Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Mogge !!quote:
wow... das wel heel snel, fijn dag verder, ik hoop iets rustigerquote:Op maandag 5 november 2012 07:15 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
Race tegen de klok, wekker niet gehoord, douchen, eten maken, nog wat printen, sporttas vullen en graaien, en richting de auto vliegen in 12 min.
En t lukt ook nog
Lekker geslapen ?quote:Op maandag 5 november 2012 08:00 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
HA bellen, kliniek bellen. Druk programma vandaag
Ik kan het me voorstellen maar het zal zo ook niet veel beter worden denk ik Q en hoe sneller ben je er ook weer vanafquote:Op maandag 5 november 2012 08:49 schreef Qwea het volgende:
Gisteren leek het een goed idee om de kaakchirurg te bellen voor vervroeging...
Vandaag nietmen ik poep in mn broek
Mogguh btw
komt wel goed. Alleen dat gezeur op de weg. Begin om 8.30 en moet voor 7.15 vertrekken blijkbaar om op tijd te zijn voor 25km af te leggen... A2 en Maastrichtquote:Op maandag 5 november 2012 07:15 schreef Adnap het volgende:
[..]
wow... das wel heel snel, fijn dag verder, ik hoop iets rustiger
En de treinen van en naar Mestreech rijden ook al niet vandaag, dus het zal wel drukker zijn op de weg.quote:Op maandag 5 november 2012 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
komt wel goed. Alleen dat gezeur op de weg. Begin om 8.30 en moet voor 7.15 vertrekken blijkbaar om op tijd te zijn voor 25km af te leggen... A2 en Maastricht
Jezus, da's irritantquote:Op maandag 5 november 2012 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
komt wel goed. Alleen dat gezeur op de weg. Begin om 8.30 en moet voor 7.15 vertrekken blijkbaar om op tijd te zijn voor 25km af te leggen... A2 en Maastricht
dat viel eigenlijk wel mee qua extra drukte, tis daar iedere morgen feestquote:Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En de treinen van en naar Mestreech rijden ook al niet vandaag, dus het zal wel drukker zijn op de weg.
alles uit behalve mn slippertsquote:Op maandag 5 november 2012 01:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou graag altijd en overal de slipperts aan ja![]()
![]()
12 nov, 14uquote:Op maandag 5 november 2012 09:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jezus, da's irritant
Toen ik in Zwolle werkte had ik soms een kortere reistijd vanuit Friesland dan sommige collega's die in Zwolle woonden, maar door de stad moesten met de auto.
Q, laat Mo anders bellen, het moet nou eenmaal gebeuren.
Maar ik snap je angst heul goed hoor, lag zelf bijna te janken bij meneer de kaakchirurg en achteraf viel het me echt heel erg mee
Herkenbaar. Als ik naar het hoofdkantoor moet en ik ga om half 8 ben ik er al om kwart over 8. Als ik 10 over half 8 ga kom ik half 10 aankakkenquote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat viel eigenlijk wel mee qua extra drukte, tis daar iedere morgen feest
als ik zo vroeg vertrek ben ik al om 7.50u op t werk
en als ik 5 min later vertrek kom ik te laat
4 uurquote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef ElisaB het volgende:
Ah! Herkenbaar! Ik moet morgenochtend naar Drachten en moet er om 11:00 uur zijn. Hoe laat zal ik eens weggaan?
Hee wat vervelend! Loopt hij er nog steeds niet op?quote:Op maandag 5 november 2012 10:57 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Vanmiddag naar de DA want Muis heeft nog zo'n zeer pootje
Neequote:Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee wat vervelend! Loopt hij er nog steeds niet op?
Ik ben bijna twee keer zo oudquote:
Hoe lang moet je nog wachten dan?quote:Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bijna twee keer zo oud
Had ik je al eens verteld dat wijsheid met de jaren komt
Hou je al wat binnen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, arme muis![]()
5 kilo kwijt in één weekend. Gelukkig kan ik ze makkelijk missen
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...quote:
Ah, gezelligquote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...
Vannacht de hele nacht in bed kunnen blijven, dat scheelt al een hele hoop. Niet echt kunnen slapen, want ik heb mister_d aangestoken, dus die is de hele nacht in touw geweest. Maar dat beetje rust doet al een hele hoop goed
Niet je favoriete manier van afvallen zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, arme muis![]()
5 kilo kwijt in één weekend. Gelukkig kan ik ze makkelijk missen
Wat gemeen van je!quote:Op maandag 5 november 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen idee, ik heb nog niets durven eten...
Vannacht de hele nacht in bed kunnen blijven, dat scheelt al een hele hoop. Niet echt kunnen slapen, want ik heb mister_d aangestoken, dus die is de hele nacht in touw geweest. Maar dat beetje rust doet al een hele hoop goed
De ontsteking is eruit lijkt het, maar ik had gedacht dat het er al wel wat mooier uit zou zien, ze lijkt een beetje op het bruidje van Frankensteinquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Oognip het volgende:
Je bent er wel mooi klaar mee, md
Hoe gaat het met Daartje?
Nee, dan maar liever op de hometrainerquote:Op maandag 5 november 2012 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet je favoriete manier van afvallen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |