Noujaquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Ing Zegt.
wel ben ik min de 5e klas lagere school het lijdend voorwerp van de lerares geweest. Zij had een enorm oog op mijn vader, maar hij gelukkig niet op die heks. ( mijn ouders waren toen al gescheiden)
Mij na laten blijven op mijn verjaardag. Toen ik mijn arm had gebroken moest ik van haar persé met die hand opnieuw leren schrijven. En toen dacht de grootste pester van de klas ook even om mij te pesten. Die heb ik gelijk een blauw oog geslagen![]()
En toen wilde de lerares mij schorsen![]()
maar toen kwam mijn papa en toen werd zij dus tijdelijk op nonactief gezet nadat alles uitkwam.
Kutwijf dat het was
Whehehehehehquote:Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, nou, ik deed wel rokjes aan. Die vervolgens omhoog getrokken werden
Dus dat had niet per se iets uit hoeven halen.
Tuurlijk, vind ik nu ook (en toen dus ook) maar nu heb ik zoiets van dat had ik toen beter ff anders kunnen doenquote:Op maandag 5 november 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je veranderen voor een ander? Ze nemen je maar zoals je bent.
Het was een echte heksquote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nouja! Dat vind ik wel heel erg gemeen, vooral omdat zij een machtspositie had.
Lager dan laag, zoiets....echtquote:
Maar ik snap dan niet zo goed waarom je nu denkt dat je het beter anders had kunnen doen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wheheheheheh
Nou ja ik deed gewoon 0 effort om er bij te horen, had misschien wel gescheeld in de acceptatie
[..]
Tuurlijk, vind ik nu ook (en toen dus ook) maar nu heb ik zoiets van dat had ik toen beter ff anders kunnen doen
http://www.dinnerjudge.nl(...)-days/recensies.htmlquote:Query errur:Out of resources when opening file './admin_dinnerj/city.MYD' (Errcode: 24)
SELECT r.*, r.coordinateID AS rcID, rc.x AS rcX,rc.y AS rcY, rc.accuracy AS rcAccucary, p.provincie, p.provincieID, p.coordinateID AS pcID, pc.x AS pcX,pc.y AS pcY, pc.accuracy AS pcAccucary, c.city,c.cityID,c.cityurlname, c.coordinateID AS ccID, cc.x AS ccX, cc.y AS ccY, cc.accuracy AS ccAccucary FROM restaurant r INNER JOIN provincie p ON r.provincieID = p.provincieID INNER JOIN city c ON r.cityID = c.cityID LEFT JOIN coordinate rc ON r.coordinateID=rc.coordinateID LEFT JOIN coordinate pc ON p.coordinateID=pc.coordinateID LEFT JOIN coordinate cc ON c.coordinateID=cc.coordinateID WHERE r.urlname = 'ijscafe-happy-days' AND p.provincie = 'overijssel' AND c.cityurlname = 'denekamp' LIMIT 1
quote:Op maandag 5 november 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je veranderen voor een ander? Ze nemen je maar zoals je bent.
EEn stoommaaltijdquote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar niet opsommen hoe ik gepest werd![]()
Luchtiger onderwerp: wat eet iedereen vanavond? Ik schnitzel en spitskool
Jaquote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Greys het volgende:
Schokkende rouwadvertentie na zelfmoord gepeste jongen III
En van die post breekt mijn hart dan weer een beetje.
Omdat ik achteraf gezien best nog lang (nu nog steeds wel dus) last heb (gehad) van dat gepest van toen. Dus als ik toen meer moeite had gedaan en daardoor minder gepest was ik misschien nu een makkelijker leven zou hebbenquote:Op maandag 5 november 2012 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik snap dan niet zo goed waarom je nu denkt dat je het beter anders had kunnen doen.
Ik vind je anders een behoorlijke felle tantequote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik achteraf gezien best nog lang (nu nog steeds wel dus) last heb (gehad) van dat gepest van toen. Dus als ik toen meer moeite had gedaan en daardoor minder gepest was ik misschien nu een makkelijker leven zou hebben
Ofzo
Vooral dit stukje:quote:
quote:Ben nu 52 en nog steeds zo onzeker als de pest, ik sloof me uit voor anderen om vooral maar aardig gevonden te worden en altijd bang hoe anderen over me denken en altijd maar denken dat ik iets fout doe.
Chipolataworstjes, gebakken aardappels en saladequote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Bietjes, aardappels, karboquote:Op maandag 5 november 2012 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Ja, maar dat komt dus door wat Q ook zegt een houding; aanvallen om maar niet aangevallen te wordenquote:Op maandag 5 november 2012 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind je anders een behoorlijke felle tante![]()
ik geloof dat je inmiddels aardig gebekt bent om goed voor jezelf op te komen. Dit bedoel ik uiteraard positief
Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het een stomme gedachten.quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik achteraf gezien best nog lang (nu nog steeds wel dus) last heb (gehad) van dat gepest van toen. Dus als ik toen meer moeite had gedaan en daardoor minder gepest was ik misschien nu een makkelijker leven zou hebben
Ofzo
Jup, ook heel herkenbaar.quote:Op maandag 5 november 2012 17:35 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik kan ook heel lastig "nee" zeggen door al het gedoe trouwensGrenzen aangeven enzo, ben altijd bang dat mensen me dan niet meer aardig vinden... En als ik het dan een keer doe en mensen gaan er TOCH overheen ben ik dagen van slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |