4 uurquote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef ElisaB het volgende:
Ah! Herkenbaar! Ik moet morgenochtend naar Drachten en moet er om 11:00 uur zijn. Hoe laat zal ik eens weggaan?
Hee wat vervelend! Loopt hij er nog steeds niet op?quote:Op maandag 5 november 2012 10:57 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Vanmiddag naar de DA want Muis heeft nog zo'n zeer pootje
Neequote:Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee wat vervelend! Loopt hij er nog steeds niet op?
Ik ben bijna twee keer zo oudquote:
Hoe lang moet je nog wachten dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bijna twee keer zo oud
Had ik je al eens verteld dat wijsheid met de jaren komt
Hou je al wat binnen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, arme muis![]()
5 kilo kwijt in één weekend. Gelukkig kan ik ze makkelijk missen
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...quote:
Ah, gezelligquote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...
Vannacht de hele nacht in bed kunnen blijven, dat scheelt al een hele hoop. Niet echt kunnen slapen, want ik heb mister_d aangestoken, dus die is de hele nacht in touw geweest. Maar dat beetje rust doet al een hele hoop goed
Niet je favoriete manier van afvallen zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, arme muis![]()
5 kilo kwijt in één weekend. Gelukkig kan ik ze makkelijk missen
Wat gemeen van je!quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...
Vannacht de hele nacht in bed kunnen blijven, dat scheelt al een hele hoop. Niet echt kunnen slapen, want ik heb mister_d aangestoken, dus die is de hele nacht in touw geweest. Maar dat beetje rust doet al een hele hoop goed
De ontsteking is eruit lijkt het, maar ik had gedacht dat het er al wel wat mooier uit zou zien, ze lijkt een beetje op het bruidje van Frankensteinquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Oognip het volgende:
Je bent er wel mooi klaar mee, md
Hoe gaat het met Daartje?
Nee, dan maar liever op de hometrainerquote:Op maandag 5 november 2012 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet je favoriete manier van afvallen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |