Als ik je onderbroekjes mag wassen hihihiquote:Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken over mn huishouden doen. In dat geval zou je het juist graag willen doen
zolang je er niet aan snuffelt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik je onderbroekjes mag wassen hihihi
Kijken is genoegquote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang je er niet aan snuffelt.
snel tevreden welquote:
quote:
quote:
Op je luie kont zitten in de bus vs. huishoudelijk werk en koken. hmmmquote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ik kan er ook niks aan doen. Zojuist ook even geregeld dat er voor me gekookt wordt en ik de rest van de avond op de bank mag chillen zonder iets te hoeven doen en er zelfs een wekker voor me wordt gezet.. Nadeel: eerst 20 min. moeten bussen
Ik heb bijna alles al gedaan. Alleen zo nog even stofzuigen en de vuilniszakken buiten pleurenquote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op je luie kont zitten in de bus vs. huishoudelijk werk en koken. hmmm
Sorry, dit topic is niet groot genoeg voor mij en jouw egoquote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ik kan er ook niks aan doen. Zojuist ook even geregeld dat er voor me gekookt wordt en ik de rest van de avond op de bank mag chillen zonder iets te hoeven doen en er zelfs een wekker voor me wordt gezet.. Nadeel: eerst 20 min. moeten bussen
Niet verwend genoeg.. Morgen gewoon weer werken en gisteren voor H. en de onderburen gekookt.. Soms doe ik wel eens wat.quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, dit topic is niet groot genoeg voor mij en jouw egoVerwend meiske, dat ben je
![]()
E!quote:
We hebben dezelfde voorletter. We zijn een soort M&M, maar dan anders.quote:
ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben dezelfde voorletter. We zijn een soort M&M, maar dan anders.
Nu heb ik trek in M&M's.
Gelukkig had ik al op de planning staan om nog boodschappen te doen. Dan neem ik meteen een zakje mee. En eet ik die op terwijl ik aan ons denk.quote:
Kom je ze niet eens langs brengen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig had ik al op de planning staan om nog boodschappen te doen. Dan neem ik meteen een zakje mee. En eet ik die op terwijl ik aan ons denk.
Arme meidquote:Op zondag 4 november 2012 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet verwend genoeg.. Morgen gewoon weer werken en gisteren voor H. en de onderburen gekookt.. Soms doe ik wel eens wat.
Dat blijft lastig zolang jij je adres niet durft door te geven.quote:
Ik had een grapje bedacht, maar die ben ik vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |