Was het eng? Of emo? Ik heb nog nooit een seconde Dexter gezien dus geen idee wat voor iets het isquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk is het een vluggertje
Net de laatste aflevering van Dexter gekeken, ik wacht nog wel ff met op bed gaan
Awwwwquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idem. Met een heeeele zielige man naast me![]()
Engquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het eng? Of emo? Ik heb nog nooit een seconde Dexter gezien dus geen idee wat voor iets het is![]()
Ik lig al maar ik kan niet slapen
meldt zich aan.... hier is het ook gestopt * een stuk minder geworden * nadat ik de totaal verkeerde (die op het verkeerde moment op de verkeerde plek stond) een gebroken neus sloeg. Jammer genoeg gingen de pesters mee naar mijn middelbare school, gelukkig trof ik daar ook een groep leuke meiden en samen hebben we ons er doorgeslagen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef ElisaB het volgende:
We kunnen wel een lotgenotencontactengroepje oprichten
Die had ik gisteren alquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey Q, je hebt je Sintmuts weer op
Daartje is weer een stuk beter![]()
![]()
![]()
Alleen haar miauw is nog steeds stuk, dus dat is echt héél raar![]()
Hoe is het met Muis? (van nip)
Nog steeds veel pijn en loopt er zo min mogelijk op. Loopt tegenwoordig op 3 poten. Als ooit een voorpoot er af moet hoef ik me iig geen zorgen te maken dat ie zich niet kan redden met 3 potenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey Q, je hebt je Sintmuts weer op
![]()
![]()
Hoe is het met Muis? (van nip)
Daar maakt ze normaal veel gebruik van?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
![]()
Als je aan haar zit te prutsen wel ja. En dat doe ik nogal veel op dit momentquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar maakt ze normaal veel gebruik van?
Oh bahquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nog steeds veel pijn en loopt er zo min mogelijk op. Loopt tegenwoordig op 3 poten. Als ooit een voorpoot er af moet hoef ik me iig geen zorgen te maken dat ie zich niet kan redden met 3 poten
Muis krijgt pijnstillers maar die lijken geen effect te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |