Hoezo is mijn vriend vreemd?quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef antfukker het volgende:
Jij hebt echt hele mooie personen om je heen. Je vriend is ook al zo'n geval apart. Zullen we maar zeggen: Soort zoekt soort ?
Maar ik moet zeggen: Het levert leuke topics op
Mijn broertje staat iets dichter bij mij dan mijn nichtje, wat stiefnichtje zelfs. Haar zie ik ook niet zo vaak, 2 keer per jaar ofzo. Dat sluit je een stuk makkelijker afquote:Op maandag 5 november 2012 13:39 schreef Catkiller het volgende:
De laatste keer, net zoals dat je klaar was met je broertje enzo toen je hem er uit schopte.
Schaam je diep.quote:Op maandag 5 november 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nog erger, jongvolwasseneproblemen. We zijn namelijk allemaal 21 of ouder.
Hij heeft een extra baantje erbij. Het gaat goed nu ik en mijn vriend onze handen volledig van hem hebben afgetrokken. En de verantwoordelijkheden in huis doet hij inmiddels ook zonder mokken. Ook betaalt hij mee. Het is dan niet de huur, maar wel GWL, internet enzo. een lullige 75 per maand, maar mijn ouders willen dat hij zoveel mogelijk aan zijn schulden afstaat. En we hebben tegen mijn ouders gezegd dat hij 100 betaalt. zodat hij nog wel iets vrij te besteden heeft per maand.quote:
Ik las dit in eerste instantie heel andersquote:Op maandag 5 november 2012 13:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij heeft een extra baantje erbij. Het gaat goed nu ik en mijn vriend onze handen volledig van hem hebben afgetrokken.
Dat lijkt me echt vreselijk.quote:Op maandag 5 november 2012 14:22 schreef Drinky het volgende:
Wat ben ik blij dat ik jouw leven niet heb
Je had waarschijnlijk zelfmoord gepleegdquote:Op maandag 5 november 2012 14:22 schreef Drinky het volgende:
Wat ben ik blij dat ik jouw leven niet heb
Ik drink niet. Lust het niet.quote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Allure_ het volgende:
Als je zelf wat meer whisky achterover had geslagen, had je nergens last van gehad.
je moet ook leren drinken, je eerste paar biertjes zijn altijd goorquote:
Is altijd bij 16-jarige die net voor de eerste keer bier drinkenquote:Op maandag 5 november 2012 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
je moet ook leren drinken, je eerste paar biertjes zijn altijd goor
Gesproken als een echte ventquote:Op maandag 5 november 2012 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
je moet ook leren drinken, je eerste paar biertjes zijn altijd goor
"Je kan ook lol hebben zonder alcohol"quote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan blijf gewoon thuis. iedereen weet dat nuchter uitgaan een kwelling is.
quote:Op maandag 5 november 2012 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
De verheerlijking van alcoholisme en drankmisbruik.
Je kunt echt prima uitgaan zonder te drinken. Ik ga altijd met de auto en neem 2-3 biertjes op een nacht, lekker boeiend dat ik niet dronken ben. Ik heb nog steeds lol en kan de volgende dag in ieder geval normaal eten en bezig met dingen.
Alcohol is echt compleet overschat en de maatschappelijke acceptatie gaat zelfs zo ver dat je er niet meer bij hoort als je niet drinkt. Zie o.a. het studentenleven.
Ja, dit is het begin van het einde.quote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan de kater gewoon niet meer hebben tegenwoordig. "Vroeger" werd ik veel minder brak, nu voel ik me gewoon alsof ik sterf. Dat was voor mij de reden eigenlijk.
Is het een teken dat ik ouder word?
Heb ik ook al bijna 2 jaar man, en ben pas 23quote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan de kater gewoon niet meer hebben tegenwoordig. "Vroeger" werd ik veel minder brak, nu voel ik me gewoon alsof ik sterf. Dat was voor mij de reden eigenlijk.
Misschien merk jij pas op dat je aandacht krijgt als je er niet naar verlangt.quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Toradora het volgende:
Maar als je bezet bent krijg je altijd meer aandacht lijkt het wel.
Als ik gedronken heb, want dat heb ik wel eens gedaanquote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan neem je een pilletje erbij.quote:Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb, want dat heb ik wel eens gedaanword ik nogal sloom. En ik wil altijd dansen, dus dat gaat niet samen.
Herkenbaarquote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Bullshit, heerlijk om lekker nuchter uit te gaan om te zien dat je best wel goed in de markt ligt toch wel stiekem.quote:Op maandag 5 november 2012 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het juist met bier. Laatst nog naar Kreta geweest en daar de hele nacht raki's en ouzo's gedronken, nergens last van de volgende dag. Terwijl ik kapot brak ben als ik 6 biertjes drinkquote:Op maandag 5 november 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik ook al bijna 2 jaar man, en ben pas 23. Overmatig sterke drank kan ik niet meer handelen
.
Overmatig bier daarentegen.
Ik heb geen pilletje nodig en ook geen drank. Ik heb zelf altijd de meeste lol zonder drank. Dan trap ik lol en dans ik uitbundig. Als ik heb gedronken doe ik niet zo veel meer. En pilletjes vind ik eng, straks verlies ik de controle over mezelf.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bullshit, heerlijk om lekker nuchter uit te gaan om te zien dat je best wel goed in de markt ligt toch wel stiekem.
Ja, soms heb je dagen dat je jezelf tegen de bar omhoog moet hijsen. Maar soms ben je gewoon lekker ADHDquote:Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb, want dat heb ik wel eens gedaanword ik nogal sloom. En ik wil altijd dansen, dus dat gaat niet samen.
Wat weet jij er nou van, jij drinkt altijd als je uitgaat.quote:
Als ik nuchter uitga, zie ik alle mannen op een rij tegen de muur/bar aanstaan met bier in de ene hand en hun andere hand in hun broekzak. Wanhopig zoekende naar een op z'n minst een zesje. Ik ben blij dat ik die shit niet hoef te aanschouwen als ik gedronken heb, nee.quote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van, jij drinkt altijd als je uitgaat.
Het is iets wat mij enorm opvalt in ieder geval als ik nuchter ben, al die oogjes die oogcontact zoeken.
Als ik nuchter uitga zie ik eindelijk hoe lelijk die verdorven en verzakte wijven altijd zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik nuchter uitga, zie ik alle mannen op een rij tegen de muur/bar aanstaan met bier in de ene hand en hun andere hand in hun broekzak. Wanhopig zoekende naar een op z'n minst een zesje. Ik ben blij dat ik die shit niet hoef te aanschouwen als ik gedronken heb, nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |