Dacht ik zaterdag lekker uit te gaan met wat vrienden en mijn vriend werd die avond een beetje verpest omdat mijn nichtje meewilde.
Nu ben ik vorig jaar met har naar een concert geweest van haar lieveling band, en dat liep bijna uit op drama omdat zij perse bij de bandleden wilde slapen. Maar ik ga niet met 5 wildevreemde mannen in hartje A'dam mee naar huis. En ik was ook niet van plan tot 6 uur in de ochtend in de kou te zitten. Gezeik gezeik, maar ik kreeg dr toch mee de trein in.
Een jaar later dacht ik dus, nou vooruit, je mag mee. dus met 8 man sterk gingen we weg. In het begin was er niks aan, ik stond in mijn eentje maar wat rond te dansen en te hupsen en de rest zat zich vol te tanken. Mijn nichtje zonderde zich steeds af. Uiteindelijk nog wel even 20 minuten lekker los kunnen gaan.
Toen mijn vriend een rondje gaf, bestelde ze de duurste whiskey die ze hadden.(7.50!!!!!!) Toen ik dat hoorde heb ik gezegd dat dat niet gebeurde want we zaten al krap. Was geen probleem. Maar een ander moest wel voor haar betalen. Nou dat deed een ander. Wij even later naar een andere tent, jassen ophangen. Doet mijn nichtje nogal moeilijk over de 2 euro die ze moest betalen voor een jas die van mij was. Dus mijn broertje zo lief en die zei, weetje wat ik betaal die paar euro's wel. We kregen daar gratis muntjes voor shotjes bij. Die de jongens niet zagen, maar ik wel, en ik zag hoe snel ze in het tasje van mijn nichtje verdwenen. (Ook zag ik er 2 briefjes van 20 in zitten)
Dacht het dus even niet, ik schreeuwde direct heel hard, ja jongens naar beneden shotjes drinken en mijn broertje krijgt de mijne, want hij heeft betaalt. En toen kon ze niet anders dan de muntjes weer uit haar tas te halen.
Ze werd steeds minder gezellig, en liep ook steeds weg. En omdat ik het geen fijn idee vond dat zij alleen door die dronken drukte heen ging, ben ik met haar meegegaan.
Maar ze wilde maar 1 ding, en dat was een vent. En daar moest ik haar bij helpen. Maar ik ben bezet en ga dus niet met een vent staan kloten voor haar als mijn vriend 20 meter verderop staat.
Toen ik uiteindelijk tot 3 keer toe aandacht van mannen kreeg en zij niet is ze boos weggelopen. Ik had haar avond verpest. Terwijl ik helemaal niks deed. Ik maak geen oogcontact met de mannen, ik lach niet naar ze ik flirt niet met ze. Maar als je bezet bent krijg je altijd meer aandacht lijkt het wel.
3 uur lang hebben we naar dr gezocht, ik stond al bijna op het punt de agenten aan te spreken die daar nachtdienst hadden. Toen we plots werden gebeld, ze was bij een gozer thuis.
wtf, mijn avond verpest omdat zij bijna geen pik kon scoren. Dat was dus echt de laatste keer dat ik mijn nichtje meeneem met uitgaan.
Samenvatting:
nichtje zuipt en eet op de kosten van een ander, jat stiekem muntjes maar heeft zelf genoeg geld. Stuurt mijn vrienden steeds weg(want die belemmeren haar jacht op mannen), zeikt aan mij kop dat ik mannen moet zoeken, en dan doe ik dat, word ze boos omdat ze mij willen ipv haar, dus loopt ze weg, om ons vervolgens 3 uur lang te laten zoeken.[ Bericht 3% gewijzigd door Toradora op 05-11-2012 12:36:11 ]