abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 11:48:31 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_118841929
Och jee arme Daartje, ik had dit hele verhaal gemist (heb alleen gezien dat ze oogontsteking had en dat je een zalfje zou halen). Jakkes! Ik ben blij dat ze weer wat beter is :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_118841936
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De ontsteking is eruit lijkt het, maar ik had gedacht dat het er al wel wat mooier uit zou zien, ze lijkt een beetje op het bruidje van Frankenstein :@ Verder heeft ze een soort constante vreetkick. Zij wel :') :P

En oh ja, voor de rest: ik had het hier vrijdag gepost, maar blijkbaar niet goed: woensdag last van haar oogje. Donderdag leek het beter, vrijdag slechter, dus een afspraak gemaakt. In het uur voor de afspraak zwol het oog als een malle op. Bleek er een abces achter het oog te zitten dat de oogontsteking veroorzaakte :X Ze waarschuwde ook nog even voor een mogelijke tumor, al zei ze er gelijk bij dat dat niet waarschijnlijk leek, maar het was een bereleuke middag zenuwpezen :') Dezelfde avond konden we haar al halen en sindsdien verveel ik haar ieder wakker uur met druppeltjes, zalfjes en pilletjes.... ik heb nog even overlegd of ik niet toch eerder moet gaan met dit soort dingen en niet meer het normale PvA moet volgen, maar ze gaf aan dat dit niet te voorzien is, ze gaan een kat niet bij een simpele oogontsteking onder zeil brengen en checken of er iets binnen niet pluis is. Dus vooral niet te hysterisch doen bij een volgende oogontsteking, want die gaat er bij Daartje geheid komen. Ik ga mijn best doen....

[..]

Nee, dan maar liever op de hometrainer _O-
Fijn dat de ontsteking er uit is! Kan ze haar oogje weer goed dicht doen of moet ze nog steeds neptranen?
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 11:53:54 #53
43556 miss_dynastie
pi_118842121
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Oognip het volgende:

[..]

Fijn dat de ontsteking er uit is! Kan ze haar oogje weer goed dicht doen of moet ze nog steeds neptranen?
Oogje kon zaterdag al wel aardig dicht hoor, maar ze krijgt nog steeds neptranen, want ik vind het lastig om te beoordelen hoeveel ze knippert...

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Och jee arme Daartje, ik had dit hele verhaal gemist (heb alleen gezien dat ze oogontsteking had en dat je een zalfje zou halen). Jakkes! Ik ben blij dat ze weer wat beter is :*
Je hebt niets gemist hoor, blijkbaar heb ik in m'n hysterische mijn-kat-gaat-dood-want-ze-heeft-vast-een-tumor-bui iets niet helemaal goed gedaan :@
pi_118842331
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oogje kon zaterdag al wel aardig dicht hoor, maar ze krijgt nog steeds neptranen, want ik vind het lastig om te beoordelen hoeveel ze knippert...

[..]

Je hebt niets gemist hoor, blijkbaar heb ik in m'n hysterische mijn-kat-gaat-dood-want-ze-heeft-vast-een-tumor-bui iets niet helemaal goed gedaan :@
Dichter ja, maar nog niet helemaal :+
Maar fijn!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 12:07:47 #55
13151 crew  Rewimo
pi_118842664
Nou ik snap best dat je in paniek was en dat posten hier dan de mist in gaat hoor ;)

Gut, ik kreeg toch zo'n hartelijk mailtje van mijn leidinggevende O+ Ik had hem vrijdag gemaild dat ik weer thuis was en deze week naar de Reha vertrek:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_118842881
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Nou ik snap best dat je in paniek was en dat posten hier dan de mist in gaat hoor ;)

Gut, ik kreeg toch zo'n hartelijk mailtje van mijn leidinggevende O+ Ik had hem vrijdag gemaild dat ik weer thuis was en deze week naar de Reha vertrek:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') Pfff
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 12:13:40 #57
43556 miss_dynastie
pi_118842906
Ik vind dat van jouw leidinggevende inderdaad een hartelijk mailtje, als je de normale reacties leest :+ Ook nog iets van een bloemetje of fruitmand ontvangen of zo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 12:16:30 #58
13151 crew  Rewimo
pi_118843027
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat van jouw leidinggevende inderdaad een hartelijk mailtje, als je de normale reacties leest :+ Ook nog iets van een bloemetje of fruitmand ontvangen of zo?
Ik ben nu sinds februari ziek, ik heb 1 kaart en 1 bloemetje gekregen (na de eerste operatie, dus een half jaar geleden).

Dit is trouwens niet van de manager maar van mijn directe leidinggevende.
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 12:25:10 #59
43556 miss_dynastie
pi_118843338
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben nu sinds februari ziek, ik heb 1 kaart en 1 bloemetje gekregen (na de eerste operatie, dus een half jaar geleden).

Dit is trouwens niet van de manager maar van mijn directe leidinggevende.
Oh oke. Fruitmandje was wel leuk geweest, na een nieuwe heup, maar ach :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 12:34:20 #60
13151 crew  Rewimo
pi_118843670
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh oke. Fruitmandje was wel leuk geweest, na een nieuwe heup, maar ach :')
Ik verwacht niks meer, op nasty mailtjes na :6
pi_118844059
Iedereen die het nodig heeft :*

Ik voel mezelf ook Bohhhh :{
maar het zet elke keer niet door.
En ik wil ook niet ziek zijn want dadelijk kan ik niet naar mn neefje als hij geboren wordt ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 12:50:06 #62
13151 crew  Rewimo
pi_118844181
Hè bah Laysa, ik hoop dat je snel opknapt, dat gekwakkel is ook niks :*
pi_118844254
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Hè bah Laysa, ik hoop dat je snel opknapt, dat gekwakkel is ook niks :*
En jij hoeft nog maar 3 weken(positief benaderen) weg en dan huppel je daarna vrolijk door de boerderie O+
Nog ff goed knuffelen met je mannen en kat. dan kan je dr 3 weken tegen.
En doe je weer je adres doorgeven voor de Reha? :P
pi_118844303
Middag! :W

Vandaag tot kwart voor 11 geslapen...en ik lag er ergens rond half 11 's avonds in :@ ....ik was zo moe! (Iets met studie, dagen maken tot 1 uur 's nachts en dan de volgende morgen om en nabij 6 uur (soms iets vroeger, soms iets later) opstaan en weer aan de slag. Vooral de'stress' is erg vermoeiend want ik kon aan ongeveer niks anders meer denken. Maar het resultaat mag er zijn! :) )

Vandaag maar even een dagje vrij. Lekker niks anders doen dan Fok!ken, een beetje gamen, Diva knuffelen en zo even aankleden. (Mwah ok, misschien de afwas...)

@Rewimo: Zo, das best hartelijk! :')
@Laysa: :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 12:56:44 #65
13151 crew  Rewimo
pi_118844441
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Laysa het volgende:
En jij hoeft nog maar 3 weken(positief benaderen) weg en dan huppel je daarna vrolijk door de boerderie O+
Nog ff goed knuffelen met je mannen en kat. dan kan je dr 3 weken tegen.
En doe je weer je adres doorgeven voor de Reha? :P
Het ziet er in elk geval goed uit, mooie omgeving. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kan ik lekker naar buiten daar:

www.doerenberg-klinik.de

Daarmee is je vraag ook meteen beantwoord ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 12:57:59 #66
13151 crew  Rewimo
pi_118844489
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Candaasje het volgende:

Vandaag tot kwart voor 11 geslapen...en ik lag er ergens rond half 11 's avonds in :@ ....ik was zo moe! (Iets met studie, dagen maken tot 1 uur 's nachts en dan de volgende morgen om en nabij 6 uur (soms iets vroeger, soms iets later) opstaan en weer aan de slag. Vooral de'stress' is erg vermoeiend want ik kon aan ongeveer niks anders meer denken. Maar het resultaat mag er zijn! :) )

Vandaag maar even een dagje vrij. Lekker niks anders doen dan Fok!ken, een beetje gamen, Diva knuffelen en zo even aankleden. (Mwah ok, misschien de afwas...)

Slaapkop! :D

Diva knuffelen hoort wel hoger op je prioriteitenlijstje! o|O Geniet maar lekker van je vrije dag :)
pi_118844490
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het ziet er in elk geval goed uit, mooie omgeving. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kan ik lekker naar buiten daar:

www.doerenberg-klinik.de

Daarmee is je vraag ook meteen beantwoord ;)
Thanx :*
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Candaasje het volgende:

Geniet maar even van een rustig dagje :*
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 13:04:10 #68
43556 miss_dynastie
pi_118844698
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:46 schreef Laysa het volgende:
Iedereen die het nodig heeft :*

Ik voel mezelf ook Bohhhh :{
maar het zet elke keer niet door.
En ik wil ook niet ziek zijn want dadelijk kan ik niet naar mn neefje als hij geboren wordt ;(
Ahhh ;(
Wat is de E.T.A. voor neefje?
pi_118844765
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ahhh ;(
Wat is de E.T.A. voor neefje?
Eta? :@
Als je bedoelt uitgerekende datum dan is dat 8 november :P
Maar het is nummer 3 dus wellicht dat hij eerder komt. dat hopen we want we zijn allemaal erg ongeduldig inmiddels :')
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 13:09:04 #70
43556 miss_dynastie
pi_118844866
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Laysa het volgende:
Eta? Als je bedoelt uitgerekende datum dan is dat 8 november Maar het is nummer 3 dus wellicht dat hij eerder komt. dat hopen we want we zijn allemaal erg ongeduldig inmiddels
Ik bedoelde inderdaad de datum waarop je neefje verwacht wordt. Als de eerste twee twee weken te laat komen, wordt dat bij nr. 3 vaak ook verwacht bijv. :P Dan maar gewoon ophouden met kwakkelen en niet ziek worden ;) :*
pi_118844994
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik bedoelde inderdaad de datum waarop je neefje verwacht wordt. Als de eerste twee twee weken te laat komen, wordt dat bij nr. 3 vaak ook verwacht bijv. :P Dan maar gewoon ophouden met kwakkelen en niet ziek worden ;) :*
Allebei mijn nichtjes zijn rond de uitgerekende datum gehaald wegens medische reden. Dus ik neem aan dat meneertje niet veel langer zal blijven zitten in de buik :P
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 13:16:33 #72
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_118845148
Het is ook veel te koud om in je blote kont naar buiten te komen!
  maandag 5 november 2012 @ 13:17:02 #73
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118845165
Gaat lekker in Huize Dynastie :+
Beterschap daar!

En Laysa :*
Liever een paar dagen echt ziek dan wekenlang blijven hangen in standje Niet Fit :')

Ben zelf weer aan den beterende hand na een AB-kuur, maar nog steeds lamlendig en verkouden .
Ik ben er iig flink klaar mee nu :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_118845489
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Beterschap daar!

En Laysa :*
Liever een paar dagen echt ziek dan wekenlang blijven hangen in standje Niet Fit :')

Ben zelf weer aan den beterende hand na een AB-kuur, maar nog steeds lamlendig en verkouden .
Ben je nog wel thuis?
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 13:25:43 #75
43556 miss_dynastie
pi_118845495
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Beterschap daar!
Jaaa, we zijn een lekker stel bij elkaar :+ Dank je :*

quote:
AB? Serieus? :o Wat had je dan?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 13:27:28 #76
163650 Greys
pi_118845580
:W

Ik ben helemaal stil van deze advertentie (die de ouders zelf in de krant hebben geplaatst):

De dood in gepest :r :r :r :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118845770
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Greys het volgende:

Ik ben helemaal stil van deze advertentie (die de ouders zelf in de krant hebben geplaatst):

[ afbeelding ]

Ik was het topic hier op Fok ook al aan het volgen. triest als je geen uitweg meer ziet.
  maandag 5 november 2012 @ 13:34:31 #78
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118845850
Ben op maandag altijd vrij :)
Ik had bijholten en keelontsteking, nu alleen nog verkouden en lamlendig.

Jezus Greys, kippevel.
Wat erg! ;(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 13:34:32 #79
163650 Greys
pi_118845851
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik was het topic hier op Fok ook al aan het volgen. triest als je geen uitweg meer ziet.
En wat erg dat die pesterijen ook gewoon nog op het internet staan :{
Op de website van de IJssalon waar hij werkte staan gewoon nog de oude berichten waar hij voor loser en homo wordt uitgemaakt en lelijk monster enzo. Dat ze dat niet meteen weggehaald hebben snap ik echt niet :r Maak me er enorm kwaad om.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 13:35:42 #80
163650 Greys
pi_118845901
Als je hier door de reacties/'recensies' scrolt kom je de ene na de andere pesterij tegen.
Smerige klootzakken. Ik hoop dat ze hun leven lang zich echt de tyfus schuldig voelen:
http://www.dinnerjudge.nl(...)-days/recensies.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 november 2012 @ 13:36:03 #81
386633 Adnap
I love Life !
pi_118845915
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb m in alle klassen laten zien : zo van dit doet pesten dus kap er mee
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 13:36:19 #82
163650 Greys
pi_118845926
Zelfs al van maart 2010 :{
Gewoon lekker laten staan he mensen... :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118846103
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze hun leven lang zich echt de tyfus schuldig voelen
Dat doen ze niet. Ze zullen, als ze het al weten, even denken van, oh, die en dan weer verder met hun leven.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 13:43:32 #84
43556 miss_dynastie
pi_118846194
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef Greys het volgende:
Zelfs al van maart 2010 :{
Gewoon lekker laten staan he mensen... :{
Ik zou het wel bijzonder schijnheilig vinden als ze het nu weghalen eigenlijk...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 13:45:05 #85
163650 Greys
pi_118846245
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou het wel bijzonder schijnheilig vinden als ze het nu weghalen eigenlijk...
Het had direct verwijderd moeten worden, op de dag van plaatsen, bedoel ik.
Ze (de beheerders van die site) hebben er dus voor gezorgd dat die jongen er al die jaren mee geconfronteerd bleef. Als je Googlede op zijn naam kreeg je dus dat soort ranzigheid over hem te lezen... Dat haal je verdomme toch weg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118846259
Wat ontzettend vreselijk en walgelijk :r
pi_118846309
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Slaapkop! :D

Diva knuffelen hoort wel hoger op je prioriteitenlijstje! o|O Geniet maar lekker van je vrije dag :)
Ja maar, ze slaapt nu zelf :@
Maar ik zal haar zo extra uitvoerig knuffelen!

@Greys: Och wat triest ;(
pi_118846330
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Laysa het volgende:

[..]

Thanx :*

[..]

Geniet maar even van een rustig dagje :*
:* Zal ik doen. (Of eigenlijk: doe ik al. 't is nu nog een pyama-dagje :+ )
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 13:48:09 #89
43556 miss_dynastie
pi_118846358
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Het had direct verwijderd moeten worden, op de dag van plaatsen, bedoel ik.
Ze (de beheerders van die site) hebben er dus voor gezorgd dat die jongen er al die jaren mee geconfronteerd bleef. Als je Googlede op zijn naam kreeg je dus dat soort ranzigheid over hem te lezen... Dat haal je verdomme toch weg?
Oh, zo bedoel je. Ja, tuurlijk haal je dat weg.
Maar nu moeten ze het gewoon laten staan vind ik, ze helpen die jongen er toch niet meer mee door het nu weg te halen, ze vegen dan imho alleen hun eigen straatje schoon.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 14:01:49 #90
163650 Greys
pi_118846891
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, zo bedoel je. Ja, tuurlijk haal je dat weg.
Maar nu moeten ze het gewoon laten staan vind ik, ze helpen die jongen er toch niet meer mee door het nu weg te halen, ze vegen dan imho alleen hun eigen straatje schoon.
Ja nu weghalen is juist onverstandig.
Je kunt alleen wel zeggen denk ik dat er in al die jaren nul moderatie geweest is op die site.
En dat is bespottelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 14:02:51 #91
13151 crew  Rewimo
pi_118846943
Ik vind het echt zo triest. Moedig van de ouders trouwens, dat ze dit hebben gedaan.
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 14:14:04 #92
43556 miss_dynastie
pi_118847393
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het echt zo triest. Moedig van de ouders trouwens, dat ze dit hebben gedaan.
Jep. En ze geven morgen nog een persconferentie ook ;(
  maandag 5 november 2012 @ 14:16:41 #93
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118847518
;(

Wat verschrikkelijk laf. En wat een fantastische jongen zo te zien O+
Die laatste zin, ik hoop dat jullie niet boos zijn, die deed het hem ;(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_118848553
Muis heeft niks gebroken. Waarschijnlijk spiertje verrekt of zo.

Ben nu op stage en nog een beetje in shock. Reanimatie voor de deur van het zkh.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 14:44:09 #95
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118848572
Het is in en in triest inderdaad. Arme Tim en arme ouders.. ;(

En ik heb ook wel wat medelijden met die pesters, in een groepje samen treiteren is natuurlijk heel stoer en grappig maar ze moeten hier nu ook mee verder. Dit hadden ze natuurlijk ook niet verwacht en alles wat nu loskomt :o Als ze ouder worden, misschien zelf kinderen krijgen, ik moet er niet aan denken :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 14:44:39 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118848591
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef Oognip het volgende:
Muis heeft niks gebroken. Waarschijnlijk spiertje verrekt of zo.

Ben nu op stage en nog een beetje in shock. Reanimatie voor de deur van het zkh.
Oeh dat is wel heftig ja. Heb je zelf moeten reanimeren?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 november 2012 @ 14:47:49 #97
163650 Greys
pi_118848673
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:

En ik heb ook wel wat medelijden met die pesters, in een groepje samen treiteren is natuurlijk heel stoer en grappig maar ze moeten hier nu ook mee verder. Dit hadden ze natuurlijk ook niet verwacht en alles wat nu loskomt :o Als ze ouder worden, misschien zelf kinderen krijgen, ik moet er niet aan denken :@
Eerst dacht ik ook, na alleen de advertentie te hebben gezien.. 'oeh, heftig voor de pesters ook dit'.
Tot ik las wat ze allemaal over hem schreven, meerdere keren gedurende de jaren, op internet.
Nul medelijden nu meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118848715
quote:

[..]

Oeh dat is wel heftig ja. Heb je zelf moeten reanimeren?
Gelukkig niet. Ze waren al bezig en er waren genoeg mensen die konden reanimeren. Reanimatietechniek kwam er ook meteen aan.
  maandag 5 november 2012 @ 14:51:27 #99
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118848817
quote:

Dat je pest op school kan ik ergens nog wel begrijpen, dat is voor een groot deel groepsdruk. Maar dat je op je zolderkamertje anoniem een onschuldige jongen herhaaldelijk beledigt en kwetst is gewoon kwaadaardig en verdient imo geen greintje medelijden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 14:54:02 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118848914
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Eerst dacht ik ook, na alleen de advertentie te hebben gezien.. 'oeh, heftig voor de pesters ook dit'.
Tot ik las wat ze allemaal over hem schreven, meerdere keren gedurende de jaren, op internet.
Nul medelijden nu meer.
Ik heb alleen snellig gezien op die horecasiteiets maar er zal vast meer zijn ja. En ja, dat ze superfout hebben gezeten ben ik helemaal met je eens. Maar goed, als ik me dan bedenk waar zij nu ook mee verder moeten, pfoeh :@

Er zijn hoe dan ook alleen maar verliezers in dit verhaal ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')