Fijn dat de ontsteking er uit is! Kan ze haar oogje weer goed dicht doen of moet ze nog steeds neptranen?quote:Op maandag 5 november 2012 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De ontsteking is eruit lijkt het, maar ik had gedacht dat het er al wel wat mooier uit zou zien, ze lijkt een beetje op het bruidje van FrankensteinVerder heeft ze een soort constante vreetkick. Zij wel
![]()
En oh ja, voor de rest: ik had het hier vrijdag gepost, maar blijkbaar niet goed: woensdag last van haar oogje. Donderdag leek het beter, vrijdag slechter, dus een afspraak gemaakt. In het uur voor de afspraak zwol het oog als een malle op. Bleek er een abces achter het oog te zitten dat de oogontsteking veroorzaakteZe waarschuwde ook nog even voor een mogelijke tumor, al zei ze er gelijk bij dat dat niet waarschijnlijk leek, maar het was een bereleuke middag zenuwpezen
Dezelfde avond konden we haar al halen en sindsdien verveel ik haar ieder wakker uur met druppeltjes, zalfjes en pilletjes.... ik heb nog even overlegd of ik niet toch eerder moet gaan met dit soort dingen en niet meer het normale PvA moet volgen, maar ze gaf aan dat dit niet te voorzien is, ze gaan een kat niet bij een simpele oogontsteking onder zeil brengen en checken of er iets binnen niet pluis is. Dus vooral niet te hysterisch doen bij een volgende oogontsteking, want die gaat er bij Daartje geheid komen. Ik ga mijn best doen....
[..]
Nee, dan maar liever op de hometrainer
Oogje kon zaterdag al wel aardig dicht hoor, maar ze krijgt nog steeds neptranen, want ik vind het lastig om te beoordelen hoeveel ze knippert...quote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat de ontsteking er uit is! Kan ze haar oogje weer goed dicht doen of moet ze nog steeds neptranen?
Je hebt niets gemist hoor, blijkbaar heb ik in m'n hysterische mijn-kat-gaat-dood-want-ze-heeft-vast-een-tumor-bui iets niet helemaal goed gedaanquote:Op maandag 5 november 2012 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Och jee arme Daartje, ik had dit hele verhaal gemist (heb alleen gezien dat ze oogontsteking had en dat je een zalfje zou halen). Jakkes! Ik ben blij dat ze weer wat beter is
Dichter ja, maar nog niet helemaalquote:Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oogje kon zaterdag al wel aardig dicht hoor, maar ze krijgt nog steeds neptranen, want ik vind het lastig om te beoordelen hoeveel ze knippert...
[..]
Je hebt niets gemist hoor, blijkbaar heb ik in m'n hysterische mijn-kat-gaat-dood-want-ze-heeft-vast-een-tumor-bui iets niet helemaal goed gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 5 november 2012 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Nou ik snap best dat je in paniek was en dat posten hier dan de mist in gaat hoor
Gut, ik kreeg toch zo'n hartelijk mailtje van mijn leidinggevendeIk had hem vrijdag gemaild dat ik weer thuis was en deze week naar de Reha vertrek:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff
Ik ben nu sinds februari ziek, ik heb 1 kaart en 1 bloemetje gekregen (na de eerste operatie, dus een half jaar geleden).quote:Op maandag 5 november 2012 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat van jouw leidinggevende inderdaad een hartelijk mailtje, als je de normale reacties leestOok nog iets van een bloemetje of fruitmand ontvangen of zo?
Oh oke. Fruitmandje was wel leuk geweest, na een nieuwe heup, maar achquote:Op maandag 5 november 2012 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben nu sinds februari ziek, ik heb 1 kaart en 1 bloemetje gekregen (na de eerste operatie, dus een half jaar geleden).
Dit is trouwens niet van de manager maar van mijn directe leidinggevende.
Ik verwacht niks meer, op nasty mailtjes naquote:Op maandag 5 november 2012 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh oke. Fruitmandje was wel leuk geweest, na een nieuwe heup, maar ach
En jij hoeft nog maar 3 weken(positief benaderen) weg en dan huppel je daarna vrolijk door de boerderiequote:Op maandag 5 november 2012 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Hè bah Laysa, ik hoop dat je snel opknapt, dat gekwakkel is ook niks
Het ziet er in elk geval goed uit, mooie omgeving. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kan ik lekker naar buiten daar:quote:Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Laysa het volgende:
En jij hoeft nog maar 3 weken(positief benaderen) weg en dan huppel je daarna vrolijk door de boerderie![]()
Nog ff goed knuffelen met je mannen en kat. dan kan je dr 3 weken tegen.
En doe je weer je adres doorgeven voor de Reha?
Slaapkop!quote:Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Candaasje het volgende:
Middag!![]()
Vandaag tot kwart voor 11 geslapen...en ik lag er ergens rond half 11 's avonds in....ik was zo moe! (Iets met studie, dagen maken tot 1 uur 's nachts en dan de volgende morgen om en nabij 6 uur (soms iets vroeger, soms iets later) opstaan en weer aan de slag. Vooral de'stress' is erg vermoeiend want ik kon aan ongeveer niks anders meer denken. Maar het resultaat mag er zijn!
)
Vandaag maar even een dagje vrij. Lekker niks anders doen dan Fok!ken, een beetje gamen, Diva knuffelen en zo even aankleden. (Mwah ok, misschien de afwas...)
@Rewimo: Zo, das best hartelijk!![]()
@Laysa:
Thanxquote:Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het ziet er in elk geval goed uit, mooie omgeving. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kan ik lekker naar buiten daar:
www.doerenberg-klinik.de
Daarmee is je vraag ook meteen beantwoord
Geniet maar even van een rustig dagjequote:Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Candaasje het volgende:
Middag!![]()
Vandaag tot kwart voor 11 geslapen...en ik lag er ergens rond half 11 's avonds in....ik was zo moe! (Iets met studie, dagen maken tot 1 uur 's nachts en dan de volgende morgen om en nabij 6 uur (soms iets vroeger, soms iets later) opstaan en weer aan de slag. Vooral de'stress' is erg vermoeiend want ik kon aan ongeveer niks anders meer denken. Maar het resultaat mag er zijn!
)
Vandaag maar even een dagje vrij. Lekker niks anders doen dan Fok!ken, een beetje gamen, Diva knuffelen en zo even aankleden. (Mwah ok, misschien de afwas...)
@Rewimo: Zo, das best hartelijk!![]()
@Laysa:
Ahhhquote:Op maandag 5 november 2012 12:46 schreef Laysa het volgende:
Iedereen die het nodig heeft![]()
Ik voel mezelf ook Bohhhh![]()
maar het zet elke keer niet door.
En ik wil ook niet ziek zijn want dadelijk kan ik niet naar mn neefje als hij geboren wordt
Eta?quote:Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Wat is de E.T.A. voor neefje?
Ik bedoelde inderdaad de datum waarop je neefje verwacht wordt. Als de eerste twee twee weken te laat komen, wordt dat bij nr. 3 vaak ook verwacht bijv.quote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef Laysa het volgende:
Eta? Als je bedoelt uitgerekende datum dan is dat 8 november Maar het is nummer 3 dus wellicht dat hij eerder komt. dat hopen we want we zijn allemaal erg ongeduldig inmiddels
Allebei mijn nichtjes zijn rond de uitgerekende datum gehaald wegens medische reden. Dus ik neem aan dat meneertje niet veel langer zal blijven zitten in de buikquote:Op maandag 5 november 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad de datum waarop je neefje verwacht wordt. Als de eerste twee twee weken te laat komen, wordt dat bij nr. 3 vaak ook verwacht bijv.Dan maar gewoon ophouden met kwakkelen en niet ziek worden
![]()
Ben je nog wel thuis?quote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat lekker in Huize Dynastie
Beterschap daar!
En Laysa
Liever een paar dagen echt ziek dan wekenlang blijven hangen in standje Niet Fit
Ben zelf weer aan den beterende hand na een AB-kuur, maar nog steeds lamlendig en verkouden .
Ik ben er iig flink klaar mee nu
Jaaa, we zijn een lekker stel bij elkaarquote:Op maandag 5 november 2012 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat lekker in Huize Dynastie
Beterschap daar!
AB? Serieus?quote:Ben zelf weer aan den beterende hand na een AB-kuur, maar nog steeds lamlendig en verkouden .
Ik ben er iig flink klaar mee nu
Ik was het topic hier op Fok ook al aan het volgen. triest als je geen uitweg meer ziet.quote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal stil van deze advertentie (die de ouders zelf in de krant hebben geplaatst):
[ afbeelding ]
De dood in gepest![]()
![]()
![]()
En wat erg dat die pesterijen ook gewoon nog op het internet staanquote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was het topic hier op Fok ook al aan het volgen. triest als je geen uitweg meer ziet.
Ik heb m in alle klassen laten zien : zo van dit doet pesten dus kap er meequote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal stil van deze advertentie (die de ouders zelf in de krant hebben geplaatst):
[ afbeelding ]
De dood in gepest![]()
![]()
![]()
Dat doen ze niet. Ze zullen, als ze het al weten, even denken van, oh, die en dan weer verder met hun leven.quote:Op maandag 5 november 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze hun leven lang zich echt de tyfus schuldig voelen
Ik zou het wel bijzonder schijnheilig vinden als ze het nu weghalen eigenlijk...quote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef Greys het volgende:
Zelfs al van maart 2010![]()
Gewoon lekker laten staan he mensen...
Het had direct verwijderd moeten worden, op de dag van plaatsen, bedoel ik.quote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het wel bijzonder schijnheilig vinden als ze het nu weghalen eigenlijk...
Ja maar, ze slaapt nu zelfquote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Slaapkop!
Diva knuffelen hoort wel hoger op je prioriteitenlijstje!Geniet maar lekker van je vrije dag
quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Geniet maar even van een rustig dagje
Oh, zo bedoel je. Ja, tuurlijk haal je dat weg.quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het had direct verwijderd moeten worden, op de dag van plaatsen, bedoel ik.
Ze (de beheerders van die site) hebben er dus voor gezorgd dat die jongen er al die jaren mee geconfronteerd bleef. Als je Googlede op zijn naam kreeg je dus dat soort ranzigheid over hem te lezen... Dat haal je verdomme toch weg?
Ja nu weghalen is juist onverstandig.quote:Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ja, tuurlijk haal je dat weg.
Maar nu moeten ze het gewoon laten staan vind ik, ze helpen die jongen er toch niet meer mee door het nu weg te halen, ze vegen dan imho alleen hun eigen straatje schoon.
Jep. En ze geven morgen nog een persconferentie ookquote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het echt zo triest. Moedig van de ouders trouwens, dat ze dit hebben gedaan.
Oeh dat is wel heftig ja. Heb je zelf moeten reanimeren?quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef Oognip het volgende:
Muis heeft niks gebroken. Waarschijnlijk spiertje verrekt of zo.
Ben nu op stage en nog een beetje in shock. Reanimatie voor de deur van het zkh.
Eerst dacht ik ook, na alleen de advertentie te hebben gezien.. 'oeh, heftig voor de pesters ook dit'.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Het is in en in triest inderdaad. Arme Tim en arme ouders..![]()
En ik heb ook wel wat medelijden met die pesters, in een groepje samen treiteren is natuurlijk heel stoer en grappig maar ze moeten hier nu ook mee verder. Dit hadden ze natuurlijk ook niet verwacht en alles wat nu loskomtAls ze ouder worden, misschien zelf kinderen krijgen, ik moet er niet aan denken
Gelukkig niet. Ze waren al bezig en er waren genoeg mensen die konden reanimeren. Reanimatietechniek kwam er ook meteen aan.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh dat is wel heftig ja. Heb je zelf moeten reanimeren?
Dat je pest op school kan ik ergens nog wel begrijpen, dat is voor een groot deel groepsdruk. Maar dat je op je zolderkamertje anoniem een onschuldige jongen herhaaldelijk beledigt en kwetst is gewoon kwaadaardig en verdient imo geen greintje medelijden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Het is in en in triest inderdaad. Arme Tim en arme ouders..![]()
En ik heb ook wel wat medelijden met die pesters, in een groepje samen treiteren is natuurlijk heel stoer en grappig maar ze moeten hier nu ook mee verder. Dit hadden ze natuurlijk ook niet verwacht en alles wat nu loskomtAls ze ouder worden, misschien zelf kinderen krijgen, ik moet er niet aan denken
Ik heb alleen snellig gezien op die horecasiteiets maar er zal vast meer zijn ja. En ja, dat ze superfout hebben gezeten ben ik helemaal met je eens. Maar goed, als ik me dan bedenk waar zij nu ook mee verder moeten, pfoehquote:Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst dacht ik ook, na alleen de advertentie te hebben gezien.. 'oeh, heftig voor de pesters ook dit'.
Tot ik las wat ze allemaal over hem schreven, meerdere keren gedurende de jaren, op internet.
Nul medelijden nu meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |