Enkel de fijnproevers.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Serieus, daar letten weinig mensen op merk ik.
Voor zover ik weet welquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles nog steeds prima daarmee?
De reserveringslijst voor een eventuele opvolger staat open voor aanvullingen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
Voor zover ik weet wel. Hoezo, wil je z'n plaats overnemen
?
Yup, de PI is het equivalent voor lichaamstaal in het dagelijks leven. Als je niet in staat bent om de PI's goed te interpreteren, is dat absoluut een signaal waarom je in het lust- en liefdesleven ook hopeloos faalt.quote:
Dan ga ik daar nu extra goed op letten en instuderen want ik wil natuurlijk wel slagen in mijn lust- en liefdesleven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, de PI is het equivalent voor lichaamstaal in het dagelijks leven. Als je niet in staat bent om de PI's goed te interpreteren, is dat absoluut een signaal waarom je in het lust- en liefdesleven ook hopeloos faalt.
Dat ga ik natuurlijk hier niet zo lopen verkondigen he?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Hoezo, wil je z'n plaats overnemen
?
Verstandig!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Dan ga ik daar nu extra goed op letten en instuderen want ik wil natuurlijk wel slagen in mijn lust- en liefdesleven.![]()
Okequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk hier niet zo lopen verkondigen he?
Ga je nu in de dm verder?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk hier niet zo lopen verkondigen he?
Ja, altijd. Maar geen garantie dat die lijst ooit aangesproken gaat worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reserveringslijst voor een eventuele opvolger staat open voor aanvullingen?
Ik sta er nog gewoon op, neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
Ja, altijd. Maar geen garantie dat die lijst ooit aangesproken gaat worden.
Je staat bovenaan de lijstquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sta er nog gewoon op, neem ik aan?
Dat je dat moet vragenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sta er nog gewoon op, neem ik aan?
Ah, vandaar de DMquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bang voor afwijzing, ditdat.
Op je bek gaan hoort erbijquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bang voor afwijzing, ditdat.
Het is een verkeerd soort overmoedigheid om dat gegeven niet periodiek te checken.quote:
Bang zijn, op je bek gaan... allemaal termen die getuigen van faalangst. Als de ander geen interesse heeft, jammer. Meer dan 5 miljard aardbewoners, je kan niet met iedereen een match hebben,quote:
quote:
quote:Ik vind je leuk op een grote-broer-achtige manier
Op papier klinkt het makkelijker dan in de werkelijkheidquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bang zijn, op je bek gaan... allemaal termen die getuigen van faalangst. Als de ander geen interesse heeft, jammer. Meer dan 5 miljard aardbewoners, je kan niet met iedereen een match hebben,
Des te belangrijker om jezelf af te vragen waarom het je zo raakt als je wordt afgewezen door iemand met wie je nooit een innige band hebt gehad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
Op papier klinkt het makkelijker dan in de werkelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |