Helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een verkeerd soort overmoedigheid om dat gegeven niet periodiek te checken.
Het besef dat het er niet toe doet is er al...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Des te belangrijker om jezelf af te vragen waarom het je zo raakt als je wordt afgewezen door iemand met wie je nooit een innige band hebt gehad.
Was wel vermakelijk he?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik kan gelukkig nog wat van The Expendables meepakken.
Welk deel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik kan gelukkig nog wat van The Expendables meepakken.
Je moet deel 2 kijken. Daarin proberen ze af en toe te acteren en een grapje te maken, dat is nog hilarischer.quote:
Ik heb deel 2 uiteraard al gezien.quote:Op zondag 4 november 2012 09:58 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet deel 2 kijken. Daarin proberen ze af en toe te acteren en een grapje te maken, dat is nog hilarischer.
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Oh, ja, dat gaat er met mijn OCD'tjes niet in. Ik zou deel 2 niet kunnen kijken voordat ik deel 1 heb gezien.
Ik heb dan ook eerst deel 1 toentertijd in de bios gezien. Daarna deel 2. En gisteren deel 1 weer op tv.quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Oh, ja, dat gaat er met mijn OCD'tjes niet in. Ik zou deel 2 niet kunnen kijken voordat ik deel 1 heb gezien.
Gelukkig, ik begon al bijna te hyperventileren.quote:Op zondag 4 november 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook eerst deel 1 toentertijd in de bios gezien. Daarna deel 2. En gisteren deel 1 weer op tv.
Autist dat je bent.quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Ik moest juist hard lachen om die grappen. Chuck Norris die Chuck Norris grapjes probeert te maken..quote:Op zondag 4 november 2012 10:27 schreef twi het volgende:
Ik vond ze ook wel tof, de 'grappen' van met name Schwarzenegger en de Chuck Norris scenes waren alleen /facepalm.
Hoe krijg je het voor elkaar een film zoals die niet te kunnen volgen?quote:Op zondag 4 november 2012 10:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb die film niet echt gevolgd. Hij was wel tof wat ik gezien heb
Fok!ken en chatten op Facebook en dan proberen te een film te kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 10:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar een film zoals die niet te kunnen volgen?
Die vond ik dus ook grappigquote:Op zondag 4 november 2012 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest juist hard lachen om die grappen. Chuck Norris die Chuck Norris grapjes probeert te maken..
In de bios?quote:Op zondag 4 november 2012 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok!ken en chatten op Facebook en dan proberen te een film te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |