Is altijd bij 16-jarige die net voor de eerste keer bier drinkenquote:Op maandag 5 november 2012 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
je moet ook leren drinken, je eerste paar biertjes zijn altijd goor
Gesproken als een echte ventquote:Op maandag 5 november 2012 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
je moet ook leren drinken, je eerste paar biertjes zijn altijd goor
"Je kan ook lol hebben zonder alcohol"quote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan blijf gewoon thuis. iedereen weet dat nuchter uitgaan een kwelling is.
quote:Op maandag 5 november 2012 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
De verheerlijking van alcoholisme en drankmisbruik.
Je kunt echt prima uitgaan zonder te drinken. Ik ga altijd met de auto en neem 2-3 biertjes op een nacht, lekker boeiend dat ik niet dronken ben. Ik heb nog steeds lol en kan de volgende dag in ieder geval normaal eten en bezig met dingen.
Alcohol is echt compleet overschat en de maatschappelijke acceptatie gaat zelfs zo ver dat je er niet meer bij hoort als je niet drinkt. Zie o.a. het studentenleven.
Ja, dit is het begin van het einde.quote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan de kater gewoon niet meer hebben tegenwoordig. "Vroeger" werd ik veel minder brak, nu voel ik me gewoon alsof ik sterf. Dat was voor mij de reden eigenlijk.
Is het een teken dat ik ouder word?
Heb ik ook al bijna 2 jaar man, en ben pas 23quote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan de kater gewoon niet meer hebben tegenwoordig. "Vroeger" werd ik veel minder brak, nu voel ik me gewoon alsof ik sterf. Dat was voor mij de reden eigenlijk.
Misschien merk jij pas op dat je aandacht krijgt als je er niet naar verlangt.quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Toradora het volgende:
Maar als je bezet bent krijg je altijd meer aandacht lijkt het wel.
Als ik gedronken heb, want dat heb ik wel eens gedaanquote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan neem je een pilletje erbij.quote:Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb, want dat heb ik wel eens gedaanword ik nogal sloom. En ik wil altijd dansen, dus dat gaat niet samen.
Herkenbaarquote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Bullshit, heerlijk om lekker nuchter uit te gaan om te zien dat je best wel goed in de markt ligt toch wel stiekem.quote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het juist met bier. Laatst nog naar Kreta geweest en daar de hele nacht raki's en ouzo's gedronken, nergens last van de volgende dag. Terwijl ik kapot brak ben als ik 6 biertjes drinkquote:Op maandag 5 november 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik ook al bijna 2 jaar man, en ben pas 23. Overmatig sterke drank kan ik niet meer handelen
.
Overmatig bier daarentegen.
Ik heb geen pilletje nodig en ook geen drank. Ik heb zelf altijd de meeste lol zonder drank. Dan trap ik lol en dans ik uitbundig. Als ik heb gedronken doe ik niet zo veel meer. En pilletjes vind ik eng, straks verlies ik de controle over mezelf.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bullshit, heerlijk om lekker nuchter uit te gaan om te zien dat je best wel goed in de markt ligt toch wel stiekem.
Ja, soms heb je dagen dat je jezelf tegen de bar omhoog moet hijsen. Maar soms ben je gewoon lekker ADHDquote:Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb, want dat heb ik wel eens gedaanword ik nogal sloom. En ik wil altijd dansen, dus dat gaat niet samen.
Wat weet jij er nou van, jij drinkt altijd als je uitgaat.quote:
Als ik nuchter uitga, zie ik alle mannen op een rij tegen de muur/bar aanstaan met bier in de ene hand en hun andere hand in hun broekzak. Wanhopig zoekende naar een op z'n minst een zesje. Ik ben blij dat ik die shit niet hoef te aanschouwen als ik gedronken heb, nee.quote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, jij drinkt altijd als je uitgaat.
Het is iets wat mij enorm opvalt in ieder geval als ik nuchter ben, al die oogjes die oogcontact zoeken.
Als ik nuchter uitga zie ik eindelijk hoe lelijk die verdorven en verzakte wijven altijd zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik nuchter uitga, zie ik alle mannen op een rij tegen de muur/bar aanstaan met bier in de ene hand en hun andere hand in hun broekzak. Wanhopig zoekende naar een op z'n minst een zesje. Ik ben blij dat ik die shit niet hoef te aanschouwen als ik gedronken heb, nee.
Als jij chicks minutenlang staat uit te checken, krijg je inderdaad wel oogcontact ja. Ze willen dan namelijk controloren of je hun nog staat te becreepen. Daarmee is het verband tussen goed in de markt liggen en oogcontact hebben niet noodzakelijk. Grgr Einsteinquote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, jij drinkt altijd als je uitgaat.
Het is iets wat mij enorm opvalt in ieder geval als ik nuchter ben, al die oogjes die oogcontact zoeken.
Ah, ik dans altijd wat / sta in het midden van de dansvloer, dat is toch het leukste wel denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik nuchter uitga, zie ik alle mannen op een rij tegen de muur/bar aanstaan met bier in de ene hand en hun andere hand in hun broekzak. Wanhopig zoekende naar een op z'n minst een zesje. Ik ben blij dat ik die shit niet hoef te aanschouwen als ik gedronken heb, nee.
Na 2:00 moet ik sowieso peilen bij matties hoe de chick die ik aan m'n hand heb eruit zie, zo blurred is m'n visionquote:Op maandag 5 november 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik nuchter uitga zie ik eindelijk hoe lelijk die verdorven en verzakte wijven altijd zijn.
Om de een of andere reden moest ik hier hardop om lachen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, je hebt er ervaring mee zie ik?quote:Op maandag 5 november 2012 15:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als jij chicks minutenlang staat uit te checken, krijg je inderdaad wel oogcontact ja. Ze willen dan namelijk controloren of je hun nog staat te becreepen. Daarmee is het verband tussen goed in de markt liggen en oogcontact hebben niet noodzakelijk. Grgr Einstein
quote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na 2:00 moet ik sowieso peilen bij matties hoe de chick die ik aan m'n hand heb eruit zie, zo blurred is m'n vision.
Ja, dat wil je toch niet. Dan kun je beter in een droeloe state of mind een lelijk zwijntje regelen en de dag erna hartelijk om lachen, dan in nuchtere staat balen van alle gedrochten die je rond ziet dwalenquote:Op maandag 5 november 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik nuchter uitga zie ik eindelijk hoe lelijk die verdorven en verzakte wijven altijd zijn.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, je hebt er ervaring mee zie ik?
Gelukkig ben ik niet zo een creep als jij.
Of je regelt die 8+ niet omdat je alleen maar onverstaanbare onzin zat uit te blaten en belandt uiteindelijk bij een makkelijk slet met 'lovehandles' omdat je tenminste niet hoefde te praten.quote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat wil je toch niet. Dan kun je beter in een droeloe state of mind een lelijk zwijntje regelen en de dag erna hartelijk om lachen, dan in nuchtere staat balen van alle gedrochten die je rond ziet dwalen. Of je regelt juist een 8+ omdat je in nuchtere toestand niet op haar af durfde te stappen. Allemaal voordelen dus
.
Hahahaquote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Ik regel nog meer dan jou zonder moeite te doen.
[..]
Of je regelt die 8+ niet omdat je alleen maar onverstaanbare onzin zat uit te blaten en belandt uiteindelijk bij een makkelijk slet met 'lovehandles' omdat je tenminste niet hoefde te praten.![]()
Knap hoor, heel knap ja, ik ben onder de indruk.quote:Op maandag 5 november 2012 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Ik regel nog meer dan jou zonder moeite te doen.
Uit moeten gaan om pussy te regelen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Je gaat toch alleen voor pussy uit, dus waarom altijd top of the bill willen. Zou ook maar saai zijn
. Je moet een beetje afwisselen, toch.
Mooie verhalen wel ja.quote:Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha. Je gaat toch alleen voor pussy uit, dus waarom altijd top of the bill willen. Zou ook maar saai zijn
. Je moet een beetje afwisselen, toch.
Dat zijn altijd de figuren die met hele smerige wijven thuiskomen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mannen met als uitgangspunt 'beter honderd blauwtjes en een chick dan..''Zo werkt dat voor mij dus echt niet.
Dat zeg ik niet. Wil geen FOK!kers tegen het lijf lopen natuurlijkquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
Over smerige wijven gesproken, Allure_, waar ga jij meestal uit?
Dat vind ik een mooi gedachtegoed.quote:Op maandag 5 november 2012 15:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mooie verhalen wel ja.En dat alleen voor pussy uitgaan is relatief, gewoon lol maken met je maten en dan willen ze nog wel eens aan komen waaien. Sowieso als een malle gaan jagen werkt averechts. Mannen met als uitgangspunt 'beter honderd blauwtjes en een chick dan..''
Zo werkt dat voor mij dus echt niet.
Daarom gewoon alles zelf betalen en niet in een potje oid doen, en rondjes alleen met een kleine groep bekenden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Seamonkey- het volgende:
Dat eten en zuipen op andersmans kosten is inderdaad heel hatelijk. Gewoon niet meer meenemen
Potje is toch lekker makkelijk?quote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles zelf betalen en niet in een potje oid doen, en rondjes alleen met een kleine groep bekenden.
No fucking way dat ik ga betalen voor zo'n parasiet.
Verschillen in zuipgedrag (frequentie + prijs drankjes) doen dat voordeel teniet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Potje is toch lekker makkelijk?
Precies. Of iemand moet van te voren aangeven dat ie geen geld heeft en dan beslis ik wel of ik voor hun betaal ja of nee. ( Bij goede vrienden regelmatig maar geen vage nichtjes dus )quote:Op maandag 5 november 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles zelf betalen en niet in een potje oid doen, en rondjes alleen met een kleine groep bekenden.
No fucking way dat ik ga betalen voor zo'n parasiet.
Pot werkt idd niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verschillen in zuipgedrag (frequentie + prijs drankjes) doen dat voordeel teniet.
Inderdaad, ik ga uit om te chillen en om geld uit te geven. Voor mezelf, hoe anderen dat klaarspelen is me een rotzorg.quote:Op maandag 5 november 2012 16:23 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Precies. Of iemand moet van te voren aangeven dat ie geen geld heeft en dan beslis ik wel of ik voor hun betaal ja of nee. ( Bij goede vrienden regelmatig maar geen vage nichtjes dus )
Hmm nee, mijn stiefbroer (haar echte neef dus) is er ook overheen geweest, en dat was, stel mijn broertje had het gewild, een totale afknapper. Maar nee, seks met haar wilt hij niet, hij wilt een meisje met klasse ofzoiets.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef probeer het volgende:
Koppel je broertje aan je stiefnichtje. Opgelost!
Edit: geen idee hoe dat zit met genetica en nichtjes/neefjes, maar och .. verneukter dan dr ouders kan een mogelijk kind toch niet worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |