Sommige van de ingrediėnten van een frikandel ook.quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mijn lul is anders best lekker. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar wel met curry, Zaanse mayonaise en uitjesquote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frikandel speciaal, onvervalst lekker op z'n tijd.
[ afbeelding ]
niet genoeg protein.quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo geen rund en varken? Je bent tog geen hindoe en/of moslim =$
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.quote:
het is ook frikandel die staaf, maar daar had ik het niet overquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandelquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is volgens mij echt iets wat boven de rivieren gezegd wordt. Hier in Brabant is het frikandel.
lulquote:Op maandag 5 november 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frikandel speciaal, onvervalst lekker op z'n tijd.
[ afbeelding ]
Braafquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandel
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FBquote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier in Overijssel zeg ik iig ook frikandel
Ow shit, Ado, het lijkt bijna voorbestemd!quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FB![]()
quote:Een frikadel is een gehaktbal die vooral in Belgiė gegeten wordt. Een frikandel is behalve in Belgische ook te vinden in Nederlandse snackbars; het is een gefrituurd worstje, gemaakt van gehakt vlees.
Echt niet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Beetje jammer van die typoquote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ow shit, Ado, het lijkt bijna voorbestemd!
Vond het wel leuk dat ik ook een keertje kon doen, normaal ben ik de lulquote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beetje jammer van die typo![]()
Maar ja
Jouwquote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw gisteren als vriendschapstip op FB![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand Asian-Joy hierheen halen. Ze moet eens nokken met zanikken, als ze niet kan handelen moet ze naar viva forum.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond het wel leuk dat ik ook een keertje kon doen, normaal ben ik de lul
JAAAHAAAA, het is zonder W!quote:
Haarscherpe analyse.quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Germano het volgende:
[..]
frikadel is gewoon een gefrituurde gehaktbal
sambal in de kutquote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand Asian-Joy hierheen halen. Ze moet eens nokken met zanikken, als ze niet kan handelen moet ze naar viva forum.
Tranny-Joy.quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
GEKKE CHICKS HIER NAHH EERST YNUHH DAN JUMI EN NOU ASIANJOY
en jij ook nogquote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
Het ligt aan ons, niet aan jouquote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
wazjouwprobleem? ik zeg frikadel en iedereen heeft het ineens over frikandel
ga je nu huilen?quote:
altijd tochquote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het ligt aan ons, niet aan jou.
Ik ben de sc-malloot en nog altijd geliefd, maar bedankt voor je bijdrage Jaque Balzaquequote:
Wat?quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
iedereen is gewoon bang ofso xDquote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de sc-malloot en nog altijd geliefd, maar bedankt voor je bijdrage Jaque Balzaque
hah je weet tog hoe dii dinge gaan hier hah ahquote:
was ook niet zo bedoeldquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kvin je nog steeds nie grappig
gewoon omdat alle asians tranny zijnquote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
wat asian-joy is eigenlijk een vent WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
quote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kvin je nog steeds nie grappig
teh fuckquote:Op maandag 5 november 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hah je weet tog hoe dii dinge gaan hier hah ah
quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
schuren, beetje muziek luisteren, jonko klappen
Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.quote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.thewarehouseproject.com/eventProfile.php?eid=15
ga je mee
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is bereik in de trein zo kut, dodelijke verveling
quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.
Ken je Africa Hitech?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh. Lapalux wil ik eens live zien. En Londen is altijd tof.
Nigga nigga niggaquote:
Ja, tof.quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ken je Africa Hitech?
[youtube]
Die kende ik nog niet, klinkt best aardig.quote:En dit vind jij vast ook wel tof:
[youtube]
wifi trein?quote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Tof! Ga ik meer van opzoekenquote:Op maandag 5 november 2012 17:31 schreef krioro het volgende:
A_F ken je deze?
Zo niet, verplicht luisteren.
fix wifi danquote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik alleen op mijn laptop, telefoon wil die nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
fix wifi dan
ik heb altijd wifi in de trein
haha pauper foon xxquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik alleen op mijn laptop, telefoon wil die nooit.
Held.quote:Hahaha de vodafone verkoper net aan de deur heeft me keihard laten schrikken, ik trapte er echt volledig in. Ik doe de deur open, zegt ie: "ik kom je namens de voice of holland ophalen voor de blind auditions!" Dus ik zeg: "Wat?!" Hij: "De blind auditions! Je bent geselecteerd!" Dus ik vertel 'm met een verbaasd hoofd dat ik helemaal niet kan zingen. Zegt ie: "grapje, ik kom natuurlijk voor de glasvezel."
nou wilde het niet zeggen, maar nu je het zelf toch zegtquote:
Wat vind jij van die muziek dangg =$ of kunnen we het beter of Boy Better Know en Ghetts en Giggs en zo hebben.quote:
Ja maar jijquote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou wilde het niet zeggen, maar nu je het zelf toch zegt
quote:
De naam ken ik, maar niet veel tracks. Deze klinken goed, vooral die eerste.quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Tof! Ga ik meer van opzoeken.
Ken je Jeremiah Jae? Heeft ook tracks produced by FlyLo.
Vind er geen bal aan, kan het ook niet af luisterenquote:Op maandag 5 november 2012 17:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat vind jij van die muziek dangg =$ en zo hebben.
quote:of kunnen we het beter of Boy Better Know en Ghetts en Giggs
Kijk mij eens vernieuwde muziek luisteren, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]!!!!! Luister die muziek eens, hoor je ook eens wat kwaliteitsgeluid.
Lol jij was toch quasi UK grime bwoi met je Skepta en Giggs en Wiley en shit?quote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan, kan het ook niet af luisteren.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef rosepetals het volgende:
Zijn naam blijven herhalen is wel lekker tijdens het orgasme
quote:Op maandag 5 november 2012 17:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb nu godverdomme een stijve door jou.
Je kent ze blijkbaar beter dan ikquote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lol jij was toch quasi UK grime bwoi met je Skepta en Giggs en Wiley en shit?
En dat op mijn leeftijd, kun je nagaan.quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk mij eens vernieuwde muziek luisteren, ik ben echt sooo sophisticated. Echt helemaal hip & happening.
Vroeger altijd elke Timwestwoodtv freestyle checkenquote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kent ze blijkbaar beter dan ik. Vind sommige van die shit wel hard, maar zit niet in de scene ofzo
.
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen manquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
En dat op mijn leeftijd, kun je nagaan.
Hier dan, voor die trap lyfe isf (luister als je stoned out of your mind bent en als je het dan nog niet tof vindt ben je homo):
Lol, jij gaat harder in da paint dan ik, heb echt maar 3 Westwood interviews gezien in m'n levenquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vroeger altijd elke Timwestwoodtv freestyle checken.
Het geluk is met de dommenquote:
Kracht van een granaat als ik me niet vergis.quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
haha big boy kk kneuzen vuurwerk, net atoombommen
Bass of future garage of zo. Te hip om in 1 genre geplaatst te worden.quote:Op maandag 5 november 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naar welk genre neigt dit? Niet om aan te horen man. Ik space op wiet, niet op LSD
.
These cheeks clappin', and they ain't usin' hands.quote:[youtube]
Dit is het betere werk, van Juicy J. remix met Lil Wayne & 2Chainz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |