Vast wel. Al moet ze snel zijn, want ik snaai ze zo weg.quote:
Normale of choco kruidnoten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel. Al moet ze snel zijn, want ik snaai ze zo weg.
Normaal. Van die choco wil ik eigenlijk alleen de pure hebben. Melk en wit boeit mij wat minder. Maar om nou 2/3 weg te gaan gooien...quote:
Jah da's zondequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaal. Van die choco wil ik eigenlijk alleen de pure hebben. Melk en wit boeit mij wat minder. Maar om nou 2/3 weg te gaan gooien...
Absoluut! Prachtige stem en prachtige muziek!quote:
Jazeker, als luister ik nu één van haar oude albums.quote:
Ik houd eigenlijk helemaal niet van bier bij mijn eten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
Bier en Chinees. Dat was volgens mij de favoriete maaltijd van mijn oom.
Ik ben sowieso niet echt een fan van bier. Tijdens het eten drink ik het liefst water of wijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet van bier bij mijn eten.
kip stomen in de bier (met slagroom) is wel errug lekker!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet van bier bij mijn eten.
Melk is toch wel mijn favoriet denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt een fan van bier. Tijdens het eten drink ik het liefst water of wijn.
Hup, in de oesterstout ermee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kip stomen in de bier (met slagroom) is wel errug lekker!
Ik ben lactose intolerant, dus de melk laat ik staan. Tenzij lactosevrij, maar dat neem ik alleen bij het ontbijt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Melk is toch wel mijn favoriet denk ik.
Tjee, mag je dan ook geen kaas?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben lactose intolerant, dus de melk laat ik staan. Tenzij lactosevrij, maar dat neem ik alleen bij het ontbijt.
Maar ondertussen wel boterkoek snoepenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben lactose intolerant, dus de melk laat ik staan. Tenzij lactosevrij, maar dat neem ik alleen bij het ontbijt.
Eigenlijk niet. Kaas is ook nog eens heel vet, wat het dubbele effect geeft (slecht voor de darmen). Maar ik vind kaas echt heel lekker, dus soms eet ik het wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, mag je dan ook geen kaas?
Daar heb ik geen last van, boter mag sowieso gewoon.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel boterkoek snoepen
Misschien weet ik dan nog wel wat lekkers om met jou te eten (beter dan bossche bol).quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Kaas is ook nog eens heel vet, wat het dubbele effect geeft (slecht voor de darmen). Maar ik vind kaas echt heel lekker, dus soms eet ik het wel.
Vertel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien weet ik dan nog wel wat lekkers om met jou te eten (beter dan bossche bol).
Is het een verrassing?quote:
Nou, niet in die zin, maar je mag niet gebiased worden door de naam.quote:
Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, niet in die zin, maar je mag niet gebiased worden door de naam.
Dat dacht ik al. Maar dan moet je toch naar hier komen, want ik ken maar één plek waar ze deze heiligheid uitventen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.
De Watertornado Deluxe?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.
En die plek heet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar dan moet je toch naar hier komen, want ik ken maar één plek waar ze deze heiligheid uitventen.
Ja kan ik niet teveel over uitwijden, anders is hij niet meer verkrijgbaar voor de modaalverdiener.quote:
Maar ik moet ergens naartoe komen, ik weet nu niet waar. Wordt een beetje lastig zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kan ik niet teveel over uitwijden, anders is hij niet meer verkrijgbaar voor de modaalverdiener.
Ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi, is het hier dood? Ik was juist zo trots.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op wat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hosselbaas ben je man, leer me je trucjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag weer gezond gegeten.
Ook een hele dag met een meisje gewerkt, gewoon leuk samen gewerkt. Ze heeft me dingen over flirten geleerd. Ze raakte me de hele tijd aan, dat voelde eigenlijk wel normaal. Haar ook aangeraakt.
Paar keer geknuffeld enzo. Was leuk.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag weer gezond gegeten.
Ook een hele dag met een meisje gewerkt, gewoon leuk samen gewerkt. Ze heeft me dingen over flirten geleerd. Ze raakte me de hele tijd aan, dat voelde eigenlijk wel normaal. Haar ook aangeraakt.
Paar keer geknuffeld enzo. Was leuk.
Wat,quote:
Kom maar hier, dan zal ik je wat leren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hosselbaas ben je man, leer me je trucjes
Godverquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom maar hier, dan zal ik je wat leren.
Relax tochquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat,?
Ze heeft een vriendje hoor.
Ik ben gewoon een ongevaarlijke knuffelbeer.
PIquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat,?
Ze heeft een vriendje hoor.
Ik ben gewoon een ongevaarlijke knuffelbeer.
[..]
Kom maar hier, dan zal ik je wat leren.
Geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke.
Wanneer zie je je scharrel weer?
Enkel de fijnproevers.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Serieus, daar letten weinig mensen op merk ik.
Voor zover ik weet welquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles nog steeds prima daarmee?
De reserveringslijst voor een eventuele opvolger staat open voor aanvullingen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
Voor zover ik weet wel. Hoezo, wil je z'n plaats overnemen
?
Yup, de PI is het equivalent voor lichaamstaal in het dagelijks leven. Als je niet in staat bent om de PI's goed te interpreteren, is dat absoluut een signaal waarom je in het lust- en liefdesleven ook hopeloos faalt.quote:
Dan ga ik daar nu extra goed op letten en instuderen want ik wil natuurlijk wel slagen in mijn lust- en liefdesleven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, de PI is het equivalent voor lichaamstaal in het dagelijks leven. Als je niet in staat bent om de PI's goed te interpreteren, is dat absoluut een signaal waarom je in het lust- en liefdesleven ook hopeloos faalt.
Dat ga ik natuurlijk hier niet zo lopen verkondigen he?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Hoezo, wil je z'n plaats overnemen
?
Verstandig!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Dan ga ik daar nu extra goed op letten en instuderen want ik wil natuurlijk wel slagen in mijn lust- en liefdesleven.![]()
Okequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk hier niet zo lopen verkondigen he?
Ga je nu in de dm verder?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk hier niet zo lopen verkondigen he?
Ja, altijd. Maar geen garantie dat die lijst ooit aangesproken gaat worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reserveringslijst voor een eventuele opvolger staat open voor aanvullingen?
Ik sta er nog gewoon op, neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
Ja, altijd. Maar geen garantie dat die lijst ooit aangesproken gaat worden.
Je staat bovenaan de lijstquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sta er nog gewoon op, neem ik aan?
Dat je dat moet vragenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sta er nog gewoon op, neem ik aan?
Ah, vandaar de DMquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bang voor afwijzing, ditdat.
Op je bek gaan hoort erbijquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bang voor afwijzing, ditdat.
Het is een verkeerd soort overmoedigheid om dat gegeven niet periodiek te checken.quote:
Bang zijn, op je bek gaan... allemaal termen die getuigen van faalangst. Als de ander geen interesse heeft, jammer. Meer dan 5 miljard aardbewoners, je kan niet met iedereen een match hebben,quote:
quote:
quote:Ik vind je leuk op een grote-broer-achtige manier
Op papier klinkt het makkelijker dan in de werkelijkheidquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bang zijn, op je bek gaan... allemaal termen die getuigen van faalangst. Als de ander geen interesse heeft, jammer. Meer dan 5 miljard aardbewoners, je kan niet met iedereen een match hebben,
Des te belangrijker om jezelf af te vragen waarom het je zo raakt als je wordt afgewezen door iemand met wie je nooit een innige band hebt gehad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
Op papier klinkt het makkelijker dan in de werkelijkheid.
Helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een verkeerd soort overmoedigheid om dat gegeven niet periodiek te checken.
Het besef dat het er niet toe doet is er al...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Des te belangrijker om jezelf af te vragen waarom het je zo raakt als je wordt afgewezen door iemand met wie je nooit een innige band hebt gehad.
Was wel vermakelijk he?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik kan gelukkig nog wat van The Expendables meepakken.
Welk deel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik kan gelukkig nog wat van The Expendables meepakken.
Je moet deel 2 kijken. Daarin proberen ze af en toe te acteren en een grapje te maken, dat is nog hilarischer.quote:
Ik heb deel 2 uiteraard al gezien.quote:Op zondag 4 november 2012 09:58 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet deel 2 kijken. Daarin proberen ze af en toe te acteren en een grapje te maken, dat is nog hilarischer.
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Oh, ja, dat gaat er met mijn OCD'tjes niet in. Ik zou deel 2 niet kunnen kijken voordat ik deel 1 heb gezien.
Ik heb dan ook eerst deel 1 toentertijd in de bios gezien. Daarna deel 2. En gisteren deel 1 weer op tv.quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Oh, ja, dat gaat er met mijn OCD'tjes niet in. Ik zou deel 2 niet kunnen kijken voordat ik deel 1 heb gezien.
Gelukkig, ik begon al bijna te hyperventileren.quote:Op zondag 4 november 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook eerst deel 1 toentertijd in de bios gezien. Daarna deel 2. En gisteren deel 1 weer op tv.
Autist dat je bent.quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Ik moest juist hard lachen om die grappen. Chuck Norris die Chuck Norris grapjes probeert te maken..quote:Op zondag 4 november 2012 10:27 schreef twi het volgende:
Ik vond ze ook wel tof, de 'grappen' van met name Schwarzenegger en de Chuck Norris scenes waren alleen /facepalm.
Hoe krijg je het voor elkaar een film zoals die niet te kunnen volgen?quote:Op zondag 4 november 2012 10:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb die film niet echt gevolgd. Hij was wel tof wat ik gezien heb
Fok!ken en chatten op Facebook en dan proberen te een film te kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar een film zoals die niet te kunnen volgen?
Die vond ik dus ook grappigquote:Op zondag 4 november 2012 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest juist hard lachen om die grappen. Chuck Norris die Chuck Norris grapjes probeert te maken..
In de bios?quote:Op zondag 4 november 2012 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok!ken en chatten op Facebook en dan proberen te een film te kijken
Nee thuis het ging over Expendables die was gister op tvquote:
kut.quote:
Pardon?quote:
Waddup bitches dusquote:
Alleen echte dames en heren hierquote:
Tis zondag, ga naar de kroegquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eenzame zondag
Ik moet echt weer eens een vriendin
Rustquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eenzame zondag
Ik moet echt weer eens een vriendin
Ik voel me geen dame vandaag.. Ik voel me vooral gewoon moe na 2 uur slaap.. Ik word oudquote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen echte dames en heren hier
[..]
Tis zondag, ga naar de kroeg
Ik heb al genoeg gezopen dit weekendquote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen echte dames en heren hier
[..]
Tis zondag, ga naar de kroeg
Dat welquote:
Als je mn huishouden wilt doen mag je vandaag mn vriend spelen. Alleen dan geen seks, gekus of geknuffel of van die andere onzin.. Gewoon was vouwen, stofzuigen, dweilen etc.quote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wel
Dingetjes doen die ik leuk vind. Ik ben ook wel een beetje een aandachthoer soms, ik heb het hele weekend gechillt met vrienden en dan even alleen gelijk matig voelen
You spinster!quote:Op zondag 4 november 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik voel me geen dame vandaag.. Ik voel me vooral gewoon moe na 2 uur slaap.. Ik word oud
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zittenquote:Op zondag 4 november 2012 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gezopen dit weekend
En niemand die ik ken gaat zondag naar de kroeg, zaterdagnacht is stapnacht
Wat mogen we wel spelen dan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je mn huishouden wilt doen mag je vandaag mn vriend spelen. Alleen dan geen seks, gekus of geknuffel of van die andere onzin.. Gewoon was vouwen, stofzuigen, dweilen etc.
Als ik toevallig word uitgenodigd zal ik wel gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You spinster!
[..]
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zitten
je mag poetsmevrouw spelen en dan noem ik je wel af en toe schat ofzo.. Meer heb ik je vandaag niet te biedenquote:Op zondag 4 november 2012 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat mogen we wel spelen dan?
Ik was onschuldigquote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You spinster!
[..]
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zitten
ik ben je slet nietquote:Op zondag 4 november 2012 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je mag poetsmevrouw spelen en dan noem ik je wel af en toe schat ofzo.. Meer heb ik je vandaag niet te bieden
Nee, daarom dus ook geen seksquote:
Ik. Want ik. Omdat ik.quote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daarnaar verlang
Wat loop je dan te zeiken over mn huishouden doen. In dat geval zou je het juist graag willen doenquote:Op zondag 4 november 2012 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet als anderen
Als ik je onderbroekjes mag wassen hihihiquote:Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken over mn huishouden doen. In dat geval zou je het juist graag willen doen
zolang je er niet aan snuffelt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik je onderbroekjes mag wassen hihihi
Kijken is genoegquote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang je er niet aan snuffelt.
snel tevreden welquote:
quote:
quote:
Op je luie kont zitten in de bus vs. huishoudelijk werk en koken. hmmmquote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ik kan er ook niks aan doen. Zojuist ook even geregeld dat er voor me gekookt wordt en ik de rest van de avond op de bank mag chillen zonder iets te hoeven doen en er zelfs een wekker voor me wordt gezet.. Nadeel: eerst 20 min. moeten bussen
Ik heb bijna alles al gedaan. Alleen zo nog even stofzuigen en de vuilniszakken buiten pleurenquote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op je luie kont zitten in de bus vs. huishoudelijk werk en koken. hmmm
Sorry, dit topic is niet groot genoeg voor mij en jouw egoquote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ik kan er ook niks aan doen. Zojuist ook even geregeld dat er voor me gekookt wordt en ik de rest van de avond op de bank mag chillen zonder iets te hoeven doen en er zelfs een wekker voor me wordt gezet.. Nadeel: eerst 20 min. moeten bussen
Niet verwend genoeg.. Morgen gewoon weer werken en gisteren voor H. en de onderburen gekookt.. Soms doe ik wel eens wat.quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, dit topic is niet groot genoeg voor mij en jouw egoVerwend meiske, dat ben je
![]()
E!quote:
We hebben dezelfde voorletter. We zijn een soort M&M, maar dan anders.quote:
ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben dezelfde voorletter. We zijn een soort M&M, maar dan anders.
Nu heb ik trek in M&M's.
Gelukkig had ik al op de planning staan om nog boodschappen te doen. Dan neem ik meteen een zakje mee. En eet ik die op terwijl ik aan ons denk.quote:
Kom je ze niet eens langs brengen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig had ik al op de planning staan om nog boodschappen te doen. Dan neem ik meteen een zakje mee. En eet ik die op terwijl ik aan ons denk.
Arme meidquote:Op zondag 4 november 2012 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet verwend genoeg.. Morgen gewoon weer werken en gisteren voor H. en de onderburen gekookt.. Soms doe ik wel eens wat.
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.quote:
Ik had een grapje bedacht, maar die ben ik vergeten.quote:
Ze zal ze vast ook niet durven te halen dan.quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.quote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
Ze zal ze vast ook niet durven te halen dan.
ooo dan wil ik een grapje ook!quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een grapje bedacht, maar die ben ik vergeten.
Wel redelijk. Kan beter, kan slechter. Gister geknuffeld, dus laten we het houden op goed.
Dan kan ze dus beter uit de buurt blijven van M&M´s en een sinasappel nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.
Een sinaasappel moet je schillen. Daar word je ook niet blij van als je lui bent.quote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Barbusse het volgende:
Dan kan ze dus beter uit de buurt blijven van M&M´s en een sinasappel nemen.
komt goed hoorquote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.
Lui en koe?quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat ze een luie koe is dan dat ze niet durft.
Ga je mij wijsmaken dat jij niet liever lui dan moe bent?quote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef Evie het volgende:
Lui en koe?Somebody has been misinformed ...
![]()
Going to cry now.. en ga mn sinaasappeltje maar opeten zonder schil
What's it to you?quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mij wijsmaken dat jij niet liever lui dan moe bent?
De schil is juist het gezondst lijkt me in deze situatie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sinaasappel moet je schillen. Daar word je ook niet blij van als je lui bent.
Ik gok op lui.quote:
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruitquote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De schil is juist het gezondst lijkt me in deze situatie.
Die vind ik dan weer veel te zuur.quote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruit
Voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:
Merk je niks van als je het met het juiste andere fruit in de blender gooitquote:
Ik wens niet in een blender gegooid te worden, maar ander fruit (op kiwi's na) mag je me altijd voeren hoor.. vooral aardbei en meloenquote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merk je niks van als je het met het juiste andere fruit in de blender gooit
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Evie het volgende:
Ik wens niet in een blender gegooid te worden, maar ander fruit (op kiwi's na) mag je me altijd voeren hoor.. vooral aardbei en meloen
quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.
Oh ja, dat vergat ik evenquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Die schil is zwaar bespoten.. lijkt me niet zo gezond.. en heb het woord sinaasappel ook meteen vervangen door grapefruit
Hier nog niet hoorquote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij qua smaak beter in vinden. Helaas is het aardbeienseizoen weer afgelopen.
Ze zijn nog wel verkrijgbaar, maar dan meteen drie keer zo duur enzo. Dan ga ik ze niet wekelijks halen om te eten.quote:Op zondag 4 november 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
kweken ze niet ergens in afrika hollandse aardbeien atm?
Zo'n roodpaarse aan het eind van je 13 centimeter?quote:
Nou, best goed eigenlijk. Zo maar eens een strawberry daquiri bestellen, gemaakt met vers gepureerde aardbeitjes.quote:
Er staan twee vrouwen op een veld winterpenen uit de grond te trekken. Opeens trekt de ene een wortel van wel 45 centimeter uit de grond. Zegt ze tegen de ander: "Moet je zien, het is net die van mijn man." "Zo groot?" vraagt de ander. "Nee, net zo smerig."quote:Op zondag 4 november 2012 17:16 schreef Evie het volgende:
[..]
ooo dan wil ik een grapje ook!
KnuffenGoed bezig!
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, best goed eigenlijk. Zo maar eens een strawberry daquiri bestellen, gemaakt met vers gepureerde aardbeitjes.
quote:
Ik knuffel alleen maar hoorquote:Op zondag 4 november 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik heb al. Voorlopig even mormoons leven jij
Dit soort 'knuffel mij want ik ben hopeloos' reacties gaan dat waarschijnlijk niet veranderen.quote:
Nee, knuffel mij omdat ik lief ben!quote:Op zondag 4 november 2012 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort 'knuffel mij want ik ben hopeloos' reacties gaan dat waarschijnlijk niet veranderen.
Ja.quote:
Wat gaan we daar aan doen?quote:Op zondag 4 november 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Wat gaan we daar aan doen, Evie?
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.
Borsten.quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan zijn behoefte om met zijn neus in jouw boezem geduwd te worden natuurlijk.
Knuffelen op de volgende meet.quote:
Goed lezen, hij wil er ingeduwd worden. Bij voorkeur door jouw armen schat ik zo in.quote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
ik wil niet dat mannen hun neus in mn boezem duwen
Buikjesfetisjistquote:
Hm aint gonna happenquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed lezen, hij wil er ingeduwd worden. Bij voorkeur door jouw armen schat ik zo in.
Maar hij is zo lief!! (beweert hij zelf)quote:
Juist die mannen hoef ik niet.. iets tussen pretend..quote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar hij is zo lief!! (beweert hij zelf)
Jouw mojo.quote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Evie het volgende:
Juist die mannen hoef ik niet.. iets tussen pretend..en doesn't get my mojo going
Wat een masochist ben je toch. Al dat lekkers dat jij jezelf ontzegt.quote:Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
Als pasen en pinksteren wederom op 1 dag vallen![]()
Ik heb hier maar een ding op te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Sjah zelfkwelling is misschien wel heel opwindendquote:Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een masochist ben je toch. Al dat lekkers dat jij jezelf ontzegt.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hier maar een ding op te zeggen.Je valt op flipsje, ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Laat dat misschien maar weg hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 18:40 schreef Evie het volgende:
Sjah zelfkwelling is misschien wel heel opwindend
Ik heb niet zo goed gelet op haar kont dus ik kan daar niet echt over oordelen.quote:
Waar heb je dan wel op gelet?quote:Op zondag 4 november 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet zo goed gelet op haar kont dus ik kan daar niet echt over oordelen.
Het gezicht daar let ik op. Ik let nooit op borsten, soms op kontjes.quote:
heloef, geen tietenman, geen kontenmanquote:Op zondag 4 november 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gezicht daar let ik op. Ik let nooit op borsten, soms op kontjes.
True story.quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heloef, geen tietenman, geen kontenman
maar een gezichtenman!
Jij wil alleen mannen die zo dromminant als mij zijn?quote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Juist die mannen hoef ik niet.. iets tussen pretend..en doesn't get my mojo going
Die me aankunnen... jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij wil alleen mannen die zo dromminant als mij zijn?
quote:Op zondag 4 november 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je geen andere keuze dan drommel.
Ik weet eindelijk wat voor type man je zoekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen mannen zitten hier genoeg.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet eindelijk wat voor type man je zoekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij mag niet dikker zijn dan ik..
dus
Mannen met een BMI boven de 28 maken nog kans dus?quote:
Nope.. niet boven de 23.. en dat is lief, want de mijne is lagerquote:Op zondag 4 november 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen met een BMI boven de 28 maken nog kans dus?
Wat een schatje ben je toch ook.quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
Nope.. niet boven de 23.. en dat is lief, want de mijne is lager
Iedereen heeft recht op een eigen smaak toch?quote:Op zondag 4 november 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
kan er niks aan doen.. val gewoon op slanke mannen
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?quote:Op zondag 4 november 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. niet boven de 23.. en dat is lief, want de mijne is lager
Behalve dik zijn, heb je ook nog moeite met begrijpend lezen?quote:Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?
quote:Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik geen kans maak omdat mijn BMI hoger dan 23 is?
Waarom nog meer dan?quote:
Ik heb een sixpack Gquote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behalve dik zijn, heb je ook nog moeite met begrijpend lezen?
Weet je dat er een omgekeerd evenredig verband is tussen het aantal eisen op zo'n lijstje en het aantal mannen dat daadwerkelijk geïnteresseerd is in de betreffende dame?quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef Evie het volgende:
Je weet toch dat ik een vrouw ben he?!![]()
En die hebben altijd heeel veel lijstjes
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je dat er een omgekeerd evenredig verband is tussen het aantal eisen op zo'n lijstje en het aantal mannen dat daadwerkelijk geïnteresseerd is in de betreffende dame?
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.quote:
Heerlijk... wat een rust!quote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.
quote:
1 is genoegquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het aantal eisen dat jij op je lijstje hebt, blijven er maar enkele over op ruim 5 miljard wereldbewoners.
als het maar boodschappenlijstjes zijn, dan is het goed.quote:Op zondag 4 november 2012 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een vrouw ben he?!![]()
En die hebben altijd heeel veel lijstjes
Ook ookquote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
als het maar boodschappenlijstjes zijn, dan is het goed.
Jij likt de neus van je kat?quote:Op zondag 4 november 2012 22:20 schreef twi het volgende:
Wisten jullie dat het stroef aanvoelt wanneer je iemands neus likt?
Ja, dat kan ik beamenquote:Op zondag 4 november 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is niet stroef, dat is meestal best nat.
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.quote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dat kan ik beamen.
Zeg, hoe kwam je erop haar neus te likken?
Wanneer doe je een mmv trio? Ik ben beschikbaarquote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.
Strakjes?quote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer doe je een mmv trio? Ik ben beschikbaar
Doe je dat voor twi of voor Myra?quote:Op zondag 4 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer doe je een mmv trio? Ik ben beschikbaar
Voor mezelfquote:Op zondag 4 november 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dat voor twi of voor Myra?
Je weet niet wat je mist...quote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee sorry, was een éénmalig aanbod. Dan gaat het over.
Waarin verschil jij dan van al die andere mannen die hij al heeft gehad?quote:
Ik ben nog maagd qua anusquote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarin verschil jij dan van al die andere mannen die hij al heeft gehad?
Wat vertederend.quote:
Mede namens mijn vrouw; wij slaan over.quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik stel me graag open voor nieuwe ervaringen met leuke koppels
Vandaar ook de toevoeging leuke koppels. Die sloeg niet op jullie.quote:Op zondag 4 november 2012 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mede namens mijn vrouw; wij slaan over.
Touché.quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Vandaar ook de toevoeging leuke koppels. Die sloeg niet op jullie.
Het is toch echt met streepje.quote:
Ja, had het al opgezocht.quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is met
http://nl.wikipedia.org/wiki/Touch%C3%A9
Internet Explorer?quote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Waarom zegt mijn autocorrectie dat touche zonder streepje is?
Ik werk zonder, dat had je al gezien denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Waarom zegt mijn autocorrectie dat touche zonder streepje is?
Je ligt weer vanuit bed te posten?quote:
Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.quote:
Die heb je toch? Die heet *vrouw*quote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.
Daarom schiet ik zodra ik thuis ben en niet meer weg hoef m'n badjas in. Laptop laat ik aan. Dus ik hoef alleen maar m'n badjas uit te doen en in bed te rollenquote:Op zondag 4 november 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nu zo'n knop waarmee je in één keer in bed ligt. Heb geen zin om op te staan, laptop op te ruimen, om te kleden enzo.
Zelfs als ik die inschakel dan lig ik niet binnen 0,23 seconden in bed hoor.quote:
Ook een idee, om vanaf heden als een Hugh Hefner rond te gaan lopen thuis.quote:Op zondag 4 november 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
Daarom schiet ik zodra ik thuis ben en niet meer weg hoef m'n badjas in. Laptop laat ik aan. Dus ik hoef alleen maar m'n badjas uit te doen en in bed te rollen.
Ik loop er meer bij als een bunny. Ik denk niet dat de Hefner-look mij staat.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook een idee, om vanaf heden als een Hugh Hefner rond te gaan lopen thuis.
Daarom ben jij ook vrouw en ik man.quote:Op zondag 4 november 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik loop er meer bij als een bunny. Ik denk niet dat de Hefner-look mij staat.
Het is zo fout dat het weer goed is.quote:
Juhuhquote:Op zondag 4 november 2012 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zo fout dat het weer goed is.
Do not wake the dead!quote:
Houden zoquote:
Gaat lekker uitgeslapen in mn vrije weekje en toch al heel goed bezig geweest!quote:Op maandag 5 november 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed, werk nu vanuit Groningen. Laatste dagje gelukkig
![]()
Hoe is jouw leven?
Vrij weekje? Lekker!quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat lekker uitgeslapen in mn vrije weekje en toch al heel goed bezig geweest!
Jup min of meer.. zo maar even de stad in voor leuke dingenquote:Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrij weekje? Lekker!.
Hard aan de studie?
Min of meer als in: je hebt al je studieboeken klaargelegd en verder niks?quote:Op maandag 5 november 2012 14:56 schreef Evie het volgende:
Jup min of meer.. zo maar even de stad in voor leuke dingen
Dude heb net al dingen uitgewerkt voor mezelf en 6 dingen geregeld .. dus ben goed bezig geweestquote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Min of meer als in: je hebt al je studieboeken klaargelegd en verder niks?
Je bent goed bezig geweest als je je tentamens/opdrachten haalt. Een opsomming van inspanningen zegt mij niet zo heel veel.quote:Op maandag 5 november 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
Dude heb net al dingen uitgewerkt voor mezelf en 6 dingen geregeld .. dus ben goed bezig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |