Op ons gemunt en zo..quote:
Verdorie.quote:
Hmhm! En nu met droge ogen!quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZO VER DACHT IK NOG GEENEENS.
Op dit moment heb ik wel droge ogen ja..quote:
Zo ver is dat toch niet eens?quote:Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZO VER DACHT IK NOG GEENEENS.
Mja, doordenken.. het is niet vergezocht neequote:
Vandaar de 'quote:Op maandag 5 november 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, doordenken.. het is niet vergezocht nee
quote:Op maandag 5 november 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, mensen die iemand gezondheid wensen als ze moeten hoesten.
Best wel logica.
Die was zo subtiel, dat ik hem niet zagquote:
Verwarring alom en zo.quote:
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die was zo subtiel, dat ik hem niet zag
Inwendig whehe doen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verwarring alom en zo.
Inwendige deed ik 'whehe'
quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
[..]
Inwendig whehe doen.
Dat is niet je stijl?quote:Op maandag 5 november 2012 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
God, ik kan echt niet meer tegen die beleefdheid.. ik begin het nu zelf ook te worden.
Dat kan niet hoor..
Ik word er kriegelig van.quote:
...quote:
Ik hou van jequote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awwwyeah, Bandz A Make Her Dance![]()
Vind deze ook heerlijk:
Love making music.quote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
.
WE TRIPPY MAYNE.
codeine cups paint a picture so vividquote:Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
.
WE TRIPPY MAYNE.
OMFG, Three 6 Mafiaquote:
Jaaaaaa stay fly-y-y-yyyyyy-y.quote:
machtige opmerkingquote:
Deze chick, wist niet dat er zulke mensen op FOK! warenquote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaa stay fly-y-y-yyyyyy-y.
This one:
quote:
Kenker, ouwe shitquote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze chick, wist niet dat er zulke mensen op FOK! waren! Lil Flip
.
Ik weet niet of ik verder moet lezen, ik trek dit nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf gefeliciteerd kleine chinese meid ik hoop dat je een leuke dag zult hebben of zoals ze dat in het oosten zeggen: tsjing tsjong tsjang kedegedeng chong king kang tsjoengelong!
boksquote:
Nee, niet die!quote:
Ik ging ook dood daarquote:Op maandag 5 november 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verder moet lezen, ik trek dit niet![]()
![]()
. Tranen in m'n ogen
Ik ben dol op T6M en Juicy J is natuurlijk nog steeds in die stylo.quote:Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze chick, wist niet dat er zulke mensen op FOK! waren! Lil Flip
.
Dat herken ik.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word er kriegelig van.![]()
Van TE beleefd zijn dan.
Krijg gelijk goeie zin van de plaatquote:Op maandag 5 november 2012 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaa stay fly-y-y-yyyyyy-y.
This one:
Dan ken je deze vast ook nog welquote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben dol op T6M en Juicy J is natuurlijk nog steeds in die stylo.
Love:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ken je deze vast ook nog wel.
quote:Op maandag 5 november 2012 19:19 schreef Chai het volgende:
Beetje kindjes pestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
gewoon kip in die kaka oven pleuren niggaquote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
Geen zin om te koken, wat te doen?
Meth.quote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl natuurlijk, wat andersquote:Op maandag 5 november 2012 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |