Nee thuis het ging over Expendables die was gister op tvquote:
kut.quote:
Pardon?quote:
Waddup bitches dusquote:
Alleen echte dames en heren hierquote:
Tis zondag, ga naar de kroegquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eenzame zondag
Ik moet echt weer eens een vriendin
Rustquote:Op zondag 4 november 2012 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eenzame zondag
Ik moet echt weer eens een vriendin
Ik voel me geen dame vandaag.. Ik voel me vooral gewoon moe na 2 uur slaap.. Ik word oudquote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen echte dames en heren hier
[..]
Tis zondag, ga naar de kroeg
Ik heb al genoeg gezopen dit weekendquote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen echte dames en heren hier
[..]
Tis zondag, ga naar de kroeg
Dat welquote:
Als je mn huishouden wilt doen mag je vandaag mn vriend spelen. Alleen dan geen seks, gekus of geknuffel of van die andere onzin.. Gewoon was vouwen, stofzuigen, dweilen etc.quote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wel
Dingetjes doen die ik leuk vind. Ik ben ook wel een beetje een aandachthoer soms, ik heb het hele weekend gechillt met vrienden en dan even alleen gelijk matig voelen
You spinster!quote:Op zondag 4 november 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik voel me geen dame vandaag.. Ik voel me vooral gewoon moe na 2 uur slaap.. Ik word oud
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zittenquote:Op zondag 4 november 2012 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gezopen dit weekend
En niemand die ik ken gaat zondag naar de kroeg, zaterdagnacht is stapnacht
Wat mogen we wel spelen dan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je mn huishouden wilt doen mag je vandaag mn vriend spelen. Alleen dan geen seks, gekus of geknuffel of van die andere onzin.. Gewoon was vouwen, stofzuigen, dweilen etc.
Als ik toevallig word uitgenodigd zal ik wel gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You spinster!
[..]
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zitten
je mag poetsmevrouw spelen en dan noem ik je wel af en toe schat ofzo.. Meer heb ik je vandaag niet te biedenquote:Op zondag 4 november 2012 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat mogen we wel spelen dan?
Ik was onschuldigquote:Op zondag 4 november 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You spinster!
[..]
Ik vind de zaterdag en zondagmiddag juist altijd relaxed om in de kroeg te zitten
ik ben je slet nietquote:Op zondag 4 november 2012 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je mag poetsmevrouw spelen en dan noem ik je wel af en toe schat ofzo.. Meer heb ik je vandaag niet te bieden
Nee, daarom dus ook geen seksquote:
Ik. Want ik. Omdat ik.quote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daarnaar verlang
Wat loop je dan te zeiken over mn huishouden doen. In dat geval zou je het juist graag willen doenquote:Op zondag 4 november 2012 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet als anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |