Ik was het topic hier op Fok ook al aan het volgen. triest als je geen uitweg meer ziet.quote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal stil van deze advertentie (die de ouders zelf in de krant hebben geplaatst):
[ afbeelding ]
De dood in gepest![]()
![]()
![]()
En wat erg dat die pesterijen ook gewoon nog op het internet staanquote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was het topic hier op Fok ook al aan het volgen. triest als je geen uitweg meer ziet.
Ik heb m in alle klassen laten zien : zo van dit doet pesten dus kap er meequote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal stil van deze advertentie (die de ouders zelf in de krant hebben geplaatst):
[ afbeelding ]
De dood in gepest![]()
![]()
![]()
Dat doen ze niet. Ze zullen, als ze het al weten, even denken van, oh, die en dan weer verder met hun leven.quote:Op maandag 5 november 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze hun leven lang zich echt de tyfus schuldig voelen
Ik zou het wel bijzonder schijnheilig vinden als ze het nu weghalen eigenlijk...quote:Op maandag 5 november 2012 13:36 schreef Greys het volgende:
Zelfs al van maart 2010![]()
Gewoon lekker laten staan he mensen...
Het had direct verwijderd moeten worden, op de dag van plaatsen, bedoel ik.quote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het wel bijzonder schijnheilig vinden als ze het nu weghalen eigenlijk...
Ja maar, ze slaapt nu zelfquote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Slaapkop!
Diva knuffelen hoort wel hoger op je prioriteitenlijstje!Geniet maar lekker van je vrije dag
quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Geniet maar even van een rustig dagje
Oh, zo bedoel je. Ja, tuurlijk haal je dat weg.quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het had direct verwijderd moeten worden, op de dag van plaatsen, bedoel ik.
Ze (de beheerders van die site) hebben er dus voor gezorgd dat die jongen er al die jaren mee geconfronteerd bleef. Als je Googlede op zijn naam kreeg je dus dat soort ranzigheid over hem te lezen... Dat haal je verdomme toch weg?
Ja nu weghalen is juist onverstandig.quote:Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ja, tuurlijk haal je dat weg.
Maar nu moeten ze het gewoon laten staan vind ik, ze helpen die jongen er toch niet meer mee door het nu weg te halen, ze vegen dan imho alleen hun eigen straatje schoon.
Jep. En ze geven morgen nog een persconferentie ookquote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het echt zo triest. Moedig van de ouders trouwens, dat ze dit hebben gedaan.
Oeh dat is wel heftig ja. Heb je zelf moeten reanimeren?quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef Oognip het volgende:
Muis heeft niks gebroken. Waarschijnlijk spiertje verrekt of zo.
Ben nu op stage en nog een beetje in shock. Reanimatie voor de deur van het zkh.
Eerst dacht ik ook, na alleen de advertentie te hebben gezien.. 'oeh, heftig voor de pesters ook dit'.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Het is in en in triest inderdaad. Arme Tim en arme ouders..![]()
En ik heb ook wel wat medelijden met die pesters, in een groepje samen treiteren is natuurlijk heel stoer en grappig maar ze moeten hier nu ook mee verder. Dit hadden ze natuurlijk ook niet verwacht en alles wat nu loskomtAls ze ouder worden, misschien zelf kinderen krijgen, ik moet er niet aan denken
Gelukkig niet. Ze waren al bezig en er waren genoeg mensen die konden reanimeren. Reanimatietechniek kwam er ook meteen aan.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh dat is wel heftig ja. Heb je zelf moeten reanimeren?
Dat je pest op school kan ik ergens nog wel begrijpen, dat is voor een groot deel groepsdruk. Maar dat je op je zolderkamertje anoniem een onschuldige jongen herhaaldelijk beledigt en kwetst is gewoon kwaadaardig en verdient imo geen greintje medelijden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:44 schreef senesta het volgende:
Het is in en in triest inderdaad. Arme Tim en arme ouders..![]()
En ik heb ook wel wat medelijden met die pesters, in een groepje samen treiteren is natuurlijk heel stoer en grappig maar ze moeten hier nu ook mee verder. Dit hadden ze natuurlijk ook niet verwacht en alles wat nu loskomtAls ze ouder worden, misschien zelf kinderen krijgen, ik moet er niet aan denken
Ik heb alleen snellig gezien op die horecasiteiets maar er zal vast meer zijn ja. En ja, dat ze superfout hebben gezeten ben ik helemaal met je eens. Maar goed, als ik me dan bedenk waar zij nu ook mee verder moeten, pfoehquote:Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst dacht ik ook, na alleen de advertentie te hebben gezien.. 'oeh, heftig voor de pesters ook dit'.
Tot ik las wat ze allemaal over hem schreven, meerdere keren gedurende de jaren, op internet.
Nul medelijden nu meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |