Zo oud en dement ben ik nog niet.quote:
Wat een sletquote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Toradora het volgende:
Nu ben ik vorig jaar met har naar een concert geweest van haar lieveling band, en dat liep bijna uit op drama omdat zij perse bij de bandleden wilde slapen.
Dan heb je de topics over haar tante enzo nog niet eens gelezen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef antfukker het volgende:
Jij hebt echt hele mooie personen om je heen. Je vriend is ook al zo'n geval apart. Zullen we maar zeggen: Soort zoekt soort ?
Oh ok.. Even checkenquote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb je de topics over haar tante enzo nog niet eens gelezen.
Hilarisch. Zoek ze eens op.
Ik dacht dat ze de vorige keer zo zat te mekkeren omdat het haar favo band was.. Maar het is dus altijd zo, en dat wist ik niet. Ik hoorde ook van mijn broertje dat het altijd zo gaat, geld bietsen en seks zoeken. Vandaar dat ook steeds minder mensen met haar uitgaan. Bij mij is het ook echt de laatste keer geweest dat ze meeging.quote:Op maandag 5 november 2012 13:08 schreef Murdera het volgende:
Waarom neem je zon dom sletje mee.
Jij roept ook altijd shit over jezelf af..
Hoezo is mijn vriend vreemd?quote:Op maandag 5 november 2012 13:13 schreef antfukker het volgende:
Jij hebt echt hele mooie personen om je heen. Je vriend is ook al zo'n geval apart. Zullen we maar zeggen: Soort zoekt soort ?
Maar ik moet zeggen: Het levert leuke topics op
Mijn broertje staat iets dichter bij mij dan mijn nichtje, wat stiefnichtje zelfs. Haar zie ik ook niet zo vaak, 2 keer per jaar ofzo. Dat sluit je een stuk makkelijker afquote:Op maandag 5 november 2012 13:39 schreef Catkiller het volgende:
De laatste keer, net zoals dat je klaar was met je broertje enzo toen je hem er uit schopte.
Schaam je diep.quote:Op maandag 5 november 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nog erger, jongvolwasseneproblemen. We zijn namelijk allemaal 21 of ouder.
Hij heeft een extra baantje erbij. Het gaat goed nu ik en mijn vriend onze handen volledig van hem hebben afgetrokken. En de verantwoordelijkheden in huis doet hij inmiddels ook zonder mokken. Ook betaalt hij mee. Het is dan niet de huur, maar wel GWL, internet enzo. een lullige 75 per maand, maar mijn ouders willen dat hij zoveel mogelijk aan zijn schulden afstaat. En we hebben tegen mijn ouders gezegd dat hij 100 betaalt. zodat hij nog wel iets vrij te besteden heeft per maand.quote:
Ik las dit in eerste instantie heel andersquote:Op maandag 5 november 2012 13:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij heeft een extra baantje erbij. Het gaat goed nu ik en mijn vriend onze handen volledig van hem hebben afgetrokken.
Dat lijkt me echt vreselijk.quote:Op maandag 5 november 2012 14:22 schreef Drinky het volgende:
Wat ben ik blij dat ik jouw leven niet heb
Je had waarschijnlijk zelfmoord gepleegdquote:Op maandag 5 november 2012 14:22 schreef Drinky het volgende:
Wat ben ik blij dat ik jouw leven niet heb
Ik drink niet. Lust het niet.quote:Op maandag 5 november 2012 14:24 schreef Allure_ het volgende:
Als je zelf wat meer whisky achterover had geslagen, had je nergens last van gehad.
je moet ook leren drinken, je eerste paar biertjes zijn altijd goorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |