Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Mogge !!quote:
wow... das wel heel snel, fijn dag verder, ik hoop iets rustigerquote:Op maandag 5 november 2012 07:15 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
Race tegen de klok, wekker niet gehoord, douchen, eten maken, nog wat printen, sporttas vullen en graaien, en richting de auto vliegen in 12 min.
En t lukt ook nog
Lekker geslapen ?quote:Op maandag 5 november 2012 08:00 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
HA bellen, kliniek bellen. Druk programma vandaag
Ik kan het me voorstellen maar het zal zo ook niet veel beter worden denk ik Q en hoe sneller ben je er ook weer vanafquote:Op maandag 5 november 2012 08:49 schreef Qwea het volgende:
Gisteren leek het een goed idee om de kaakchirurg te bellen voor vervroeging...
Vandaag nietmen ik poep in mn broek
Mogguh btw
komt wel goed. Alleen dat gezeur op de weg. Begin om 8.30 en moet voor 7.15 vertrekken blijkbaar om op tijd te zijn voor 25km af te leggen... A2 en Maastrichtquote:Op maandag 5 november 2012 07:15 schreef Adnap het volgende:
[..]
wow... das wel heel snel, fijn dag verder, ik hoop iets rustiger
En de treinen van en naar Mestreech rijden ook al niet vandaag, dus het zal wel drukker zijn op de weg.quote:Op maandag 5 november 2012 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
komt wel goed. Alleen dat gezeur op de weg. Begin om 8.30 en moet voor 7.15 vertrekken blijkbaar om op tijd te zijn voor 25km af te leggen... A2 en Maastricht
Jezus, da's irritantquote:Op maandag 5 november 2012 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
komt wel goed. Alleen dat gezeur op de weg. Begin om 8.30 en moet voor 7.15 vertrekken blijkbaar om op tijd te zijn voor 25km af te leggen... A2 en Maastricht
dat viel eigenlijk wel mee qua extra drukte, tis daar iedere morgen feestquote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En de treinen van en naar Mestreech rijden ook al niet vandaag, dus het zal wel drukker zijn op de weg.
alles uit behalve mn slippertsquote:Op maandag 5 november 2012 01:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou graag altijd en overal de slipperts aan ja![]()
![]()
12 nov, 14uquote:Op maandag 5 november 2012 09:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jezus, da's irritant
Toen ik in Zwolle werkte had ik soms een kortere reistijd vanuit Friesland dan sommige collega's die in Zwolle woonden, maar door de stad moesten met de auto.
Q, laat Mo anders bellen, het moet nou eenmaal gebeuren.
Maar ik snap je angst heul goed hoor, lag zelf bijna te janken bij meneer de kaakchirurg en achteraf viel het me echt heel erg mee
Herkenbaar. Als ik naar het hoofdkantoor moet en ik ga om half 8 ben ik er al om kwart over 8. Als ik 10 over half 8 ga kom ik half 10 aankakkenquote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat viel eigenlijk wel mee qua extra drukte, tis daar iedere morgen feest
als ik zo vroeg vertrek ben ik al om 7.50u op t werk
en als ik 5 min later vertrek kom ik te laat
4 uurquote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef ElisaB het volgende:
Ah! Herkenbaar! Ik moet morgenochtend naar Drachten en moet er om 11:00 uur zijn. Hoe laat zal ik eens weggaan?
Hee wat vervelend! Loopt hij er nog steeds niet op?quote:Op maandag 5 november 2012 10:57 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Vanmiddag naar de DA want Muis heeft nog zo'n zeer pootje
Neequote:Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee wat vervelend! Loopt hij er nog steeds niet op?
Ik ben bijna twee keer zo oudquote:
Hoe lang moet je nog wachten dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bijna twee keer zo oud
Had ik je al eens verteld dat wijsheid met de jaren komt
Hou je al wat binnen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, arme muis![]()
5 kilo kwijt in één weekend. Gelukkig kan ik ze makkelijk missen
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...quote:
Ah, gezelligquote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...
Vannacht de hele nacht in bed kunnen blijven, dat scheelt al een hele hoop. Niet echt kunnen slapen, want ik heb mister_d aangestoken, dus die is de hele nacht in touw geweest. Maar dat beetje rust doet al een hele hoop goed
Niet je favoriete manier van afvallen zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, arme muis![]()
5 kilo kwijt in één weekend. Gelukkig kan ik ze makkelijk missen
Wat gemeen van je!quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...
Vannacht de hele nacht in bed kunnen blijven, dat scheelt al een hele hoop. Niet echt kunnen slapen, want ik heb mister_d aangestoken, dus die is de hele nacht in touw geweest. Maar dat beetje rust doet al een hele hoop goed
De ontsteking is eruit lijkt het, maar ik had gedacht dat het er al wel wat mooier uit zou zien, ze lijkt een beetje op het bruidje van Frankensteinquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Oognip het volgende:
Je bent er wel mooi klaar mee, md
Hoe gaat het met Daartje?
Nee, dan maar liever op de hometrainerquote:Op maandag 5 november 2012 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet je favoriete manier van afvallen zeker?
Fijn dat de ontsteking er uit is! Kan ze haar oogje weer goed dicht doen of moet ze nog steeds neptranen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De ontsteking is eruit lijkt het, maar ik had gedacht dat het er al wel wat mooier uit zou zien, ze lijkt een beetje op het bruidje van FrankensteinVerder heeft ze een soort constante vreetkick. Zij wel
![]()
En oh ja, voor de rest: ik had het hier vrijdag gepost, maar blijkbaar niet goed: woensdag last van haar oogje. Donderdag leek het beter, vrijdag slechter, dus een afspraak gemaakt. In het uur voor de afspraak zwol het oog als een malle op. Bleek er een abces achter het oog te zitten dat de oogontsteking veroorzaakteZe waarschuwde ook nog even voor een mogelijke tumor, al zei ze er gelijk bij dat dat niet waarschijnlijk leek, maar het was een bereleuke middag zenuwpezen
Dezelfde avond konden we haar al halen en sindsdien verveel ik haar ieder wakker uur met druppeltjes, zalfjes en pilletjes.... ik heb nog even overlegd of ik niet toch eerder moet gaan met dit soort dingen en niet meer het normale PvA moet volgen, maar ze gaf aan dat dit niet te voorzien is, ze gaan een kat niet bij een simpele oogontsteking onder zeil brengen en checken of er iets binnen niet pluis is. Dus vooral niet te hysterisch doen bij een volgende oogontsteking, want die gaat er bij Daartje geheid komen. Ik ga mijn best doen....
[..]
Nee, dan maar liever op de hometrainer
Oogje kon zaterdag al wel aardig dicht hoor, maar ze krijgt nog steeds neptranen, want ik vind het lastig om te beoordelen hoeveel ze knippert...quote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat de ontsteking er uit is! Kan ze haar oogje weer goed dicht doen of moet ze nog steeds neptranen?
Je hebt niets gemist hoor, blijkbaar heb ik in m'n hysterische mijn-kat-gaat-dood-want-ze-heeft-vast-een-tumor-bui iets niet helemaal goed gedaanquote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Och jee arme Daartje, ik had dit hele verhaal gemist (heb alleen gezien dat ze oogontsteking had en dat je een zalfje zou halen). Jakkes! Ik ben blij dat ze weer wat beter is
Dichter ja, maar nog niet helemaalquote:Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oogje kon zaterdag al wel aardig dicht hoor, maar ze krijgt nog steeds neptranen, want ik vind het lastig om te beoordelen hoeveel ze knippert...
[..]
Je hebt niets gemist hoor, blijkbaar heb ik in m'n hysterische mijn-kat-gaat-dood-want-ze-heeft-vast-een-tumor-bui iets niet helemaal goed gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 5 november 2012 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Nou ik snap best dat je in paniek was en dat posten hier dan de mist in gaat hoor
Gut, ik kreeg toch zo'n hartelijk mailtje van mijn leidinggevendeIk had hem vrijdag gemaild dat ik weer thuis was en deze week naar de Reha vertrek:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff
Ik ben nu sinds februari ziek, ik heb 1 kaart en 1 bloemetje gekregen (na de eerste operatie, dus een half jaar geleden).quote:Op maandag 5 november 2012 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat van jouw leidinggevende inderdaad een hartelijk mailtje, als je de normale reacties leestOok nog iets van een bloemetje of fruitmand ontvangen of zo?
Oh oke. Fruitmandje was wel leuk geweest, na een nieuwe heup, maar achquote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben nu sinds februari ziek, ik heb 1 kaart en 1 bloemetje gekregen (na de eerste operatie, dus een half jaar geleden).
Dit is trouwens niet van de manager maar van mijn directe leidinggevende.
Ik verwacht niks meer, op nasty mailtjes naquote:Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh oke. Fruitmandje was wel leuk geweest, na een nieuwe heup, maar ach
En jij hoeft nog maar 3 weken(positief benaderen) weg en dan huppel je daarna vrolijk door de boerderiequote:Op maandag 5 november 2012 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Hè bah Laysa, ik hoop dat je snel opknapt, dat gekwakkel is ook niks
Het ziet er in elk geval goed uit, mooie omgeving. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kan ik lekker naar buiten daar:quote:Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Laysa het volgende:
En jij hoeft nog maar 3 weken(positief benaderen) weg en dan huppel je daarna vrolijk door de boerderie![]()
Nog ff goed knuffelen met je mannen en kat. dan kan je dr 3 weken tegen.
En doe je weer je adres doorgeven voor de Reha?
Slaapkop!quote:Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Candaasje het volgende:
Middag!![]()
Vandaag tot kwart voor 11 geslapen...en ik lag er ergens rond half 11 's avonds in....ik was zo moe! (Iets met studie, dagen maken tot 1 uur 's nachts en dan de volgende morgen om en nabij 6 uur (soms iets vroeger, soms iets later) opstaan en weer aan de slag. Vooral de'stress' is erg vermoeiend want ik kon aan ongeveer niks anders meer denken. Maar het resultaat mag er zijn!
)
Vandaag maar even een dagje vrij. Lekker niks anders doen dan Fok!ken, een beetje gamen, Diva knuffelen en zo even aankleden. (Mwah ok, misschien de afwas...)
@Rewimo: Zo, das best hartelijk!![]()
@Laysa:
Thanxquote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het ziet er in elk geval goed uit, mooie omgeving. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kan ik lekker naar buiten daar:
www.doerenberg-klinik.de
Daarmee is je vraag ook meteen beantwoord
Geniet maar even van een rustig dagjequote:Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Candaasje het volgende:
Middag!![]()
Vandaag tot kwart voor 11 geslapen...en ik lag er ergens rond half 11 's avonds in....ik was zo moe! (Iets met studie, dagen maken tot 1 uur 's nachts en dan de volgende morgen om en nabij 6 uur (soms iets vroeger, soms iets later) opstaan en weer aan de slag. Vooral de'stress' is erg vermoeiend want ik kon aan ongeveer niks anders meer denken. Maar het resultaat mag er zijn!
)
Vandaag maar even een dagje vrij. Lekker niks anders doen dan Fok!ken, een beetje gamen, Diva knuffelen en zo even aankleden. (Mwah ok, misschien de afwas...)
@Rewimo: Zo, das best hartelijk!![]()
@Laysa:
Ahhhquote:Op maandag 5 november 2012 12:46 schreef Laysa het volgende:
Iedereen die het nodig heeft![]()
Ik voel mezelf ook Bohhhh![]()
maar het zet elke keer niet door.
En ik wil ook niet ziek zijn want dadelijk kan ik niet naar mn neefje als hij geboren wordt
Eta?quote:Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Wat is de E.T.A. voor neefje?
Ik bedoelde inderdaad de datum waarop je neefje verwacht wordt. Als de eerste twee twee weken te laat komen, wordt dat bij nr. 3 vaak ook verwacht bijv.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Laysa het volgende:
Eta? Als je bedoelt uitgerekende datum dan is dat 8 november Maar het is nummer 3 dus wellicht dat hij eerder komt. dat hopen we want we zijn allemaal erg ongeduldig inmiddels
Allebei mijn nichtjes zijn rond de uitgerekende datum gehaald wegens medische reden. Dus ik neem aan dat meneertje niet veel langer zal blijven zitten in de buikquote:Op maandag 5 november 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad de datum waarop je neefje verwacht wordt. Als de eerste twee twee weken te laat komen, wordt dat bij nr. 3 vaak ook verwacht bijv.Dan maar gewoon ophouden met kwakkelen en niet ziek worden
![]()
Ben je nog wel thuis?quote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat lekker in Huize Dynastie
Beterschap daar!
En Laysa
Liever een paar dagen echt ziek dan wekenlang blijven hangen in standje Niet Fit
Ben zelf weer aan den beterende hand na een AB-kuur, maar nog steeds lamlendig en verkouden .
Ik ben er iig flink klaar mee nu
Jaaa, we zijn een lekker stel bij elkaarquote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat lekker in Huize Dynastie
Beterschap daar!
AB? Serieus?quote:Ben zelf weer aan den beterende hand na een AB-kuur, maar nog steeds lamlendig en verkouden .
Ik ben er iig flink klaar mee nu
Ik was het topic hier op Fok ook al aan het volgen. triest als je geen uitweg meer ziet.quote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal stil van deze advertentie (die de ouders zelf in de krant hebben geplaatst):
[ afbeelding ]
De dood in gepest![]()
![]()
![]()
En wat erg dat die pesterijen ook gewoon nog op het internet staanquote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was het topic hier op Fok ook al aan het volgen. triest als je geen uitweg meer ziet.
Ik heb m in alle klassen laten zien : zo van dit doet pesten dus kap er meequote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal stil van deze advertentie (die de ouders zelf in de krant hebben geplaatst):
[ afbeelding ]
De dood in gepest![]()
![]()
![]()
Dat doen ze niet. Ze zullen, als ze het al weten, even denken van, oh, die en dan weer verder met hun leven.quote:Op maandag 5 november 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze hun leven lang zich echt de tyfus schuldig voelen
Ik zou het wel bijzonder schijnheilig vinden als ze het nu weghalen eigenlijk...quote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef Greys het volgende:
Zelfs al van maart 2010![]()
Gewoon lekker laten staan he mensen...
Het had direct verwijderd moeten worden, op de dag van plaatsen, bedoel ik.quote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het wel bijzonder schijnheilig vinden als ze het nu weghalen eigenlijk...
Ja maar, ze slaapt nu zelfquote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Slaapkop!
Diva knuffelen hoort wel hoger op je prioriteitenlijstje!Geniet maar lekker van je vrije dag
quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Geniet maar even van een rustig dagje
Oh, zo bedoel je. Ja, tuurlijk haal je dat weg.quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het had direct verwijderd moeten worden, op de dag van plaatsen, bedoel ik.
Ze (de beheerders van die site) hebben er dus voor gezorgd dat die jongen er al die jaren mee geconfronteerd bleef. Als je Googlede op zijn naam kreeg je dus dat soort ranzigheid over hem te lezen... Dat haal je verdomme toch weg?
Ja nu weghalen is juist onverstandig.quote:Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ja, tuurlijk haal je dat weg.
Maar nu moeten ze het gewoon laten staan vind ik, ze helpen die jongen er toch niet meer mee door het nu weg te halen, ze vegen dan imho alleen hun eigen straatje schoon.
Jep. En ze geven morgen nog een persconferentie ookquote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het echt zo triest. Moedig van de ouders trouwens, dat ze dit hebben gedaan.
Oeh dat is wel heftig ja. Heb je zelf moeten reanimeren?quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef Oognip het volgende:
Muis heeft niks gebroken. Waarschijnlijk spiertje verrekt of zo.
Ben nu op stage en nog een beetje in shock. Reanimatie voor de deur van het zkh.
Eerst dacht ik ook, na alleen de advertentie te hebben gezien.. 'oeh, heftig voor de pesters ook dit'.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Het is in en in triest inderdaad. Arme Tim en arme ouders..![]()
En ik heb ook wel wat medelijden met die pesters, in een groepje samen treiteren is natuurlijk heel stoer en grappig maar ze moeten hier nu ook mee verder. Dit hadden ze natuurlijk ook niet verwacht en alles wat nu loskomtAls ze ouder worden, misschien zelf kinderen krijgen, ik moet er niet aan denken
Gelukkig niet. Ze waren al bezig en er waren genoeg mensen die konden reanimeren. Reanimatietechniek kwam er ook meteen aan.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh dat is wel heftig ja. Heb je zelf moeten reanimeren?
Dat je pest op school kan ik ergens nog wel begrijpen, dat is voor een groot deel groepsdruk. Maar dat je op je zolderkamertje anoniem een onschuldige jongen herhaaldelijk beledigt en kwetst is gewoon kwaadaardig en verdient imo geen greintje medelijden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Het is in en in triest inderdaad. Arme Tim en arme ouders..![]()
En ik heb ook wel wat medelijden met die pesters, in een groepje samen treiteren is natuurlijk heel stoer en grappig maar ze moeten hier nu ook mee verder. Dit hadden ze natuurlijk ook niet verwacht en alles wat nu loskomtAls ze ouder worden, misschien zelf kinderen krijgen, ik moet er niet aan denken
Ik heb alleen snellig gezien op die horecasiteiets maar er zal vast meer zijn ja. En ja, dat ze superfout hebben gezeten ben ik helemaal met je eens. Maar goed, als ik me dan bedenk waar zij nu ook mee verder moeten, pfoehquote:Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst dacht ik ook, na alleen de advertentie te hebben gezien.. 'oeh, heftig voor de pesters ook dit'.
Tot ik las wat ze allemaal over hem schreven, meerdere keren gedurende de jaren, op internet.
Nul medelijden nu meer.
Tsja ach, dan hebben ze de rest van hun leven een schuldgevoel.quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb alleen snellig gezien op die horecasiteiets maar er zal vast meer zijn ja. En ja, dat ze superfout hebben gezeten ben ik helemaal met je eens. Maar goed, als ik me dan bedenk waar zij nu ook mee verder moeten, pfoeh
Er zijn hoe dan ook alleen maar verliezers in dit verhaal
Medelijden hebben omdat zij nu verder moeten met het feit dat ze iemand tot zelfmoord hebben aangezet? Give me a break. Als ze het er zooooo zwaar mee hebben, doen ze lekker ook een zelfmoordje plegen. Stukken beter voor de rest v/d wereld.quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb alleen snellig gezien op die horecasiteiets maar er zal vast meer zijn ja. En ja, dat ze superfout hebben gezeten ben ik helemaal met je eens. Maar goed, als ik me dan bedenk waar zij nu ook mee verder moeten, pfoeh
Er zijn hoe dan ook alleen maar verliezers in dit verhaal
Ik praat ook niets goed toch? En ik deed ook niets af aan het verdriet van die ouders en het leed van Tim toch? Ik zeg alleen dat het me ook vreselijk lijkt om hier mee verder te moeten leven. En ik neem aan dat het leeftijdsgenootjes van Tim zijn... dat is normaal gesproken nog een behoorlijk stuk leven.quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsja ach, dan hebben ze de rest van hun leven een schuldgevoel.
Hun ouders hèbben ze in elk geval nog, de ouders van Tim hebben niets meer.
Nee tuurlijk praatte je niets goed, dat zeg ik toch ook nergensquote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik praat ook niets goed toch? En ik deed ook niets af aan het verdriet van die ouders en het leed van Tim toch? Ik zeg alleen dat het me ook vreselijk lijkt om hier mee verder te moeten leven. En ik neem aan dat het leeftijdsgenootjes van Tim zijn... dat is normaal gesproken nog een behoorlijk stuk leven.
Jij mag een break hoorquote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Medelijden hebben omdat zij nu verder moeten met het feit dat ze iemand tot zelfmoord hebben aangezet? Give me a break. Als ze het er zooooo zwaar mee hebben, doen ze lekker ook een zelfmoordje plegen. Stukken beter voor de rest v/d wereld.
Er zijn er helaas zoveel zonder enig geweten of gevoel...quote:Op maandag 5 november 2012 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij mag een break hoor
Ik ben misschien naief in die dingen maar ik ga niet uit van etters die nu op zoek zouden gaan naar een ander slachtoffer, ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou doenEn ik wens niemand zelfmoord toe.
Die zijn denk ik (en hoop ik?) met vakantie, want ik heb het hondje nooit meer gezien...quote:Op maandag 5 november 2012 15:07 schreef Muis006 het volgende:
Grees, hoe is het afgelopen met dat hondje dat geschopt werd door die knul?Had je het nog tegen zijn ouders gezegd?
Ik weet niet of je per definitie kunt zeggen dat ze geen geweten/gevoel hebben, vaak is het echt zo dat zij het als onschuldig plagen zien (ik heb die recensies niet gelezen ofzo, ik praat nu even in het algemeen) en echt niet door hebben wat het voor impact heeftquote:Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn er helaas zoveel zonder enig geweten of gevoel...
Dat is (wederom helaas) al zo vaak bewezen.
Ik kan en mag ook niet zeggen (dat doe ik dan ook niet) dat ze per definitie geen geweten of gevoel hebben, maar dat dat soort mensen bestáán is al bewezen, bedoelde ik...quote:Op maandag 5 november 2012 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je per definitie kunt zeggen dat ze geen geweten/gevoel hebben, vaak is het echt zo dat zij het als onschuldig plagen zien (ik heb die recensies niet gelezen ofzo, ik praat nu even in het algemeen) en echt niet door hebben wat het voor impact heeft
Dat kan en mag uiteraardquote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef senesta het volgende:
Ik vind deze wereld een stuk fijner zolang ik daar wel vanuit ga eerlijk gezegd
Dan zouden ze daar al jaren mee bezig zijn dus en heeft die jongen al die jaren met die beledigingen aan zijn adres moeten leven via Google, dan heeft zijn school er aan meegewerkt, de collega's van zijn ouders, de buren etc.:quote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef tombolafan het volgende:
Joh echt greys?
Ergens had ik trouwens in het begin het idee dat het net zoiets zou zijn als de Grote Donor ShowDus om aandacht te vestigen op hoe heftig zoiets kan zijn... JUIST omdat al die pesterijen nog zo terug te vinden zijn etc, ik snap niet dat het niet verwijderd is, dat hij niet zn facebookaccount heeft opgezegd etc. etc... En ik twijfel nog een beetje... Ik HOOP ook dat het zoiets is, want dan is het net iets minder erg...
Tenzij hij niet bestaat, althans, niet onder die naam.....quote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Greys het volgende:
Dan zouden ze daar al jaren mee bezig zijn dus en heeft die jongen al die jaren met die beledigingen aan zijn adres moeten leven via Google, dan heeft zijn school er aan meegewerkt, de collega's van zijn ouders, de buren etc.:http://www.mensenlinq.nl/(...)=4703964&pid=4703972Plus dat bedrijf, die ijssalon waar hij werkte, bestaat echt. Dan heeft dat bedrijf dus jarenlang inkomsten misgelopen omdat er op internet in 2010 al stond dat de eigenaar over zijn eigen ijs kwakt en zijn vrouw er op schijt? Het zou wel ver gaan. Zo ver zelfs dat áls het nep zou zijn, het te ziek is voor woorden.
Sterker nog, degene die het topic in NWS opende schreef onder de quote van het bericht:quote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Je mag toch hopen dat dit in elk geval bij een aantal van de pesters enig moreel besef boven laat komen. Maar er zijn er ongetwijfeld ook die nu zeggen: Sjonge, zie je wel wat een loser die gozer is.
Die ijssalon bestaat wel. Dat sowieso.quote:Op maandag 5 november 2012 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tenzij hij niet bestaat, althans, niet onder die naam.....
Ja, maar ja, als het een stunt zou zijn, zouden ze die berichten ook vanochtend hebben kunnen plaatsen, bij wijze van. Ik zou het te ziek vinden als het een stunt is, maar ik heb ook de pest aan dingen als de grote donorshow en zo, dus misschien ligt dat wel aan mijquote:Op maandag 5 november 2012 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ijssalon bestaat wel. Dat sowieso.
En ook daarover zijn de beledigingen niet van de lucht.
Als ie niet bestaat heeft ie er geen last vanquote:Op maandag 5 november 2012 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden ze daar al jaren mee bezig zijn dus en heeft die jongen al die jaren met die beledigingen aan zijn adres moeten leven via Google, dan heeft zijn school er aan meegewerkt, de collega's van zijn ouders, de buren etc.:
http://www.mensenlinq.nl/(...)=4703964&pid=4703972
Plus dat bedrijf, die ijssalon waar hij werkte, bestaat echt. Dan heeft dat bedrijf dus jarenlang inkomsten misgelopen omdat er op internet in 2010 al stond dat de eigenaar over zijn eigen ijs kwakt en zijn vrouw er op schijt? Het zou wel ver gaan. Zo ver zelfs dat áls het nep zou zijn, het te ziek is voor woorden.
Die site is niet van de ijssalon zelf. Dus ze kunnen het zelf niet weghalen denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 15:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie niet bestaat heeft ie er geen last vanEn internet is maakbaar, het hoeft niet allemaal van 2010 te zijn he... JUIST als het echt is snap ik niet dat zo'n ijssalon het niet weghaalt... JUIST het zo compleet en overdadig aanwezig zijn van bewijs vind ik apart...
Ok, maar dan zou ik als ijssalon zo'n site aanklagen voor smaad enzo hoor, want het zijn echt heftige zaken dan...quote:Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die site is niet van de ijssalon zelf. Dus ze kunnen het zelf niet weghalen denk ik.
Daar worden ook gewoon andere horecagelegenheden op gerecenseerd.
Hij komt uit Tilligte oid?quote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ok, maar dan zou ik als ijssalon zo'n site aanklagen voor smaad enzo hoor, want het zijn echt heftige zaken dan...
Ik zou het echt vreselijk ziek vinden als het nep is, maar ergens ook wel fijn, als blijkt dat het niet echt is
Al weet je weer niet of deze user ook in zo'n eventueel 'complot' zit, maar het lijkt me toch wel echt hoorquote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef Impect het volgende:
[..]
Ik kende hem via via.. hij heeft zichzelf opgehangen in het trapgat, z'n vader heeft hem gevonden.
Het was een rustige jongen, leidde zijn eigen leven, echt vrienden had hij niet, dat waren de collega's.
al met al een erg sneu verhaal
Kan ik me wel voorstellen hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet ook niet hoe het zit, [ik geef alleen aan dat ik het apart vind, en dat ik er een raar gevoel bij kreeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop op een Grote Donor-stunt. Want ik vind het té erg
Misschien hoop ik dat gewoon wel heel hard
Zal wel niet, want dan zit het wel weer heel erg complotterig in elkaar
Bah.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nou, niet voor de gein, maar om bewustwording te creeren. Een soort postbus 51 live.quote:Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat geloven jullie niet dan? Dat iemand dit voor de gein als advertentie plaatst?
Dát geloof ik dus echt niet
Ik ben ook echt gruwelijk gepest vroegerquote:Op maandag 5 november 2012 16:17 schreef Mama_Mia het volgende:
ik word er ff naar van
stom is dat he, voelt het ineens zo dichtbij omdat het hier in de buurt gebeurt.
en omdat ik maar al te goed weet hoe het voelt, maar dat terzijde
quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook echt gruwelijk gepest vroeger
Stokken tussen de spaken van mijn fiets steken als ik langs fietste e.d.
Waardoor ik me dan te pletter viel. Allerhande scheldnamen, de hele mikmak. Jaren lang.
Mijn moeder heeft mijn vader wel eens uit zijn werk moeten bellen vroeger als 'ze' weer voor het huis stonden.
Bij mij was het op de basisschool en de dorps-MAVO.quote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
same heredrie keer van school veranderd, supersnel naar huis fietsen omdat je achtervolgd wordt, altijd het pispaaltje. Vanaf dat ik 6 was tot halverwege de universiteit
Toen wel, nu niet meer hoorquote:
Nou ja, ik denk dat als je zelfmoord gaat plegen, je FB account het laatste is waar je je druk om maakt eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef tombolafan het volgende:
Joh echt greys?
Ergens had ik trouwens in het begin het idee dat het net zoiets zou zijn als de Grote Donor ShowDus om aandacht te vestigen op hoe heftig zoiets kan zijn... JUIST omdat al die pesterijen nog zo terug te vinden zijn etc, ik snap niet dat het niet verwijderd is, dat hij niet zn facebookaccount heeft opgezegd etc. etc... En ik twijfel nog een beetje... Ik HOOP ook dat het zoiets is, want dan is het net iets minder erg...
Nou precies wat Elies zegt dus:quote:Op maandag 5 november 2012 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat geloven jullie niet dan? Dat iemand dit voor de gein als advertentie plaatst?
Dát geloof ik dus echt niet
quote:Op maandag 5 november 2012 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Het is idd meer hopen omdat het imho erger is als het echt is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop op een Grote Donor-stunt. Want ik vind het té erg
Misschien hoop ik dat gewoon wel heel hard
Zal wel niet, want dan zit het wel weer heel erg complotterig in elkaar
Bah.
En ik bagatelliseer ofzo t niet hoor, ik heb t zelf ook meegemaakt en ik kan me ergens ook wel voorstellen dat het TE erg wordt... Maar ik vind het gewoon TE erg om zomaar te geloven
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja knuppel, ik bedoel dat als ik gruwelijk gepest zou worden via internet zou ik zoveel mogelijk geheim houden en dus geen facebook enzo nemenquote:Op maandag 5 november 2012 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat als je zelfmoord gaat plegen, je FB account het laatste is waar je je druk om maakt eigenlijk.
Same here. En nadat ik er eindelijk eindelijk echt eens genoeg van had en die mafkezen te lijf ging, is het opgehouden. Dat heeft me overigens serieus een blauw oog, bloedneuzen, ect gekost.quote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Waardoor ik me dan te pletter viel. Allerhande scheldnamen, de hele mikmak. Jaren lang.
Mijn moeder heeft mijn vader wel eens uit zijn werk moeten bellen vroeger als 'ze' weer voor het huis stonden.
Idemquote:Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
Groepen zijn vaak pas een groep als je ergens tegen bent, en als je dan kwetsbaar bent/oogt dan ben je al snel degene die die rol vervult, door jou te pesten zijn zij hechter. Stomme dynamiek maar zo werkt het vaak wel.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij was het op de basisschool en de dorps-MAVO.
Ik wilde niet op die MAVO want daar zaten alle zelfde kinderen weerMaar het moest wel, want de dichtstbijzijnde HAVO was 17 km fietsen en daar vonden mijn ouders me te jong voor omdat ik toen nog twaalf was.
Op mijn vijftiende alsnog naar die HAVO 'in de grote stad' ipv in het durp en *poef*, alles over. Ik hoorde nog net niet bij de allerpopulairsten, maar ik wist echt niet wat me overkwam. Niemand die me meer 'stom' en lelijk vond. Nou ja, of ze lieten het niet merken.
En je vergeet het nooit, die stok-in-spaak momenten of dat ze voor je huis zo stonden te schreeuwen en dingen tegen je raam gooien tot zelfs mijn moeder er van ging huilen en mijn vader ging bellen.
Tot de dag van vandaag weet ik niet waar ik het aan te danken had. Ja, ik was lang, superdun, was echt een sliert met stom haar en een beugel en ga zo maar door. Dus ik was lelijk. En ik was een schijterd.
Da's het enige dat ik er van overgehouden heb, een overdreven gevoel van mensen 'moeten' pleasen en heel vaak sorry zeggen. En dat ik soms ineens heel erg dingen niet meer durf omdat ik bang ben weer 'stom' gevonden te worden. Dus het werkt best lang door ja.
Heb jij er nog last van?
Ik durfde nooit terug te slaan, kon ook niet want zij waren ALTIJD met meer tegen mij in mijn eentje.quote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. En nadat ik er eindelijk eindelijk echt eens genoeg van had en die mafkezen te lijf ging, is het opgehouden. Dat heeft me overigens serieus een blauw oog, bloedneuzen, ect gekost.
Ook van tig scholen veranderd en eindelijk op het deltion college was het eens helemaal klaar met al het gelul. God, wat was dat een genot.
Ooh, ja dat begreep ik niet uit je post. Maar ik kan niet terug lijden dat zijn pesters ook op zijn FB zitten /zatenquote:Op maandag 5 november 2012 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja knuppel, ik bedoel dat als ik gruwelijk gepest zou worden via internet zou ik zoveel mogelijk geheim houden en dus geen facebook enzo nemen
Oeh dat laatste is inderdaad heel herkenbaar. Dat als iemand naar me kijkt ga ik er standaard vanuit dat het om iets negatiefs is, dat mijn haar stom zit, dat ze me lelijk vinden, dat er iets tussen mijn tanden zit oidquote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Groepen zijn vaak pas een groep als je ergens tegen bent, en als je dan kwetsbaar bent/oogt dan ben je al snel degene die die rol vervult, door jou te pesten zijn zij hechter. Stomme dynamiek maar zo werkt het vaak wel.
Die gedachte heeft mij ook veel geholpen want als je op alle nieuwe scholen weer het mikpunt bent ga je op een gegeven moment ook denken dat het aan jezelf ligt
Ik merk vooral nog het effect in dingen beoordelen, als iemand je aankijkt of lacht dan snel negatief opvatten, denken dat complimenten grapjes zijn, dat je niet leuk genoeg bent zoals je bent.. ik ben er vrij hard van geworden, laat niet snel merken wanneer iets me kwetst, maar ten opzichte van een 5 jaar terug gaat het een stuk beter, toen liet ik zelfs bij mezelf geen gevoel toe
Ik ook niet. Totdat iemand me vol door het raam van een deur duwdequote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durfde nooit terug te slaan, kon ook niet want zij waren ALTIJD met meer tegen mij in mijn eentje.
Kansloos om aan te beginnen dan dus
Meestal? Wat is dat nou weer voor bullshitquote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh en laat ik duidelijk zijn; ik laf je meestal hoor Q, dat knuppel is niet rot bedoeld
Precies dat was het bij mij ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. Totdat iemand me vol door het raam van een deur duwdeToen had ik er echt genoeg van en had ik echt een vlaag van complete verstandverbijsterende woede dat het me serieus niks uit zou maken hoe ik eruit zou komen.
Nou he?quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef ElisaB het volgende:
We kunnen wel een lotgenotencontactengroepje oprichten
quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
En we zijn best leuk opgedroogd allemaal, al zeg ik het zelf
leidenquote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja dat begreep ik niet uit je post. Maar ik kan niet terug lijden dat zijn pesters ook op zijn FB zitten /zaten
ooh, idd herkenbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is inderdaad heel herkenbaar. Dat als iemand naar me kijkt ga ik er standaard vanuit dat het om iets negatiefs is, dat mijn haar stom zit, dat ze me lelijk vinden, dat er iets tussen mijn tanden zit oid
Hier ook, 3 jongens tegen mij in de brugklasquote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durfde nooit terug te slaan, kon ook niet want zij waren ALTIJD met meer tegen mij in mijn eentje.
Kansloos om aan te beginnen dan dus
Soms niet is datquote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meestal? Wat is dat nou weer voor bullshit
mijn vinger doet pijn dus ik ben best aan het lijdenquote:
Mja ik herken het wel. En in het geval van FB weet ik niet wat ik zou doen. Maar goed, bij FB kun je natuurlijk zelf bepalen wie je wel en niet in je lijst hebt. En tuurlijk ben je te vinden. Maar als je je profiel onwijs afschermt, valt er niet zoveel te vinden.quote:Maar ik bedoel meer dat je via een FB natuurlijk best weer te "vinden" bent, en dat zou ik heel erg willen voorkomen
Als er nu mensen van vroeger die me gepest hebben op mijn facebook zouden zitten ofzo zou ik het meteen opheffen, ik heb idd net als Greys dat ik bij een blik meteen denk dat ze me er stom uit vinden zien, en als mensen praten denk ik meteen dat het over mij gaatNet als niet vroeg weg durven bij een feestje om de mensen niet de kans te geven over me te roddelen als ik weg ben
![]()
Dit jaquote:En gelijk heeft ze ook wel hoor. Want dat bijdehand doen is ook een beetje een houding zo van "je kan beter met me lachen dan om me lachen"
Tuurlijk, maar ik weet dat een neef van mij vrienden (op FB ) is met iemand die ik dus echt haat daarom, dus ik zou nooit veel op mijn neefs wall posten bvquote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn vinger doet pijn dus ik ben best aan het lijdenvoor de rest heb je gelijk en is het vrij dom van me
![]()
[..]
Mja ik herken het wel. En in het geval van FB weet ik niet wat ik zou doen. Maar goed, bij FB kun je natuurlijk zelf bepalen wie je wel en niet in je lijst hebt. En tuurlijk ben je te vinden. Maar als je je profiel onwijs afschermt, valt er niet zoveel te vinden.
Ik ben tenminste eerlijkquote:
Wat Ing Zegt.quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zielig en rot allemaal![]()
Ben zelf gelukkig nooit gepest en heb ook nooit gepest; ik kan er heel slecht tegen als ik het bij anderen zie
Ik ben daar nu eindelijk overheen , ik maakt me daar na 47 jaar nu echt niet meer druk over , maar dat heeft wel tijd gekost eer ik dat kon.quote:Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
leiden
Maar ik bedoel meer dat je via een FB natuurlijk best weer te "vinden" bent, en dat zou ik heel erg willen voorkomen
Als er nu mensen van vroeger die me gepest hebben op mijn facebook zouden zitten ofzo zou ik het meteen opheffen, ik heb idd net als Greys dat ik bij een blik meteen denk dat ze me er stom uit vinden zien, en als mensen praten denk ik meteen dat het over mij gaatNet als niet vroeg weg durven bij een feestje om de mensen niet de kans te geven over me te roddelen als ik weg ben
![]()
Ik snap je puntquote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet dat een neef van mij vrienden (op FB ) is met iemand die ik dus echt haat daarom, dus ik zou nooit veel op mijn neefs wall posten bv
En het stomme is, als mn neef zou weten dat hij me vroeger gepest heeft dan slaat ie m in elkaar
Ik heb uiteindelijk maar gewoon besloten dat als men me niet leuk vind oid, ze de tering kunnen krijgen. "ze kunnen beter over me lullen dan van me vreten". Maar dat werkt ook niet altijd hoor hieroquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben daar nu eindelijk overheen , ik maakt me daar na 47 jaar nu echt niet meer druk over , maar dat heeft wel tijd gekost eer ik dat kon.
Ik kan het al steeds beterquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben daar nu eindelijk overheen , ik maakt me daar na 47 jaar nu echt niet meer druk over , maar dat heeft wel tijd gekost eer ik dat kon.
Oh, nou, ik deed wel rokjes aan. Die vervolgens omhoog getrokken werdenquote:Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou ben ik ook wel zo'n kneus dat ik dan beslissingen neem in mn leven die heel goed te veroordelen zijn, dus ik roep het wel over me af een beetje
Mn moeder zei vroeger toen ik op de basisschool gepest werd door de meisjes uit mn klas "doe dan een keer een jurkje of rokje aan ofzo, misschien vinden ze je dan leuker?"
En dan zei ik "als ze me met een broek (en wat voor broek als ik nu foto's zie) niet leuk vinden hoef ik ze niet als ze me met een rokje wel leuk vinden"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tombo, daar maak je het leven makkelijker door
Maar waarom zou je je veranderen voor een ander? Ze nemen je maar zoals je bent.quote:Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou ben ik ook wel zo'n kneus dat ik dan beslissingen neem in mn leven die heel goed te veroordelen zijn, dus ik roep het wel over me af een beetje
Mn moeder zei vroeger toen ik op de basisschool gepest werd door de meisjes uit mn klas "doe dan een keer een jurkje of rokje aan ofzo, misschien vinden ze je dan leuker?"
En dan zei ik "als ze me met een broek (en wat voor broek als ik nu foto's zie) niet leuk vinden hoef ik ze niet als ze me met een rokje wel leuk vinden"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tombo, daar maak je het leven makkelijker door
Noujaquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Ing Zegt.
wel ben ik min de 5e klas lagere school het lijdend voorwerp van de lerares geweest. Zij had een enorm oog op mijn vader, maar hij gelukkig niet op die heks. ( mijn ouders waren toen al gescheiden)
Mij na laten blijven op mijn verjaardag. Toen ik mijn arm had gebroken moest ik van haar persé met die hand opnieuw leren schrijven. En toen dacht de grootste pester van de klas ook even om mij te pesten. Die heb ik gelijk een blauw oog geslagen![]()
En toen wilde de lerares mij schorsen![]()
maar toen kwam mijn papa en toen werd zij dus tijdelijk op nonactief gezet nadat alles uitkwam.
Kutwijf dat het was
Whehehehehehquote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, nou, ik deed wel rokjes aan. Die vervolgens omhoog getrokken werden
Dus dat had niet per se iets uit hoeven halen.
Tuurlijk, vind ik nu ook (en toen dus ook) maar nu heb ik zoiets van dat had ik toen beter ff anders kunnen doenquote:Op maandag 5 november 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je veranderen voor een ander? Ze nemen je maar zoals je bent.
Het was een echte heksquote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nouja! Dat vind ik wel heel erg gemeen, vooral omdat zij een machtspositie had.
Lager dan laag, zoiets....echtquote:
Maar ik snap dan niet zo goed waarom je nu denkt dat je het beter anders had kunnen doen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wheheheheheh
Nou ja ik deed gewoon 0 effort om er bij te horen, had misschien wel gescheeld in de acceptatie
[..]
Tuurlijk, vind ik nu ook (en toen dus ook) maar nu heb ik zoiets van dat had ik toen beter ff anders kunnen doen
http://www.dinnerjudge.nl(...)-days/recensies.htmlquote:Query errur:Out of resources when opening file './admin_dinnerj/city.MYD' (Errcode: 24)
SELECT r.*, r.coordinateID AS rcID, rc.x AS rcX,rc.y AS rcY, rc.accuracy AS rcAccucary, p.provincie, p.provincieID, p.coordinateID AS pcID, pc.x AS pcX,pc.y AS pcY, pc.accuracy AS pcAccucary, c.city,c.cityID,c.cityurlname, c.coordinateID AS ccID, cc.x AS ccX, cc.y AS ccY, cc.accuracy AS ccAccucary FROM restaurant r INNER JOIN provincie p ON r.provincieID = p.provincieID INNER JOIN city c ON r.cityID = c.cityID LEFT JOIN coordinate rc ON r.coordinateID=rc.coordinateID LEFT JOIN coordinate pc ON p.coordinateID=pc.coordinateID LEFT JOIN coordinate cc ON c.coordinateID=cc.coordinateID WHERE r.urlname = 'ijscafe-happy-days' AND p.provincie = 'overijssel' AND c.cityurlname = 'denekamp' LIMIT 1
quote:Op maandag 5 november 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je veranderen voor een ander? Ze nemen je maar zoals je bent.
EEn stoommaaltijdquote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar niet opsommen hoe ik gepest werd![]()
Luchtiger onderwerp: wat eet iedereen vanavond? Ik schnitzel en spitskool
Jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Schokkende rouwadvertentie na zelfmoord gepeste jongen III
En van die post breekt mijn hart dan weer een beetje.
Omdat ik achteraf gezien best nog lang (nu nog steeds wel dus) last heb (gehad) van dat gepest van toen. Dus als ik toen meer moeite had gedaan en daardoor minder gepest was ik misschien nu een makkelijker leven zou hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik snap dan niet zo goed waarom je nu denkt dat je het beter anders had kunnen doen.
Ik vind je anders een behoorlijke felle tantequote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik achteraf gezien best nog lang (nu nog steeds wel dus) last heb (gehad) van dat gepest van toen. Dus als ik toen meer moeite had gedaan en daardoor minder gepest was ik misschien nu een makkelijker leven zou hebben
Ofzo
Vooral dit stukje:quote:
quote:Ben nu 52 en nog steeds zo onzeker als de pest, ik sloof me uit voor anderen om vooral maar aardig gevonden te worden en altijd bang hoe anderen over me denken en altijd maar denken dat ik iets fout doe.
Chipolataworstjes, gebakken aardappels en saladequote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Bietjes, aardappels, karboquote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Ja, maar dat komt dus door wat Q ook zegt een houding; aanvallen om maar niet aangevallen te wordenquote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind je anders een behoorlijke felle tante![]()
ik geloof dat je inmiddels aardig gebekt bent om goed voor jezelf op te komen. Dit bedoel ik uiteraard positief
Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het een stomme gedachten.quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik achteraf gezien best nog lang (nu nog steeds wel dus) last heb (gehad) van dat gepest van toen. Dus als ik toen meer moeite had gedaan en daardoor minder gepest was ik misschien nu een makkelijker leven zou hebben
Ofzo
Jup, ook heel herkenbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik kan ook heel lastig "nee" zeggen door al het gedoe trouwensGrenzen aangeven enzo, ben altijd bang dat mensen me dan niet meer aardig vinden... En als ik het dan een keer doe en mensen gaan er TOCH overheen ben ik dagen van slag
En toch ben jij daar met name het laatste jaar veel beter in geworden; zeggen wat je wel en niet wilt.quote:
Ja. Maar nog steeds merk ik wel dat ze het verdomd lastig vind somsquote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch ben jij daar met name het laatste jaar veel beter in geworden; zeggen wat je wel en niet wilt.
Altijd wel eenerachter, maar dat is je vergeven
En nog tijdenlang erover doormalen...quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik kan ook heel lastig "nee" zeggen door al het gedoe trouwensGrenzen aangeven enzo, ben altijd bang dat mensen me dan niet meer aardig vinden... En als ik het dan een keer doe en mensen gaan er TOCH overheen ben ik dagen van slag
Ja omdat ik nooit nee durf te zeggenquote:Op maandag 5 november 2012 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo is eiks stiekem een heel lief meisje heur
Omdat ik er echt bewust mee bezig ben, omdat ik het zelf heel erg vind dat het nog steeds zo doorwerktquote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch ben jij daar met name het laatste jaar veel beter in geworden; zeggen wat je wel en niet wilt.
Is het ook, volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje.quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Maar nog steeds merk ik wel dat ze het verdomd lastig vind soms
En dan 2 weken later alsog doenquote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan 2 weken later alsog doen
Ik vind het ook een stomme gedachtequote:Op maandag 5 november 2012 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het een stomme gedachten.
Het is toch eigenlijk te debiel voor woorden dat je je maar naar de maatstaven van een ander moet meten omdat je anders gepest wordt en daar nog jaren later last van hebt.
Oh god, wilde je me niet naar Schiphol brengen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja omdat ik nooit nee durf te zeggen![]()
![]()
Zeker!quote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het ook, volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje.
Maar je kunt soms beter eerlijk zeggen wat je wilt, dan achteraf balen van jezelf
Psycholoog kan helpen (geen grapje)quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook een stomme gedachte
Maar ik heb hem wel GET IT OUT OF MY HEAD!
YWquote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik er echt bewust mee bezig ben, omdat ik het zelf heel erg vind dat het nog steeds zo doorwerktBen mezelf op bepaalde vlakken echt een beetje aan het proberen te dwingen en dan te denken 'so be it, als ze me dan niet meer aardig vinden'.
Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan er echt wakker om liggenMaar wel heel lief dat je zegt dat het je is opgevallen!
![]()
Dat doet me goed. Want ik werk aan mezelf, zo gezegd.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
En soms merk ik dat mijn eerlijkheid niet echt goed valt en daar schrik ik me dan echt helemaal het leplazerus van![]()
En ga ik daar vervolgens vriendinnen mee lastig vallen
Hahahahahahahaha jawellllllllllllllllllllllquote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god, wilde je me niet naar Schiphol brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh en even eerlijk weer:quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan 2 weken later alsog doen
Maar wat ing zegt. Je kan beter duidelijk zeggen wat je wilt, dan de ander te pleasen en achteraf te denken "godverdomme! Ik heb daar helemaal geen zin in!"quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
En soms merk ik dat mijn eerlijkheid niet echt goed valt en daar schrik ik me dan echt helemaal het leplazerus van![]()
Ik ben ook een waarheid-nazi. Op zijn best verdraai ik woorden of gebeurtenissen, maar echt liegen dat gaat mij slecht af.quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Heb ik al gehad, daarom kan ik het wel onderkennen en er beter mee omgaan enzoquote:
Gelukkig zit er een blokkeerfunctie op WAquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha jawellllllllllllllllllllll
Dat heb ik notabene zelf aangebodenDat laatste klinkt dan toch weer iets minder liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar nee, ik heb altijd graag dat mensen daarover eerlijk tegen me zijn, dus jouw Nee accepteer ik met liefde
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Beter mee omgaanquote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb ik al gehad, daarom kan ik het wel onderkennen en er beter mee omgaan enzo
Wannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnt ik had er ook nog een veroordelende vader bij, oh joy
OH NOES STRAKS VIND ING ME NIET MEER LIEFquote:Op maandag 5 november 2012 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt dan toch weer iets minder lief![]()
![]()
pfjoewquote:Maar nee, ik heb altijd graag dat mensen daarover eerlijk tegen me zijn, dus jouw Nee accepteer ik met liefde
Nog 1 d/t fout en ik vind je niet meer lief.quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OH NOES STRAKS VIND ING ME NIET MEER LIEF
[..]
pfjoew
Ja, maar... erhm. Het was geen kwestie van helemaal geen zin in hebben, het was in dit geval een kwestie van eerlijk aan iemand toegeven dat ik me er niet helemaal bij op mijn gemak voel.quote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wat ing zegt. Je kan beter duidelijk zeggen wat je wilt, dan de ander te pleasen en achteraf te denken "godverdomme! Ik heb daar helemaal geen zin in!"
quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een blokkeerfunctie op WA
Die rol Is Q al toebedeeldquote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Je mag niet jokken, ander trek ik je rokje omhoog
sinds vanmiddag al, ik had dr vanmiddag al geapt en die komt nie an.quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef Muis006 het volgende:
WIL IK GREES WHATSAPPEN LIGT IE ERUIT
Oy vey!
Maar ik heb nog wel met mijn fysio geappt.quote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
sinds vanmiddag al, ik had dr vanmiddag al geapt en die komt nie an.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wel met mijn fysio geappt.
Grees heeft ons geblokkeerd!
Scherpquote:Op maandag 5 november 2012 19:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik eet witte rijst
Ik had moeten vergaderen, maar ik bedacht me net op tijd dat vergaderen op een paar happen lunch op nou ook weer niet zo'n goed idee is
Ja, daar kun je op wachten danquote:Op maandag 5 november 2012 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Scherp
Mijn neefje heeft nu ook mn oom aangestoken die zaterdag is wezen helpen
Ik wacht tot het bij mij inslaat![]()
Nou ja, tot nu toe zijn alle zieken boven de 50, dus ik ga er van uit dat ik het overleefquote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daar kun je op wachten dan
Mooi! Ik wilde vooral ook maar overslaan. Totaal geen zin om ziek te worden. Puntquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe zijn alle zieken boven de 50, dus ik ga er van uit dat ik het overleef
Oh ja, vast welquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe zijn alle zieken boven de 50, dus ik ga er van uit dat ik het overleef
Jaquote:
Dat krijg je he; uiteindelijk blijft de echte harde kern overquote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
JaVerhip!
Maar naar mijn zus gaat ie er niet uit, al een half uur. En ik zie ook van niemand wanneer ze voor het laatst online waren. Dus dan hebben ze me vast allemaal op block behalve jij![]()
Verwarming aandoen.quote:
Bij sommigen jaquote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen kan gerust zijn: WA werkt weer.
quote:
Japs. De middengroep (of zwijgende meerderheid) zorgt ervoor dat de pestkop zijn werk kan doen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef Qwea het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)wij_zijn_de_pesters/
goed artikel
Was het eng? Of emo? Ik heb nog nooit een seconde Dexter gezien dus geen idee wat voor iets het isquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk is het een vluggertje
Net de laatste aflevering van Dexter gekeken, ik wacht nog wel ff met op bed gaan
Awwwwquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idem. Met een heeeele zielige man naast me![]()
Engquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het eng? Of emo? Ik heb nog nooit een seconde Dexter gezien dus geen idee wat voor iets het is![]()
Ik lig al maar ik kan niet slapen
meldt zich aan.... hier is het ook gestopt * een stuk minder geworden * nadat ik de totaal verkeerde (die op het verkeerde moment op de verkeerde plek stond) een gebroken neus sloeg. Jammer genoeg gingen de pesters mee naar mijn middelbare school, gelukkig trof ik daar ook een groep leuke meiden en samen hebben we ons er doorgeslagen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef ElisaB het volgende:
We kunnen wel een lotgenotencontactengroepje oprichten
Die had ik gisteren alquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey Q, je hebt je Sintmuts weer op
Daartje is weer een stuk beter![]()
![]()
![]()
Alleen haar miauw is nog steeds stuk, dus dat is echt héél raar![]()
Hoe is het met Muis? (van nip)
Nog steeds veel pijn en loopt er zo min mogelijk op. Loopt tegenwoordig op 3 poten. Als ooit een voorpoot er af moet hoef ik me iig geen zorgen te maken dat ie zich niet kan redden met 3 potenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey Q, je hebt je Sintmuts weer op
![]()
![]()
Hoe is het met Muis? (van nip)
Daar maakt ze normaal veel gebruik van?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
![]()
Als je aan haar zit te prutsen wel ja. En dat doe ik nogal veel op dit momentquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar maakt ze normaal veel gebruik van?
Oh bahquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nog steeds veel pijn en loopt er zo min mogelijk op. Loopt tegenwoordig op 3 poten. Als ooit een voorpoot er af moet hoef ik me iig geen zorgen te maken dat ie zich niet kan redden met 3 poten
Muis krijgt pijnstillers maar die lijken geen effect te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |