En toch ben jij daar met name het laatste jaar veel beter in geworden; zeggen wat je wel en niet wilt.quote:
Ja. Maar nog steeds merk ik wel dat ze het verdomd lastig vind somsquote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch ben jij daar met name het laatste jaar veel beter in geworden; zeggen wat je wel en niet wilt.
Altijd wel eenerachter, maar dat is je vergeven
En nog tijdenlang erover doormalen...quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik kan ook heel lastig "nee" zeggen door al het gedoe trouwensGrenzen aangeven enzo, ben altijd bang dat mensen me dan niet meer aardig vinden... En als ik het dan een keer doe en mensen gaan er TOCH overheen ben ik dagen van slag
Ja omdat ik nooit nee durf te zeggenquote:Op maandag 5 november 2012 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo is eiks stiekem een heel lief meisje heur
Omdat ik er echt bewust mee bezig ben, omdat ik het zelf heel erg vind dat het nog steeds zo doorwerktquote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch ben jij daar met name het laatste jaar veel beter in geworden; zeggen wat je wel en niet wilt.
Is het ook, volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje.quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Maar nog steeds merk ik wel dat ze het verdomd lastig vind soms
En dan 2 weken later alsog doenquote:Op maandag 5 november 2012 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan 2 weken later alsog doen
Ik vind het ook een stomme gedachtequote:Op maandag 5 november 2012 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het een stomme gedachten.
Het is toch eigenlijk te debiel voor woorden dat je je maar naar de maatstaven van een ander moet meten omdat je anders gepest wordt en daar nog jaren later last van hebt.
Oh god, wilde je me niet naar Schiphol brengen?quote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja omdat ik nooit nee durf te zeggen![]()
![]()
Zeker!quote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het ook, volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje.
Maar je kunt soms beter eerlijk zeggen wat je wilt, dan achteraf balen van jezelf
Psycholoog kan helpen (geen grapje)quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook een stomme gedachte
Maar ik heb hem wel GET IT OUT OF MY HEAD!
YWquote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik er echt bewust mee bezig ben, omdat ik het zelf heel erg vind dat het nog steeds zo doorwerktBen mezelf op bepaalde vlakken echt een beetje aan het proberen te dwingen en dan te denken 'so be it, als ze me dan niet meer aardig vinden'.
Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan, ik kan er echt wakker om liggenMaar wel heel lief dat je zegt dat het je is opgevallen!
![]()
Dat doet me goed. Want ik werk aan mezelf, zo gezegd.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
En soms merk ik dat mijn eerlijkheid niet echt goed valt en daar schrik ik me dan echt helemaal het leplazerus van![]()
En ga ik daar vervolgens vriendinnen mee lastig vallen
Hahahahahahahaha jawellllllllllllllllllllllquote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god, wilde je me niet naar Schiphol brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh en even eerlijk weer:quote:Op maandag 5 november 2012 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan 2 weken later alsog doen
Maar wat ing zegt. Je kan beter duidelijk zeggen wat je wilt, dan de ander te pleasen en achteraf te denken "godverdomme! Ik heb daar helemaal geen zin in!"quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
En soms merk ik dat mijn eerlijkheid niet echt goed valt en daar schrik ik me dan echt helemaal het leplazerus van![]()
Ik ben ook een waarheid-nazi. Op zijn best verdraai ik woorden of gebeurtenissen, maar echt liegen dat gaat mij slecht af.quote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Heb ik al gehad, daarom kan ik het wel onderkennen en er beter mee omgaan enzoquote:
Gelukkig zit er een blokkeerfunctie op WAquote:Op maandag 5 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha jawellllllllllllllllllllll
Dat heb ik notabene zelf aangebodenDat laatste klinkt dan toch weer iets minder liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar nee, ik heb altijd graag dat mensen daarover eerlijk tegen me zijn, dus jouw Nee accepteer ik met liefde
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Beter mee omgaanquote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb ik al gehad, daarom kan ik het wel onderkennen en er beter mee omgaan enzo
Wannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnt ik had er ook nog een veroordelende vader bij, oh joy
OH NOES STRAKS VIND ING ME NIET MEER LIEFquote:Op maandag 5 november 2012 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt dan toch weer iets minder lief![]()
![]()
pfjoewquote:Maar nee, ik heb altijd graag dat mensen daarover eerlijk tegen me zijn, dus jouw Nee accepteer ik met liefde
Nog 1 d/t fout en ik vind je niet meer lief.quote:Op maandag 5 november 2012 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OH NOES STRAKS VIND ING ME NIET MEER LIEF
[..]
pfjoew
Ja, maar... erhm. Het was geen kwestie van helemaal geen zin in hebben, het was in dit geval een kwestie van eerlijk aan iemand toegeven dat ik me er niet helemaal bij op mijn gemak voel.quote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wat ing zegt. Je kan beter duidelijk zeggen wat je wilt, dan de ander te pleasen en achteraf te denken "godverdomme! Ik heb daar helemaal geen zin in!"
quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een blokkeerfunctie op WA
Die rol Is Q al toebedeeldquote:Op maandag 5 november 2012 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Je mag niet jokken, ander trek ik je rokje omhoog
sinds vanmiddag al, ik had dr vanmiddag al geapt en die komt nie an.quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef Muis006 het volgende:
WIL IK GREES WHATSAPPEN LIGT IE ERUIT
Oy vey!
Maar ik heb nog wel met mijn fysio geappt.quote:Op maandag 5 november 2012 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
sinds vanmiddag al, ik had dr vanmiddag al geapt en die komt nie an.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wel met mijn fysio geappt.
Grees heeft ons geblokkeerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |