Sommige van de ingrediėnten van een frikandel ook.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mijn lul is anders best lekker. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar wel met curry, Zaanse mayonaise en uitjesquote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frikandel speciaal, onvervalst lekker op z'n tijd.
[ afbeelding ]
niet genoeg protein.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo geen rund en varken? Je bent tog geen hindoe en/of moslim =$
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.quote:
het is ook frikandel die staaf, maar daar had ik het niet overquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandelquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.
lulquote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frikandel speciaal, onvervalst lekker op z'n tijd.
[ afbeelding ]
Braafquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandel
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FBquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandel
Ow shit, Ado, het lijkt bijna voorbestemd!quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FB![]()
quote:Een frikadel is een gehaktbal die vooral in Belgiė gegeten wordt. Een frikandel is behalve in Belgische ook te vinden in Nederlandse snackbars; het is een gefrituurd worstje, gemaakt van gehakt vlees.
Echt niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Beetje jammer van die typoquote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ow shit, Ado, het lijkt bijna voorbestemd!
Vond het wel leuk dat ik ook een keertje kon doen, normaal ben ik de lulquote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beetje jammer van die typo![]()
Maar ja
Jouwquote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FB![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand Asian-Joy hierheen halen. Ze moet eens nokken met zanikken, als ze niet kan handelen moet ze naar viva forum.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond het wel leuk dat ik ook een keertje kon doen, normaal ben ik de lul
JAAAHAAAA, het is zonder W!quote:
Haarscherpe analyse.quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Germano het volgende:
[..]
frikadel is gewoon een gefrituurde gehaktbal
sambal in de kutquote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand Asian-Joy hierheen halen. Ze moet eens nokken met zanikken, als ze niet kan handelen moet ze naar viva forum.
Tranny-Joy.quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
GEKKE CHICKS HIER NAHH EERST YNUHH DAN JUMI EN NOU ASIANJOY
en jij ook nogquote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
Het ligt aan ons, niet aan jouquote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
wazjouwprobleem? ik zeg frikadel en iedereen heeft het ineens over frikandel
ga je nu huilen?quote:
altijd tochquote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het ligt aan ons, niet aan jou.
Ik ben de sc-malloot en nog altijd geliefd, maar bedankt voor je bijdrage Jaque Balzaquequote:
Wat?quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
iedereen is gewoon bang ofso xDquote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de sc-malloot en nog altijd geliefd, maar bedankt voor je bijdrage Jaque Balzaque
hah je weet tog hoe dii dinge gaan hier hah ahquote:
was ook niet zo bedoeldquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kvin je nog steeds nie grappig
gewoon omdat alle asians tranny zijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
wat asian-joy is eigenlijk een vent WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
quote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kvin je nog steeds nie grappig
teh fuckquote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hah je weet tog hoe dii dinge gaan hier hah ah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |