abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2012 @ 16:57:23 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854050
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik durfde nooit terug te slaan, kon ook niet want zij waren ALTIJD met meer tegen mij in mijn eentje.
Kansloos om aan te beginnen dan dus :P
Ik ook niet. Totdat iemand me vol door het raam van een deur duwde :') Toen had ik er echt genoeg van en had ik echt een vlaag van complete verstandverbijsterende woede dat het me serieus niks uit zou maken hoe ik eruit zou komen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 5 november 2012 @ 16:57:43 #152
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_118854065
We kunnen wel een lotgenotencontactengroepje oprichten O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 5 november 2012 @ 16:57:49 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854069
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh en laat ik duidelijk zijn; ik laf je meestal hoor Q, dat knuppel is niet rot bedoeld :*
Meestal? Wat is dat nou weer voor bullshit :{w
pi_118854117
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ook niet. Totdat iemand me vol door het raam van een deur duwde :') Toen had ik er echt genoeg van en had ik echt een vlaag van complete verstandverbijsterende woede dat het me serieus niks uit zou maken hoe ik eruit zou komen.
Precies dat was het bij mij ook
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 17:00:20 #155
163650 Greys
pi_118854179
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef ElisaB het volgende:
We kunnen wel een lotgenotencontactengroepje oprichten O+
Nou he? :D
En we zijn best leuk opgedroogd allemaal, al zeg ik het zelf :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 november 2012 @ 17:00:37 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118854193
Wat zielig en rot allemaal -O-
Ben zelf gelukkig nooit gepest en heb ook nooit gepest; ik kan er heel slecht tegen als ik het bij anderen zie :{
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 5 november 2012 @ 17:00:56 #157
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118854206
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou he? :D
En we zijn best leuk opgedroogd allemaal, al zeg ik het zelf :7
:9~
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_118854211
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh, ja dat begreep ik niet uit je post. Maar ik kan niet terug lijden dat zijn pesters ook op zijn FB zitten /zaten
leiden :P

Maar ik bedoel meer dat je via een FB natuurlijk best weer te "vinden" bent, en dat zou ik heel erg willen voorkomen :Y

Als er nu mensen van vroeger die me gepest hebben op mijn facebook zouden zitten ofzo zou ik het meteen opheffen, ik heb idd net als Greys dat ik bij een blik meteen denk dat ze me er stom uit vinden zien, en als mensen praten denk ik meteen dat het over mij gaat :') Net als niet vroeg weg durven bij een feestje om de mensen niet de kans te geven over me te roddelen als ik weg ben :') :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 5 november 2012 @ 17:01:28 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854230
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh dat laatste is inderdaad heel herkenbaar. Dat als iemand naar me kijkt ga ik er standaard vanuit dat het om iets negatiefs is, dat mijn haar stom zit, dat ze me lelijk vinden, dat er iets tussen mijn tanden zit oid :')
ooh, idd herkenbaar.

En denken "Maar wat nou als men denkt dat ik er stom uitzie???"

Ik moest laatst wel een klein beetje lachen, want ik zat in de kroeg (jaja) en ik liep weer bijdehand te doen met mijn grote smoelwerk en toen zij dat meisje dus "ja je kan je muur wel optrekken tot onder je lippen, maar uiteindelijk zul je toch mensen binnen moeten laten. Best kut he, dat ik zo duidelijk zie dat je je muur optrekt"

En gelijk heeft ze ook wel hoor. Want dat bijdehand doen is ook een beetje een houding zo van "je kan beter met me lachen dan om me lachen"

Maar het is gewoon triest dat zoiets als pesten zo onwijs je leven kan verneuken of in het geval van tim kan beëindigen.
pi_118854245
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik durfde nooit terug te slaan, kon ook niet want zij waren ALTIJD met meer tegen mij in mijn eentje.
Kansloos om aan te beginnen dan dus :P
Hier ook, 3 jongens tegen mij in de brugklas *O* :r

Later andere klas gelukkig maar wel nogal getackeld in de gang :')
pi_118854279
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Meestal? Wat is dat nou weer voor bullshit :{w
Soms niet is dat :Y :*
  maandag 5 november 2012 @ 17:03:26 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854305
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mijn vinger doet pijn dus ik ben best aan het lijden :{w voor de rest heb je gelijk en is het vrij dom van me _O-

quote:
Maar ik bedoel meer dat je via een FB natuurlijk best weer te "vinden" bent, en dat zou ik heel erg willen voorkomen :Y

Als er nu mensen van vroeger die me gepest hebben op mijn facebook zouden zitten ofzo zou ik het meteen opheffen, ik heb idd net als Greys dat ik bij een blik meteen denk dat ze me er stom uit vinden zien, en als mensen praten denk ik meteen dat het over mij gaat :') Net als niet vroeg weg durven bij een feestje om de mensen niet de kans te geven over me te roddelen als ik weg ben :') :@
Mja ik herken het wel. En in het geval van FB weet ik niet wat ik zou doen. Maar goed, bij FB kun je natuurlijk zelf bepalen wie je wel en niet in je lijst hebt. En tuurlijk ben je te vinden. Maar als je je profiel onwijs afschermt, valt er niet zoveel te vinden.
pi_118854322
quote:
En gelijk heeft ze ook wel hoor. Want dat bijdehand doen is ook een beetje een houding zo van "je kan beter met me lachen dan om me lachen"
Dit ja
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 5 november 2012 @ 17:04:08 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854337
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Soms niet is dat :Y :*
}:|
pi_118854373
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 17:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

mijn vinger doet pijn dus ik ben best aan het lijden :{w voor de rest heb je gelijk en is het vrij dom van me _O-

[..]

Mja ik herken het wel. En in het geval van FB weet ik niet wat ik zou doen. Maar goed, bij FB kun je natuurlijk zelf bepalen wie je wel en niet in je lijst hebt. En tuurlijk ben je te vinden. Maar als je je profiel onwijs afschermt, valt er niet zoveel te vinden.
Tuurlijk, maar ik weet dat een neef van mij vrienden (op FB ) is met iemand die ik dus echt haat daarom, dus ik zou nooit veel op mijn neefs wall posten bv :)

En het stomme is, als mn neef zou weten dat hij me vroeger gepest heeft dan slaat ie m in elkaar _O-
pi_118854410
quote:
8s.gif Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

}:|
Ik ben tenminste eerlijk :D Soms ben je onuitstaanbaar vervelend O+

Maar okee okee, laf joe ennieweej
pi_118854450
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zielig en rot allemaal -O-
Ben zelf gelukkig nooit gepest en heb ook nooit gepest; ik kan er heel slecht tegen als ik het bij anderen zie :{
Wat Ing Zegt.

wel ben ik min de 5e klas lagere school het lijdend voorwerp van de lerares geweest. Zij had een enorm oog op mijn vader, maar hij gelukkig niet op die heks. ( mijn ouders waren toen al gescheiden)
Mij na laten blijven op mijn verjaardag. Toen ik mijn arm had gebroken moest ik van haar persé met die hand opnieuw leren schrijven. En toen dacht de grootste pester van de klas ook even om mij te pesten. Die heb ik gelijk een blauw oog geslagen :{w
En toen wilde de lerares mij schorsen :')
maar toen kwam mijn papa en toen werd zij dus tijdelijk op nonactief gezet nadat alles uitkwam.
Kutwijf dat het was :r
pi_118854455
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben daar nu eindelijk overheen , ik maakt me daar na 47 jaar nu echt niet meer druk over , maar dat heeft wel tijd gekost eer ik dat kon.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 5 november 2012 @ 17:06:48 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854456
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik weet dat een neef van mij vrienden (op FB ) is met iemand die ik dus echt haat daarom, dus ik zou nooit veel op mijn neefs wall posten bv :)

En het stomme is, als mn neef zou weten dat hij me vroeger gepest heeft dan slaat ie m in elkaar _O-
Ik snap je punt :Y
  maandag 5 november 2012 @ 17:07:11 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854475
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef tombolafan het volgende:

onuitstaanbaar vervelend O+

O+ Tell me something new :P
  maandag 5 november 2012 @ 17:08:22 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854520
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik ben daar nu eindelijk overheen , ik maakt me daar na 47 jaar nu echt niet meer druk over , maar dat heeft wel tijd gekost eer ik dat kon.
Ik heb uiteindelijk maar gewoon besloten dat als men me niet leuk vind oid, ze de tering kunnen krijgen. "ze kunnen beter over me lullen dan van me vreten". Maar dat werkt ook niet altijd hoor hiero _O-
pi_118854542
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik kan het al steeds beter *O* Heb nu vaker zoiets van "het zal wel, laat maar lullen" :P

Maar ook nog vaak zat dat ik denk oooooooooooooooooooooooooooow ze vinden me vast stom en praten over me nu :%
pi_118854616
Nou ben ik ook wel zo'n kneus dat ik dan beslissingen neem in mn leven die heel goed te veroordelen zijn, dus ik roep het wel over me af een beetje _O-

Mn moeder zei vroeger toen ik op de basisschool gepest werd door de meisjes uit mn klas "doe dan een keer een jurkje of rokje aan ofzo, misschien vinden ze je dan leuker?"

En dan zei ik "als ze me met een broek (en wat voor broek als ik nu foto's zie :X ) niet leuk vinden hoef ik ze niet als ze me met een rokje wel leuk vinden"

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tombo, daar maak je het leven makkelijker door :|W
  maandag 5 november 2012 @ 17:12:06 #174
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118854665
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou ben ik ook wel zo'n kneus dat ik dan beslissingen neem in mn leven die heel goed te veroordelen zijn, dus ik roep het wel over me af een beetje _O-

Mn moeder zei vroeger toen ik op de basisschool gepest werd door de meisjes uit mn klas "doe dan een keer een jurkje of rokje aan ofzo, misschien vinden ze je dan leuker?"

En dan zei ik "als ze me met een broek (en wat voor broek als ik nu foto's zie :X ) niet leuk vinden hoef ik ze niet als ze me met een rokje wel leuk vinden"

Oh, nou, ik deed wel rokjes aan. Die vervolgens omhoog getrokken werden :')

Dus dat had niet per se iets uit hoeven halen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 5 november 2012 @ 17:13:29 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118854721
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef tombolafan het volgende:

Maar waarom zou je je veranderen voor een ander? Ze nemen je maar zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')