Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.thewarehouseproject.com/eventProfile.php?eid=15
ga je mee
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is bereik in de trein zo kut, dodelijke verveling
quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.
Ken je Africa Hitech?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.
Nigga nigga niggaquote:
Ja, tof.quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken je Africa Hitech?
[youtube]
Die kende ik nog niet, klinkt best aardig.quote:En dit vind jij vast ook wel tof:
[youtube]
wifi trein?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Tof! Ga ik meer van opzoekenquote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef krioro het volgende:
A_F ken je deze?
Zo niet, verplicht luisteren.
fix wifi danquote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik alleen op mijn laptop, telefoon wil die nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
fix wifi dan
ik heb altijd wifi in de trein
haha pauper foon xxquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik alleen op mijn laptop, telefoon wil die nooit.
Held.quote:Hahaha de vodafone verkoper net aan de deur heeft me keihard laten schrikken, ik trapte er echt volledig in. Ik doe de deur open, zegt ie: "ik kom je namens de voice of holland ophalen voor de blind auditions!" Dus ik zeg: "Wat?!" Hij: "De blind auditions! Je bent geselecteerd!" Dus ik vertel 'm met een verbaasd hoofd dat ik helemaal niet kan zingen. Zegt ie: "grapje, ik kom natuurlijk voor de glasvezel."
nou wilde het niet zeggen, maar nu je het zelf toch zegtquote:
Wat vind jij van die muziek dangg =$ of kunnen we het beter of Boy Better Know en Ghetts en Giggs en zo hebben.quote:
Ja maar jijquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou wilde het niet zeggen, maar nu je het zelf toch zegt
quote:
De naam ken ik, maar niet veel tracks. Deze klinken goed, vooral die eerste.quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Tof! Ga ik meer van opzoeken.
Ken je Jeremiah Jae? Heeft ook tracks produced by FlyLo.
Vind er geen bal aan, kan het ook niet af luisterenquote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat vind jij van die muziek dangg =$ en zo hebben.
quote:of kunnen we het beter of Boy Better Know en Ghetts en Giggs
Kijk mij eens vernieuwde muziek luisteren, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]!!!!! Luister die muziek eens, hoor je ook eens wat kwaliteitsgeluid.
Lol jij was toch quasi UK grime bwoi met je Skepta en Giggs en Wiley en shit?quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, kan het ook niet af luisteren.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
Zijn naam blijven herhalen is wel lekker tijdens het orgasme
quote:Op maandag 5 november 2012 17:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb nu godverdomme een stijve door jou.
Je kent ze blijkbaar beter dan ikquote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lol jij was toch quasi UK grime bwoi met je Skepta en Giggs en Wiley en shit?
En dat op mijn leeftijd, kun je nagaan.quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk mij eens vernieuwde muziek luisteren, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.
Vroeger altijd elke Timwestwoodtv freestyle checkenquote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kent ze blijkbaar beter dan ik. Vind sommige van die shit wel hard, maar zit niet in de scene ofzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |