna volgens mij nog wat geweest, maar kan nu ff niet zoeken, want: werk
Anne/IJsmeis zou ik zo ongenadig hard en diep de liefde mee bedrijven hèquote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa
quote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef Silenus het volgende:
Ik had vroeger in mijn vriendengroep (ook boerenleven, schuurfeesten etc.) ook een Bert. Hij heette dan Jeroen, maar toch.
Hij hing er altijd bij, zei nooit wat, maakte ook nooit een goede grap, ging nooit eens dansen, hij had eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde. Nouja, hij ging soms eens wel bier halen. Had ook noooooooooit een meisje, totdat ie ooit een keer op een schuurfeest ineens heel dronken was en tongde met een vriendin van m'n zusje.
Volgende dag op school, hij helemaal opgefleurd en trots. Zei 'ie ook nog: ik heb haar ook nog lekker gefinetuned buiten! Wij zo: WAT?Hij: ja gefinetuned, weten jullie niet wat dat is? Dat je zo lekker de tepels aandraait alsof het een radioknopje is.
Wij:![]()
Die avond sprak ik m'n zusje, vertelde ze: Ja, ze vond het op zich wel leuk met Jeroen, maar op een gegeven moment ging ze aan haar tepels zitten en dat deed ZO VEEL PIJN. Ik kwam echt niet meer bij.
Enfin, de overeenkomsten tussen die oude vriend van me en Bert zijn echt legio.Ook zo groot gebouwd, haha. Uiteindelijk is Jeroen naar Canada geemigreerd en heeft hij daar via internet zijn huidige vrouw leren kennen: 1,60m lang en 2,40m breed. Niet echt een smakelijk gezicht, die facebookfoto's.
Moraal van het verhaal: Bert moet eens los komen, voor het eerst met iemand zoenen (denk niet dat dat ooit gebeurd is), dan fleurt ie op. En uiteindelijk vindt ie dan ergens wel een dik moeke wat zelf ook niet aan een kerel kan komen en wellicht wordt het dan OOIT wat.
edit: dat finetune-verhaal heeft weinig toegevoegde waarde in m'n post maar het schoot me ineens te binnen, excuus.
Waarom denk je dat het nodig is dit te vermelden?quote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anne/IJsmeis zou ik zo ongenadig hard en diep de liefde mee bedrijven hè![]()
![]()
.
eensch. goed lichaam heeft zequote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anne/IJsmeis zou ik zo ongenadig hard en diep de liefde mee bedrijven hè![]()
![]()
.
Ziet er best goed uit.quote:
zelfs chai zou ongenadig hard de liefde met haar bedrijvenquote:Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het nodig is dit te vermelden?
Is toch vanzelfsprekend.
Beter zeg je het alleen als het niet zo was.
Ik ben niet zo lesbisch aangelegd en ik houd dan denk ik toch meer van een classy meisje.quote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfs chai zou ongenadig hard de liefde met haar bedrijven
die handen hebben vaker in deze positie gestaanquote:
ohw, jammerquote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lesbisch aangelegd en ik houd dan denk ik toch meer van een classy meisje.
Mocht ze ooit gebruikmaken van de spytool.quote:Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het nodig is dit te vermelden?
Is toch vanzelfsprekend.
Beter zeg je het alleen als het niet zo was.
Ik loop er nu ook zo bij hoor. Herfst is een bitch.quote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga eens in de zon liggen, je bent bijna blank man![]()
.
Echt he, gelijk zo'n soort van wittig bruine kleurquote:Op maandag 5 november 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik loop er nu ook zo bij hoor. Herfst is een bitch.
Bij jou staat dat vast sexy =$.quote:Op maandag 5 november 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik loop er nu ook zo bij hoor. Herfst is een bitch.
u fo serious?quote:Op maandag 5 november 2012 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee. Zelfs met 80km/u krijg je hem niet binnen 2 meter tot stilstand. Dat ding glijdt gewoon nog een paar meter door. Mijn ex had zo'n ding.
net zoals chocolade witte aanslag krijgt als het te lang blijft liggenquote:Op maandag 5 november 2012 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, gelijk zo'n soort van wittig bruine kleur
Het was nog vroeg, dan ben ik niet in voor grapjes.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
net zoals chocolade witte aanslag krijgt als het te lang blijft liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |