Ik ook niet. Totdat iemand me vol door het raam van een deur duwdequote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durfde nooit terug te slaan, kon ook niet want zij waren ALTIJD met meer tegen mij in mijn eentje.
Kansloos om aan te beginnen dan dus
Meestal? Wat is dat nou weer voor bullshitquote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh en laat ik duidelijk zijn; ik laf je meestal hoor Q, dat knuppel is niet rot bedoeld
Precies dat was het bij mij ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. Totdat iemand me vol door het raam van een deur duwdeToen had ik er echt genoeg van en had ik echt een vlaag van complete verstandverbijsterende woede dat het me serieus niks uit zou maken hoe ik eruit zou komen.
Nou he?quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef ElisaB het volgende:
We kunnen wel een lotgenotencontactengroepje oprichten
quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
En we zijn best leuk opgedroogd allemaal, al zeg ik het zelf
leidenquote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja dat begreep ik niet uit je post. Maar ik kan niet terug lijden dat zijn pesters ook op zijn FB zitten /zaten
ooh, idd herkenbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is inderdaad heel herkenbaar. Dat als iemand naar me kijkt ga ik er standaard vanuit dat het om iets negatiefs is, dat mijn haar stom zit, dat ze me lelijk vinden, dat er iets tussen mijn tanden zit oid
Hier ook, 3 jongens tegen mij in de brugklasquote:Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durfde nooit terug te slaan, kon ook niet want zij waren ALTIJD met meer tegen mij in mijn eentje.
Kansloos om aan te beginnen dan dus
Soms niet is datquote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meestal? Wat is dat nou weer voor bullshit
mijn vinger doet pijn dus ik ben best aan het lijdenquote:
Mja ik herken het wel. En in het geval van FB weet ik niet wat ik zou doen. Maar goed, bij FB kun je natuurlijk zelf bepalen wie je wel en niet in je lijst hebt. En tuurlijk ben je te vinden. Maar als je je profiel onwijs afschermt, valt er niet zoveel te vinden.quote:Maar ik bedoel meer dat je via een FB natuurlijk best weer te "vinden" bent, en dat zou ik heel erg willen voorkomen
Als er nu mensen van vroeger die me gepest hebben op mijn facebook zouden zitten ofzo zou ik het meteen opheffen, ik heb idd net als Greys dat ik bij een blik meteen denk dat ze me er stom uit vinden zien, en als mensen praten denk ik meteen dat het over mij gaatNet als niet vroeg weg durven bij een feestje om de mensen niet de kans te geven over me te roddelen als ik weg ben
![]()
Dit jaquote:En gelijk heeft ze ook wel hoor. Want dat bijdehand doen is ook een beetje een houding zo van "je kan beter met me lachen dan om me lachen"
Tuurlijk, maar ik weet dat een neef van mij vrienden (op FB ) is met iemand die ik dus echt haat daarom, dus ik zou nooit veel op mijn neefs wall posten bvquote:Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
mijn vinger doet pijn dus ik ben best aan het lijdenvoor de rest heb je gelijk en is het vrij dom van me
![]()
[..]
Mja ik herken het wel. En in het geval van FB weet ik niet wat ik zou doen. Maar goed, bij FB kun je natuurlijk zelf bepalen wie je wel en niet in je lijst hebt. En tuurlijk ben je te vinden. Maar als je je profiel onwijs afschermt, valt er niet zoveel te vinden.
Ik ben tenminste eerlijkquote:
Wat Ing Zegt.quote:Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zielig en rot allemaal![]()
Ben zelf gelukkig nooit gepest en heb ook nooit gepest; ik kan er heel slecht tegen als ik het bij anderen zie
Ik ben daar nu eindelijk overheen , ik maakt me daar na 47 jaar nu echt niet meer druk over , maar dat heeft wel tijd gekost eer ik dat kon.quote:Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
leiden
Maar ik bedoel meer dat je via een FB natuurlijk best weer te "vinden" bent, en dat zou ik heel erg willen voorkomen
Als er nu mensen van vroeger die me gepest hebben op mijn facebook zouden zitten ofzo zou ik het meteen opheffen, ik heb idd net als Greys dat ik bij een blik meteen denk dat ze me er stom uit vinden zien, en als mensen praten denk ik meteen dat het over mij gaatNet als niet vroeg weg durven bij een feestje om de mensen niet de kans te geven over me te roddelen als ik weg ben
![]()
Ik snap je puntquote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet dat een neef van mij vrienden (op FB ) is met iemand die ik dus echt haat daarom, dus ik zou nooit veel op mijn neefs wall posten bv
En het stomme is, als mn neef zou weten dat hij me vroeger gepest heeft dan slaat ie m in elkaar
Ik heb uiteindelijk maar gewoon besloten dat als men me niet leuk vind oid, ze de tering kunnen krijgen. "ze kunnen beter over me lullen dan van me vreten". Maar dat werkt ook niet altijd hoor hieroquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben daar nu eindelijk overheen , ik maakt me daar na 47 jaar nu echt niet meer druk over , maar dat heeft wel tijd gekost eer ik dat kon.
Ik kan het al steeds beterquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben daar nu eindelijk overheen , ik maakt me daar na 47 jaar nu echt niet meer druk over , maar dat heeft wel tijd gekost eer ik dat kon.
Oh, nou, ik deed wel rokjes aan. Die vervolgens omhoog getrokken werdenquote:Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou ben ik ook wel zo'n kneus dat ik dan beslissingen neem in mn leven die heel goed te veroordelen zijn, dus ik roep het wel over me af een beetje
Mn moeder zei vroeger toen ik op de basisschool gepest werd door de meisjes uit mn klas "doe dan een keer een jurkje of rokje aan ofzo, misschien vinden ze je dan leuker?"
En dan zei ik "als ze me met een broek (en wat voor broek als ik nu foto's zie) niet leuk vinden hoef ik ze niet als ze me met een rokje wel leuk vinden"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tombo, daar maak je het leven makkelijker door
Maar waarom zou je je veranderen voor een ander? Ze nemen je maar zoals je bent.quote:Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou ben ik ook wel zo'n kneus dat ik dan beslissingen neem in mn leven die heel goed te veroordelen zijn, dus ik roep het wel over me af een beetje
Mn moeder zei vroeger toen ik op de basisschool gepest werd door de meisjes uit mn klas "doe dan een keer een jurkje of rokje aan ofzo, misschien vinden ze je dan leuker?"
En dan zei ik "als ze me met een broek (en wat voor broek als ik nu foto's zie) niet leuk vinden hoef ik ze niet als ze me met een rokje wel leuk vinden"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tombo, daar maak je het leven makkelijker door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |